Jump to content

Humør på Forum


Lars Henry

Recommended Posts

Jeg har lagt merke til at mange på forumet har dårlig holdninger ovenfor de andre på forumet. For eksempel hvis man svarer på en "reply" som noen allerede har svart på eller skiver en feil får man ris. Det skaper en dårlig stemning her på forumet så jeg håper det blir slutt.

 

Selv vet jeg at jeg lagde endel usaklige "topic's" tidligere i vinter. Jeg fikk en del sure svar på de topicene, og det synes jeg er helt greit. Men jeg har også sluttet med det tullet.

 

Hva synes dere om dette?

Link to comment
Share on other sites

Vel.. ser ikke på dette som et problem.. det har vært et problem, det må jeg si meg enig i, men det er, per dags dato, ikke et problem i mine øyne.

 

Det er ikke et problem, men det blir fort en del gnister her inne, bare det ikke blir for mye går det greit :angry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lagt merke til at mange på forumet har dårlig holdninger ovenfor de andre på forumet. For eksempel hvis man svarer på en "reply" som noen allerede har svart på eller skiver en feil får man ris. Det skaper en dårlig stemning her på forumet så jeg håper det blir slutt.

 

Selv vet jeg at jeg lagde endel usaklige "topic's" tidligere i vinter. Jeg fikk en del sure svar på de topicene, og det synes jeg er helt greit. Men jeg har også sluttet med det tullet.

 

Hva synes dere om dette?

Det er fryktelig kjedelig med usaklige topics. Helt enig. Men syntes det har blitt mindre av det. Så kritikken har kanskje virket.

Jeg er helt enig med deg i at det skal være god stemning på forumet. Dette er ikke et tilfeldig åpent forum, men vi er her alle sammen med et felles mål. Vi ønsker klubben i våre hjerter alt godt. Og vi ønsker å stå samlet som en kraft, i form av en gjeng supportere, for å bidra til at klubben blir så sterk som mulig. Uenighet skal vi fremme, men vi skal respektere hverandre og være hyggelige.

Og jeg er fulstendig enig med deg i at det er umulig å være oppdatert på hva andre har skrevet, så det å kjefte for at man gjentar hverandre er unødvendig. Det er nok med en henvisning.

Link to comment
Share on other sites

De aller fleste Arsenal supportere jeg har møtt har vært forståelsesfulle og hyggelige. Jeg vet det er anderledes i andre lag. Der har de en ekkel "mer supporter enn deg" holdning som ikke er god. La oss ikke ha det slik. Vi er ikke så mange i forhold til de som har fugler, blomster og djevler oa som logoer. La oss holde sammen. Vi har en "kanonbra" klubb med stolte og gode holdninger. Sloss heller mot de andre enn mot egne. Men temperatur er bra. Go you Gunner. Be proud!

Link to comment
Share on other sites

Var ei stund her i vinter jeg hadde lyst og gi opp hele forumet. Da var topicen peter croch eller noe, også kom eg og noen andre innpå bellamy i under sammen topicen, da fekk jeg en advarsel og 10% warning av en av de nettansvarlige.

Disse 10 % sitter jeg med enda.

Heldigvis er ikke forumet så strengt lengre :angry: For det må være rom for at vi kan snakke oss litt vekk. For meg er det et større problem at folk hakker og klager på hverandre, enn at noen kommer litt uten om topic.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært her på forumet i en god del år. Så jeg kan nesten se på meg selv som en gammel traver. (Nesten)

Har egentlig alltid vært litt anspent mellom folk her til tider. Mange folk er samlet her og mange har forskjellige meninger. Noen mente feks at Wiltord var best uansett (skal ikke nevne navn) og da var det noen som fyrte seg opp.

Uansett... Så lenge det er mange folk her med forskjellige meninger, så kommer det alltid til å være litt anspent til tider.

Men ser ikke på det som noe stort problem.

Link to comment
Share on other sites

På et debatt forum, må man regne med litt overdrevne meninger til tider, som muligens kan virke nedlatenede ovenfor andre på forumet.. Men jeg er enig i at man kan spare seg for frekke komentarer. Jeg vil hvert fall at alle skal få lov til å si hva de vil, uten og bli slaktet fordi man nødendigvis ikke er helt enig.. Også er det veldig unødvendig at man retter på skrivefeil, hvor man egentlig utmerket godt vet hva som står..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vært her på forumet i en god del år. Så jeg kan nesten se på meg selv som en gammel traver. (Nesten)

Har egentlig alltid vært litt anspent mellom folk her til tider. Mange folk er samlet her og mange har forskjellige meninger. Noen mente feks at Wiltord var best uansett (skal ikke nevne navn) og da var det noen som fyrte seg opp.

 

ja hvor er det egentlig blitt av vår gamle venn wiltord(ma***)? Det var tider på forumet! Nesten så man savner det ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...