Jump to content

Morten Gamst Pedersen

afc2007

Recommended Posts

Hold det svinet langt unna favorittklubben min! Større drittsekk skal du leite lenge etter... Ikkje er han særlig god heller.

Gud bevare meg vel for et innlegg. Hva gjør Morten Gamst Pedersen til et svin og en drittsekk? Vet du i det hele tatt hva ordene betyr?

• Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Hold det svinet langt unna favorittklubben min! Større drittsekk skal du leite lenge etter... Ikkje er han særlig god heller.

Gud bevare meg vel for et innlegg. Hva gjør Morten Gamst Pedersen til et svin og en drittsekk? Vet du i det hele tatt hva ordene betyr?

Vel, viss du såg kampen igår, kan det ikkje være så vanskelig å forstå kva som gjer han til det? Når han skubber Lehmann over mållinja, stempler Cesc i hovudet osv...

Veit svært godt kva dei orda betyr, ja. Du er ein høgt respektert mann av både meg sjølv og alle andre på forumet, men den nedlatande tonen kan du halde deg for god til. :blink:

Vel, viss du såg kampen igår, kan det ikkje være så vanskelig å forstå kva som gjer han til det? Når han skubber Lehmann over mållinja, stempler Cesc i hovudet osv...

Veit svært godt kva dei orda betyr, ja. Du er ein høgt respektert mann av både meg sjølv og alle andre på forumet, men den nedlatande tonen kan du halde deg for god til. :blink:

Helt enig, dyttinga av lehmann, sparket i hodet på cesc..Men en annen ting også, de(Gamsten også) gikk bevist bort til RvP og prøvde å irritere på han et rødt kort da han var frustrert uti 2.omg..må si at det er EKSTREMT usportslig..tar du med at Gamsten ikke var god igår..

så sier bare igjen, HOLD GAMSTEN LANGT UNNA ARSENAL!!!

Veit svært godt kva dei orda betyr, ja. Du er ein høgt respektert mann av både meg sjølv og alle andre på forumet, men den nedlatande tonen kan du halde deg for god til. :huh:

Helt enig, dyttinga av lehmann, sparket i hodet på cesc..Men en annen ting også, de(Gamsten også) gikk bevist bort til RvP og prøvde å irritere på han et rødt kort da han var frustrert uti 2.omg..må si at det er EKSTREMT usportslig..tar du med at Gamsten ikke var god igår..

så sier bare igjen, HOLD GAMSTEN LANGT UNNA ARSENAL!!!

Ingen som så når han sparket ned clichy bakfra etter at ballen var klarert?Det så ikke dommeren heller!!

Stusset litt over at clichy ble sittende igjen i feltet ,derfor fulgte jeg ekstra nøye med på reprisen og der kom gamsten og sparket han bakfra... :blink:

Veit svært godt kva dei orda betyr, ja. Du er ein høgt respektert mann av både meg sjølv og alle andre på forumet, men den nedlatande tonen kan du halde deg for god til. :-|

Jeg påpeker en utilbørlig språkbruk, og det er på ingen måte nedlatende. Å omtale en person som svin er direkte uakseptabelt.

Nei, helt enig Chaz.

"Cunt" er et ord som passer mye bede til Gamsten enn "svin".

Det ordet er reservert en mann, nemlig Oh Teddy, Teddy! :-| Og for guds skyld, ikke sammenlign Gamsten med ham!

Er særdeles enig i at Teddy er blandt de aller største cuntsa der ute, om ikke den største!

Gamsten derimot, han er cunt i mine øyne også, om ikke like stor som Teddy the Cunt!

Veit svært godt kva dei orda betyr, ja. Du er ein høgt respektert mann av både meg sjølv og alle andre på forumet, men den nedlatande tonen kan du halde deg for god til. :-|

Jeg påpeker en utilbørlig språkbruk, og det er på ingen måte nedlatende. Å omtale en person som svin er direkte uakseptabelt.

Viss du kan kalle Teddy for Cunt, kan eg kalle Gamst for svin (meiner ikkje Gamst og Teddy er på samme nivå, men cunt er sterkare ord enn svin). Ser ærlig talt ikkje kva som er så gale med ordet 'svin'...

Viss du kan kalle Teddy for Cunt, kan eg kalle Gamst for svin (meiner ikkje Gamst og Teddy er på samme nivå, men cunt er sterkare ord enn svin). Ser ærlig talt ikkje kva som er så gale med ordet 'svin'...

Uenig i hvilket ordet som er sterkest, men da får heller de lærde strides......

Uenig i hvilket ordet som er sterkest, men da får heller de lærde strides......

Prater du med en engelskmann, vil han nok bli mer fornærmet av å bli kalt for en cunt, enn at du kaller ham et svin (pig, swine, hog eller "dirty beast").

Gamsten påvirkes av det miljøet han er en del av (Hughes & Savage - need I say more?), men han er pokker så lærevillig og overivrig i utførelsen av den såkallte taktikken. Svært lite imponerende, men ikke avgjørende for om han er noe for Arsenal.

Forøvrig kan Gamst slå gode innlegg/frispark og er brukbar på volley, men det er også beholdningen. Blir vel litt for ensidig for Wengers totalfotball? Neppe Arsenalmateriale etter min vurdering.

Så mitt svar er, nei takk.

Gamsten påvirkes av det miljøet han er en del av (Hughes & Savage - need I say more?), men han er pokker så lærevillig og overivrig i utførelsen av den såkallte taktikken. Svært lite imponerende, men ikke avgjørende for om han er noe for Arsenal.

Forøvrig kan Gamst slå gode innlegg/frispark og er brukbar på volley, men det er også beholdningen. Blir vel litt for ensidig for Wengers totalfotball? Neppe Arsenalmateriale etter min vurdering.

Så mitt svar er, nei takk.

det er en ting. men hvis han noen gang hadde et ønske om å komme til oss spolerte han det med det jeg vil kalle "grisespill" (griser er status symboler på Papua Ny Guinea, men det er irrelevant her :-| ). hvis man heller velger å fokusere på å stemple liggende spillere i hodet, enn å spille fotball og forbedre spillet sitt så er man ikke proffesjonell nok til å innlemmes i Arsenal-stallen. profesjonaliteten hans har vi sett nok av på landslaget også. Gamsten er ikke velkommen!

en siste ting at med det griseriet han utøvde ovenfor flere Arsenal-spillere kan han umulig ha noe som helst ønske om å komme til Emirates. mer enn som så tillegger jeg han faktisk.

Er ikke så sikker på det Simbad, er ikke så sikker på det, du! Cunt blir oppfattet på en noget annen måte i britisk dagligtale, enn ordet svin blir i Norge. Det er min påstand.

En kompis av meg som er fra australia mener iallefall at ordet "cunt" er det verste du kan si til en engelskmann.

Er ikke så sikker på det Simbad, er ikke så sikker på det, du! Cunt blir oppfattet på en noget annen måte i britisk dagligtale, enn ordet svin blir i Norge. Det er min påstand.

En kompis av meg som er fra australia mener iallefall at ordet "cunt" er det verste du kan si til en engelskmann.

å da passer det meget godt å si det om Gamsten(bare synd han ikke er engelsk)..

jeg vil faktisk mene han er en av norges mest klysete menn..

har du hørt intervjuer med han?? ILLE!!

plusser du det med at han er en oppskrytt fotballspiller, stygtspillende, er det = **** #&c]"=?)=/"@

;)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...