Jump to content

Lørdagskupongen.


roger_rabbit74

Recommended Posts

Hei, jeg er med i et tippelag, og vi prøver å møtes hver lørdag når det er PL lag som spiller, for å tippe sammen, og litt pilsing :-| . Det har godt veldig dårlig nå i starten, men det kommer seg nok etter hvert får vi håp. Grunnen til at jeg har startet denne topicen, er at jeg ønsker å diskutere med andre som driver med tipping. Kom gjerne med gode tips, og begrunn hvorfor du mener dette osv. Hvilke sikker kamper og hvilket system har du valgt foran kommende lørdag?

 

Vi bruker som regel å tippe et system til 256kr (8 halve) , og da trenger man 4 sikkerkamper.

 

Her er kommende kupong Lørdag 25/8

 

1. Haugesund - HamKam

2. Arsenal - Manchester City

3. Aston Villa - Fulham

4. Chelsea - Portsmouth

5. Bolton - Reading

6. Derby - Birmingham

7. West Ham - Wigan

8. Burnley - Queens Park Rang

9. Cardiff - Coventry

10. Charlton - Sheffield Wed

11. Leicester - Watford

12. Southampton - Stoke

Link to comment
Share on other sites

Hei, jeg er med i et tippelag, og vi prøver å møtes hver lørdag når det er PL lag som spiller, for å tippe sammen, og litt pilsing ;) . Det har godt veldig dårlig nå i starten, men det kommer seg nok etter hvert får vi håp. Grunnen til at jeg har startet denne topicen, er at jeg ønsker å diskutere med andre som driver med tipping. Kom gjerne med gode tips, og begrunn hvorfor du mener dette osv. Hvilke sikker kamper og hvilket system har du valgt foran kommende lørdag?

 

Vi bruker som regel å tippe et system til 256kr (8 halve) , og da trenger man 4 sikkerkamper.

 

Her er kommende kupong Lørdag 25/8

 

1. Haugesund - HamKam

2. Arsenal - Manchester City

3. Aston Villa - Fulham

4. Chelsea - Portsmouth

5. Bolton - Reading

6. Derby - Birmingham

7. West Ham - Wigan

8. Burnley - Queens Park Rang

9. Cardiff - Coventry

10. Charlton - Sheffield Wed

11. Leicester - Watford

12. Southampton - Stoke

 

gjør chelsea til en av de sikre. hvis ikke den går inn er det jo egentlig ganske bra trøst. sånn tenker hvertfal

jeg når jeg tipper på det avskum-laget der.. Wigan er iform og tipper de tar poeng på Upton. Sheff.Wed kan også fort ta poeng fra Charlton.

 

Også tipper man jo på laget sitt:)

Link to comment
Share on other sites

Skal tenke litt på den der, men det eneste jeg er sikker på er at i kamp nummer 12 blir det krystallklar H. Stoke har nemlig alltid vært mitt lag nummer 2, og hver gang jeg begynner å få troa på de (nå leder de championship), skuffer de. Southampton har startet sesongen meget dårlig, men mot Stoke blir det seier...

Link to comment
Share on other sites

Skal tenke litt på den der, men det eneste jeg er sikker på er at i kamp nummer 12 blir det krystallklar H. Stoke har nemlig alltid vært mitt lag nummer 2, og hver gang jeg begynner å få troa på de (nå leder de championship), skuffer de. Southampton har startet sesongen meget dårlig, men mot Stoke blir det seier...

Ja jeg er ganske enig med deg om Stoke kampen. Tror Arsenal vinner greit også.

 

Hva med seier til Reading borte mot Bolton? de har started sesongen veldig dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Veldig vanskelig tippekuppong dette her.

 

1. Haugesund - HamKam --> B = Hamkam skal rykke opp og kommer derfor til å kjempe for å vinne denne kampen.

2. Arsenal - Manchester City --> H = Se tråden for min mening av denne kampen. Blir tett kamp, men hjemmeseier.

3. Aston Villa - Fulham --> HU = Villa er et godt hjemmelag, mens Fulham pleier å være svake borte. Men Fulham har gode spisser som kan overaske.

4. Chelsea - Portsmouth --> H = Chelsea er ekstremt sterke hjemme og får en enkel seier mot et pompetlag som sjelden gjør det bra borte mot de store lagene.

5. Bolton - Reading --> H = Bolton MÅ vinne og går tilbake til sin ekle, dog effektive spillestil der de sparker mostanderne av banen.

6. Derby - Birmingham --> HU = Derby veit at de må vinne kamper som dette dersom de skal bli i PL. Derfor kommer de til å gi alt.

7. West Ham - Wigan --> HUB = Hjemmelaget vant borte mot Birmingham sist helg. Wigan med også stor seier. Vanskelig å si noe om lagenes borte- og hjemmeform så tidlig i sesongen.

8. Burnley - Queens Park Rang --> UB = Bunnkamp som egentlig kan gå alle veier.

9. Cardiff - Coventry --> HU = Cardiff gjorde det bra i fjor. Coventry med god start.

10. Charlton - Sheffield Wed --> H = Charlton med dårlig start og skal hevne seg på tabelljumboen.

11. Leicester - Watford --> B = Watford med god start og ønsker å komme tilbake til PL.

12. Southampton - Stoke --> H = Stoler på de andres expertise i denne tråden :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

1. Haugesund - HamKam HB

2. Arsenal - Manchester City H

3. Aston Villa - Fulham H

4. Chelsea - Portsmouth H

5. Bolton - Reading HB

6. Derby - Birmingham HB

7. West Ham - Wigan HUB

8. Burnley - Queens Park Rang U

9. Cardiff - Coventry HU

10. Charlton - Sheffield Wed H

11. Leicester - Watford HB

12. Southampton - Stoke HU

Link to comment
Share on other sites

Mitt tips:

 

1. Haugesund - HamKam UB

2. Arsenal - Manchester City H

3. Aston Villa - Fulham H

4. Chelsea - Portsmouth H

5. Bolton - Reading HU

6. Derby - Birmingham HU

7. West Ham - Wigan H

8. Burnley - Queens Park Rang HU

9. Cardiff - Coventry HB

10. Charlton - Sheffield Wed HU

11. Leicester - Watford HU

12. Southampton - Stoke UB

Link to comment
Share on other sites

Mitt tips:

 

1. Haugesund - HamKam UB

2. Arsenal - Manchester City HU

3. Aston Villa - Fulham H

4. Chelsea - Portsmouth U

5. Bolton - Reading UB

6. Derby - Birmingham U

7. West Ham - Wigan H

8. Burnley - Queens Park Rangers B

9. Cardiff - Coventry H

10. Charlton - Sheffield Wed H

11. Leicester - Watford UB

12. Southampton - Stoke HU

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg skal bruke 3 sikker kamper denne gangen.

1. Haugesund - HamKam

2. Arsenal - Manchester City H

3. Aston Villa - Fulham H

4. Chelsea - Portsmouth H

5. Bolton - Reading Hvis det skulle bli en 4 sikker så tror jeg at jeg ville gamblet på B på denne.

6. Derby - Birmingham

7. West Ham - Wigan

8. Burnley - Queens Park Rang

9. Cardiff - Coventry

10. Charlton - Sheffield Wed

11. Leicester - Watford

12. Southampton - Stoke

 

Bolton har fått en knallhard åpning denne sesongen, mens Reading har imponert igjen.

Link to comment
Share on other sites

Satsa 128 kr på denne kupongen:

1 B

2 H

3 HU

4 H

5 H

6 HU

7 HB

8 HU

9 HU

10 H

11 HB

12 HB

 

Litt mange H, og for få U er følelsen. Men jeg tror og håper på at dette er kupongen som endelig skal gi meg de magiske 12 :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Såg ut som ein fornuftig kupong imers, bare ein liten ting;

 

Veldig få H`er!! Høres kanskje teit ut, men studerer man tippekuponger eller oddskuponger (sjølvsagt over ein periode, og ja, eg har gjort det, hehe), ser man at det er ein fordel å spela i sin eigen festning!

 

Trur kanskje eg "låner" denne, bare skifte eit par markeringer :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...