Jump to content

2007.09.02 Portsmouth H


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

75 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg fikk ikke med meg de 10 første minuttene, men jeg fikk likevel et godt inntrykk av kampen. Først må jeg rose Flamini som gjør sakene sine veldig godt defensivt. Clichy er også god. Våre to sentrale midtbanespillere gjør en solid kamp, og begge er involverte i det andre målet. Mye fin bevegelse i laget, og mange flotte angrep. MEN vi mangler den siste geniale pasningen. Både Ade og CLichy har hatt muligheter etter fantastiske angrep, men de har ikke klart å slå killerpasningen som fører til et mål. Uansett så rundspiller vi pompey til tider. Utaka sin fart virker farlig, men heldigvis har han ikke trues oss enda. Gleder meg til andre omgang. Håper Dudu og Diaby kommer innpå :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Tvilsomt. Ser på streams så vanskelig og se. Men ser ut som det er offside, pluss at Senderos er så vidt borti pompey spilleren. Bra redning av Almunia!

 

 

Det var ikke offside. Men Kanu venter litt på at Senderos skal felle han og det er utrolig klønete av Senderos!...JJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ROSICKY"

Link to comment
Share on other sites

HERLIG!!! Utrolig hvor mye midtbanen putter til nå enn i fjor! Har utrolig bra følelse at det kommer til og bra denne sesongen!

 

3-1. Det gikk fort.

 

 

Er deilig å se at midtbanen tar ansvar og putter i bøtter og spann nå som spissene sliter litt. Deiligt :)

Link to comment
Share on other sites

Enda et rødt kort!?

 

Ser ikke på kampen, men høres ut som det var strengt idømt.

 

 

 

Det der var ikke noe rødt kort,knapt gult spørr du meg

 

Nei, det var nok rødt hvis man skal følge regelboka. Han holder igjen Kanu og er siste mann....Men da skulle også David James ha rødt kort i 1 omgang da han felte Van Persie.

Link to comment
Share on other sites

Enda et rødt kort!?

 

Ser ikke på kampen, men høres ut som det var strengt idømt.

 

 

 

Det der var ikke noe rødt kort,knapt gult spørr du meg

 

Hvis han dømmer frispark, så må vel det røde kortet opp fordi han er siste mann, eller?

 

Edit: Strålende redning av Almunia!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...