Jump to content

Champions League 2007/2008


Runcie McAdams

Recommended Posts

Da nærmer trekningen seg. I kveld klokken 18.00.

 

Seedingen:

 

Milan (Italia), Barcelona (Spania), Liverpool (England), Inter (Italia), Arsenal (England), Real Madrid (Spania), Chelsea (England), Manchester United (England).

 

Valencia (Spania), Lyon (Frankrike), Porto (Portugal), Sevilla (Spania) eller AEK (Hellas), PSV Eindhoven (Nederland), Roma (Italia), Benfica (Portugal), Werder Bremen (Tyskland).

 

Celtic (Skottland), Schalke (Tyskland), Stuttgart (Tyskland), Steaua Bucuresti (Romania), CSKA Moskva (Russland), Sporting Lisboa (Portugal), Lazio (Italia), Marseille (Frankrike).

 

Rangers (Skottland), Sjakhtar Donetsk (Ukraina), Besiktas (Tyrkia), Olympiakos (Hellas), Dinamo Kiev (Ukraina), Fenerbahçe (Tyrkia), Slavia Praha (Tsjekkia), Rosenborg (Norge).

 

 

Min ønskegruppe:

Arsenal

Roma

Marseille

Slavia Praha

 

Mindre ønskelig gruppe:

Arsenal

Sevilla

CSKA

Dinamo Kiev

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Hvis ønskegruppe skal være en gruppe med de letteste lagene, er jeg litt uenig med deg. Jeg vil absolutt si at Werder er det svakeste laget på nivå 2. De er ikke like sterke som tidligere år. På nivå, kan jeg være enig med deg, men også Lazio hadde vært veeeldig greit. Eller Benfica. På siste nivå, er nok Slavia og RBK de to svakeste, og det hadde vært artig med en repeat fra 2004... Også Rangers er overkommelig, men faren med slike lag er at de veldig ofte er noen bøller fysisk. De spiller jo akkurat som lag av typen Sheff. Utd og Sunderland (altså lag uten stjerner, men med saftige taklinger osv)

Link to comment
Share on other sites

Werder er greit nok. Jeg prøvde å sette opp lette lag som hadde vært morsomme å møte. Tror vi fint kommer videre fra gruppen jeg satte opp. Rosenborg reprise hadde også vært morsomt, bare at denne gangen skulle de fått knus på Lerkendal også! Blir meget spennende! Kanskje er dette året da Manchester-djevlene havner i "dødens gruppe" der de så tydelig hører hjemme (jamfør "red devils")?

Link to comment
Share on other sites

Werder er greit nok. Jeg prøvde å sette opp lette lag som hadde vært morsomme å møte. Tror vi fint kommer videre fra gruppen jeg satte opp. Rosenborg reprise hadde også vært morsomt, bare at denne gangen skulle de fått knus på Lerkendal også! Blir meget spennende! Kanskje er dette året da Manchester-djevlene havner i "dødens gruppe" der de så tydelig hører hjemme (jamfør "red devils")?

Tror nok dessverre United havner i lettest mulig gruppe igjen!! De to siste årene har de hatt utrolig enkle grupper, selv om de klarte å ryke ut fra en av de. Hehe. Håper på tøff trekning for de og at de ryker ut med en gang.

 

Men vil understreke at i CL-historien tror eg neppe noe lag har hatt en lettere gruppe enn arsenal i 2005... (Et svekket Ajax, Sparta Praha og Thun), så vi har vært litt heldige vi også. Men enkel motstand betyr ikke alltid avansement - PAOK Saloniki - do I need to say moore... :P

Link to comment
Share on other sites

Håper på denne gruppa:

Arsenal

Benfica

Steaua Bucuresti

Rosenborg

 

En sånn gruppe bør absolutt være plankekjøring. Verste vi kan få er vel:

Arsenal

Werder Bremen

CSKA Moskva

Slavia Praha

Link to comment
Share on other sites

Håper på denne gruppa:

Arsenal

Benfica

Steaua Bucuresti

Rosenborg

 

En sånn gruppe bør absolutt være plankekjøring. Verste vi kan få er vel:

Arsenal

Werder Bremen

CSKA Moskva

Slavia Praha

 

Er dette den verste gruppa?

 

Arsenal

Werder Bremen

CSKA Moskva

Slavia Praha

 

Da er vi i såfall særdeles uenige.... Werder er ikke så gode som de var i fjor og året før, det tror iallefall ikke jeg. De tapte vel nylig 5-0 elns hjemme mot Bayern....

 

Etter min mening er Sevilla og Valencia det verste vi kan få fra gruppe 2. Vil heller ikke ha Roma. Benfica er drømmetrekningen.

 

CSKA er vel kanskje noe av det verste fra gruppe 3. Stuttgart og Schalke bør også unngås. Tar gjerne Celtic eller Steaua.

 

Slavia Praha tror jeg, bortsett fra RBK, er den beste trekningen, dvs letteste laget. Vil helst unngå de lengste turene til Øst-Europa og da særlig Shaktar Donetsk....

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvor jeg kan få sett den trekningen live?

 

Eurosport eller SportN.

Er det noen plass på internett å få sett denne trekninge? Har verken Eurosport eller SportN.

 

Ellers håper jeg RBK kommer i samme pulje. Og så vil jeg helst ungå CSKA Moskva og Dinamo Kiev dei virker veldig farlige, særlig på bortebane. Husker hvordan det gikk i fjord mot CSKA.

 

Håper på denne puljen:

* Arsenal

* Benfica

* Steaua Bucuresti

* Rosenborg

 

Sjølv om i CL kan alle lag være en trussel, som vi har hatt mange eksempel på opp gjennom år, feks. ManQ - Lille, Arsenal - PSV osv.

Link to comment
Share on other sites

Ja, er vell Eurosport de sender den på ? ;) Frykter ingen lag !

 

Arsenal skal vinne Champions League i år så da har det ingenting å si hvem som kommer i gruppen til Arsenal. Vi må slå alle alikavell så har ingenting om de slår dem ut i gruppespill eller i en semi-finale !!!

Link to comment
Share on other sites

Ja, er vell Eurosport de sender den på ? ;) Frykter ingen lag !

 

Arsenal skal vinne Champions League i år så da har det ingenting å si hvem som kommer i gruppen til Arsenal. Vi må slå alle alikavell så har ingenting om de slår dem ut i gruppespill eller i en semi-finale !!!

Sterkt ueig i den konklusjone der. Skal vi vinne CL, og det skal vi jo :D så trur jeg det er meget viktig å få en så lett vei som mulig, når det er sagt så får vi ta de vi får ;)

Benfika i gr. med porto og werder som gode alternativ

sportig med stena og lazio som gode alternativ i gr.3

RBK i gr 4

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...