Jump to content

Gilberto-interesse fra Valencia


Lars Henry

Recommended Posts

Ifølge Søndagens Premier League-rykter skal Valencia ha fått avslått et bud på 10 millioner pund

 

Hva mener dere? Vil dere at vi skal selge han eller at han skal bli?

 

Selv mener jeg at kapteinen vår skal bli :P

 

Jeg mener han skal bli.

 

PS: Newcastle-manager Sam Allardyce vurderer et salg av spissen Obafemi Martins for å hjelpe klubben ut av pengeknipa. (News of the World)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Aug 6 2007, 07:48 PM) 99309[/snapback]

Ifølge Søndagens Premier League-rykter skal Valencia ha fått avslått et bud på 10 millioner pund

 

Hva mener dere? Vil dere at vi skal selge han eller at han skal bli?

 

Selv mener jeg at kapteinen vår skal bli ;)

 

Jeg mener han skal bli.

 

PS: Newcastle-manager Sam Allardyce vurderer et salg av spissen Obafemi Martins for å hjelpe klubben ut av pengeknipa. (News of the World)

Hvem er kandidatene som ønsker å kjøpe Oba

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Aug 6 2007, 07:48 PM) 99309[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Ifølge Søndagens Premier League-rykter skal Valencia ha fått avslått et bud på 10 millioner pund

 

Hva mener dere? Vil dere at vi skal selge han eller at han skal bli?

 

Selv mener jeg at kapteinen vår skal bli B)

 

Jeg mener han skal bli.

 

PS: Newcastle-manager Sam Allardyce vurderer et salg av spissen Obafemi Martins for å hjelpe klubben ut av pengeknipa. (News of the World)

Hvem er kandidatene som ønsker å kjøpe Oba

 

Står i linken du skrev på nettavisen, men står ikke noe om kandidatene ;)

Link to comment
Share on other sites

For en gangs skyld et bud som er akseptabelt.. !0 millioner pund for en 31 år gammel-spiller er ikke så verst.

Men uansett er jeg imot salg.. tror ikke vi for like mye igjen for de 10 millioner pundene som det vi for igjen av gilberto..

en meget viktig spiller som har 2 gode sesonger igjen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener definitivt at han er en spiller vi har bruk for denne sesongen, så for all del ikke selg han!

 

Siden vi blir litt tynne i angrepsrekkene når Ade dra til AM, synes jeg absolutt at vi skal kjøpe han. Han er en veldig god og hardt arbeidene spiss som vi trenger, spesielt på billigsalg!

 

EDIT: Martins er jo også borte på AM, så det blir nok ingen forsterkning i løpet av den perioden!

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener definitivt at han er en spiller vi har bruk for denne sesongen, så for all del ikke selg han!

 

Siden vi blir litt tynne i angrepsrekkene når Ade dra til AM, synes jeg absolutt at vi skal kjøpe han. Han er en veldig god og hardt arbeidene spiss som vi trenger, spesielt på billigsalg!

Skal Adebayor dra? ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener definitivt at han er en spiller vi har bruk for denne sesongen, så for all del ikke selg han!

 

Siden vi blir litt tynne i angrepsrekkene når Ade dra til AM, synes jeg absolutt at vi skal kjøpe han. Han er en veldig god og hardt arbeidene spiss som vi trenger, spesielt på billigsalg!

Skal Adebayor dra? ;)

 

Han skal bare dra til Afrikamesterskapet B) B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener definitivt at han er en spiller vi har bruk for denne sesongen, så for all del ikke selg han!

 

Siden vi blir litt tynne i angrepsrekkene når Ade dra til AM, synes jeg absolutt at vi skal kjøpe han. Han er en veldig god og hardt arbeidene spiss som vi trenger, spesielt på billigsalg!

Skal Adebayor dra? <_<

 

Han skal bare dra til Afrikamesterskapet :( :P

 

Hvis du går litt opp, ser du at @fc har skrevet omtrent akkurat det samme.. Unødvendig å skrive det igjen...

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener definitivt at han er en spiller vi har bruk for denne sesongen, så for all del ikke selg han!

 

Siden vi blir litt tynne i angrepsrekkene når Ade dra til AM, synes jeg absolutt at vi skal kjøpe han. Han er en veldig god og hardt arbeidene spiss som vi trenger, spesielt på billigsalg!

Skal Adebayor dra? <_<

 

Han skal bare dra til Afrikamesterskapet :( :P

 

Hvis du går litt opp, ser du at @fc har skrevet omtrent akkurat det samme.. Unødvendig å skrive det igjen...

 

ja vel, men hva har det med deg å gjøre?

Dette var også unødvendig!

Jeg så ikke nøye gjennom innleggene, beklager.

Kan ikke noen slette innlegget mitt da?

Link to comment
Share on other sites

Bare la det være - men det er enkelte som har som mål her i livet å fange folk som gjør noen små feil når de poster, og dermed må kommentere det i mangel på noe relevant å skrive.

 

Ellers må man si at Martins hadde vært en god tilvekst, men jeg vet alikevel ikke om det er rett person å kjøpe nå. Hvertfall med tanke på at han også forsvinner over nyttår til afrika mesterskapet.

 

tilbudet på Gilberto er "akkseptabelt" pris-messig, men å selge han hadde vært å skyte seg selv i leggen. Han er alt for viktig for laget vårt til å selge han. Spesielt etter å ha mista Henry også.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Arsenal midfielder Gilberto Silva is being encouraged to quit the club by Brazil boss Dunga.

 

Italian giants are preparing a £7 million bid for the player after he was snubbed by Arsenal boss Arsene Wenger for the clubs captaincy.

 

 

Dunga said: "I think he is ready for an experience in Italian football and for

Juventus."

 

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=52642

 

vet det er tribalfootball men er ikke helt usansynlig, ka tror dere??

 

håper vi beholder han, vi trenger han denne sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal midfielder Gilberto Silva is being encouraged to quit the club by Brazil boss Dunga.

 

Italian giants are preparing a £7 million bid for the player after he was snubbed by Arsenal boss Arsene Wenger for the clubs captaincy.

 

 

Dunga said: "I think he is ready for an experience in Italian football and for

Juventus."

 

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=52642

 

vet det er tribalfootball men er ikke helt usansynlig, ka tror dere??

 

håper vi beholder han, vi trenger han denne sesongen!

Dung(a) er tydeligvis en stor dust. Han kan gå og ta seg en stille Anton i stedet for å føkke opp laget vårt!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...