Jump to content

Gabriel Heinze må bli i United..


Balsnes

Recommended Posts

Eit tremannspanel frå Premier League avviste idag kravet frå Gabriel Heinze om å få reise til Liverpool.. Heinze hadde eit dokument som han meina skulle vere ei bindande kontrakt om at han skulle få reise, mens United meinte at dette dokumentet galdt ein overgong til alle andre enn United sine framste konkurrentar i serien.. Og United fekk altså medhald..

 

Kva meiner folket? Er det egoistisk av United å halde på Heinze mot hans vilje? Vi hadde jo ei liknande sak i Arsenal då Ashley Cole fekk reise til Chelsea..

 

heinzegabriel_555169.jpg

Link to comment
Share on other sites

Heinze må da få dra hvis han vil dra, det er bare latterlig at han blir holdt i united mot sin vilje. Men jeg forstår Ferguson litt, det er jo ingen som vil forsterke en av sine argeste rivaler med en klasseback.

 

EDIT: kanskje jeg overdrev da jeg sa klasseback, men han er en middels god spiller som dessverre bruker alt for mange skitne triks og overdrevne fall. Jeg hater også Heinze, det skal jeg ikke legge skjul på.

Men hvis ManU selger Heinze i en periode der de sliter med suspensjoner og skader får de en veldig tynn backrekke, er jo det latterlig. Så det er lurt av united å beholde han foreløpig. Hvis de vil selge han kan de vel selge han til Lyon, som visstnok var interressert, slik at vi får han ut av landet!

Link to comment
Share on other sites

Heinze må da få dra hvis han vil dra, det er bare latterlig at han blir holdt i united mot sin vilje. Men jeg forstår Ferguson litt, det er jo ingen som vil forsterke en av sine argeste rivaler med en klasseback.

Klasseback? Kan ikkje sei meg einig i det akkurat... Syns faktisk han er svakare enn både Arbeloa og Riise(!) Merklig "kjøpsforsøk" av Benitez

Link to comment
Share on other sites

Heinze er en spiller jeg hater sterkt. Ja, jeg bruker ordet hat, fordi han er en forkastelig spiller. Han takler unødvendig hardt og kommer stadig med skitne triks. Materazzi er en av de få spillerne som kan sammenlignes med denne juksemakeren.

 

Men uansett hvor mye jeg hater denne spilleren, kan man ikke unngå å nevne at han er utrolig god. Han var i alle fall en av de klart beste backene i PL, men det er uklart å si hvor han er nå etter alle skadene.

 

For vår del er det positivt at Heinze blir i Man U ettersom han ville styrket liverpool. Man U har en bedre back i Evra, og bedre stopper i Rio og Vidic. Man kan derfor forstå Man U, men jeg synes det er feil å tvinge en spiller til å bli værende i klubben når spilleren vil vekk og det ikke er penger som er problemet. Uansett vil nok Heinze bli solgt til en storklubb, så alle partene (bortsett fra Liverpool) blir nok fornøyd til slutt ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette er ingen spesielt god spiller spør noen meg. Mer et hatobjekt og en ufyselig spiller, men syns det er merkelig av FA å nekte han å gå til Liverpool? Føler egentlig det ikke er deres business..

Men Manure og Sur Alex får jo alltid viljen så dette var vel ikke en overraskende avgjørelse.

 

Merkelig at Benitez vil ha Heinze egentlig. Har jo blitt avslørt med svakt forsvarsspill ved flere anledninger. Ikke minst mot Milan i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt er heinze en klassespiller, ellers ville ikke Manchester vært så "redd" for å la han gå til Liverpool. De kampene jeg har sett han har han visst meget bra takter...Han er nok vond å møtte..det er helt greit at han sitter på benken i Manchester der han ikke får gjort så mye skade ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...