Jump to content

Spillerne som glapp


Mr.Arsenal

Recommended Posts

Må bare si at jeg følger Ljungberg litt på det han sier til VGTV, Wenger har latt de uovervinnelige forsvinne en etter en. Jeg skjønner godt at han vil være i en klubb som virkelig satser nå som han er blitt såpass gammel. Blir spennende å se hva han får utrettet i West Ham denne sesongen.

En klubb som VIRKELIG SATSER?? Håper virkelig du ikke refererer til West Ham........

 

Det er jo det han sier, jeg støtter kanskje ikke den uttalelsen 100% men fra der de er satser de nå knallhardt. Et lag i 5div som får inn en rik investor som vil ha klubben opp i idiv innen 6-7 satser knallhardt. Altså, for de ville jo en 9plass være som et seriemesterskap for oss. Fordi de kommer fra et mye lavere nivå fra før. Han sier at de holder på med å gjøre noe stort og det har han lyst å være en del.

 

Får ikke den sammenligningen din helt til å stemme jeg.

Hvorfor skulle freddy være med på å bygge opp west ham i 2-3 år ,og ende på 9 plass når han

kunne være med på å utvikle vårt lag som kommer til å være et av europas beste innen 2-3 år?+at han

kan få ende på alt fra 1-4 plass di årene istedenfor feks 9 plass^^

 

Før west ham har fått et lag som er like godt som arsenal(noe di aldri får)så har freddy lagt skoa på hylla.

Grunnen til han forlater oss nå er enkelt å greit at han er smertelig klar over at spilletiden hans kommer

til å bli veldig begrenset hos arsenal denne sesongen,og ikke minst di kommende sesonger.

Så nå forlater han skuta og fikk en kontrakt som han sikkert ikke ville kunne få i arsenal,med tanke på alder og bidrag på banen.

Det han sier når han forlater oss har ikke grobunn i virkeligheten,for vist arsenal skulle kjøpt alle disse stjernene som feks freddy ønsker,så ville han vært en av di første som måtte vike plass!

Link to comment
Share on other sites

Må bare si at jeg følger Ljungberg litt på det han sier til VGTV, Wenger har latt de uovervinnelige forsvinne en etter en. Jeg skjønner godt at han vil være i en klubb som virkelig satser nå som han er blitt såpass gammel. Blir spennende å se hva han får utrettet i West Ham denne sesongen.

En klubb som VIRKELIG SATSER?? Håper virkelig du ikke refererer til West Ham........

 

Det er jo det han sier, jeg støtter kanskje ikke den uttalelsen 100% men fra der de er satser de nå knallhardt. Et lag i 5div som får inn en rik investor som vil ha klubben opp i idiv innen 6-7 satser knallhardt. Altså, for de ville jo en 9plass være som et seriemesterskap for oss. Fordi de kommer fra et mye lavere nivå fra før. Han sier at de holder på med å gjøre noe stort og det har han lyst å være en del.

 

Får ikke den sammenligningen din helt til å stemme jeg.

Hvorfor skulle freddy være med på å bygge opp west ham i 2-3 år ,og ende på 9 plass når han

kunne være med på å utvikle vårt lag som kommer til å være et av europas beste innen 2-3 år?+at han

kan få ende på alt fra 1-4 plass di årene istedenfor feks 9 plass^^

 

Før west ham har fått et lag som er like godt som arsenal(noe di aldri får)så har freddy lagt skoa på hylla.

Grunnen til han forlater oss nå er enkelt å greit at han er smertelig klar over at spilletiden hans kommer

til å bli veldig begrenset hos arsenal denne sesongen,og ikke minst di kommende sesonger.

Så nå forlater han skuta og fikk en kontrakt som han sikkert ikke ville kunne få i arsenal,med tanke på alder og bidrag på banen.

Det han sier når han forlater oss har ikke grobunn i virkeligheten,for vist arsenal skulle kjøpt alle disse stjernene som feks freddy ønsker,så ville han vært en av di første som måtte vike plass!

Som om jeg skulle sagt det selv. Dette med satsingen som Freddie nevner, er egentlig mest PR-jippo for Hammersfansen. For du kan ikke med håda på hjertet si at Arsenal satser mindre enn West Ham?

Link to comment
Share on other sites

Om disse spillerne virkelig har glippet...hmm..tviler jeg

egentlig sterkt på. Wenger har tydeligvis en plan han.

Men Babel syns jeg det var dumt ikke ankom...men slår Theo

til...who cares med Babel.

 

Tror nok ikke så mange av disse spillerne har stått på blokka til Wenger. Det er nok mer et ønske fra supporterne og skriverier fra journalistene.

 

Forøvrig hadde dette vært en genialt tråd på TV-forumet.

Link to comment
Share on other sites

Om disse spillerne virkelig har glippet...hmm..tviler jeg

egentlig sterkt på. Wenger har tydeligvis en plan han.

Men Babel syns jeg det var dumt ikke ankom...men slår Theo

til...who cares med Babel.

 

Tror nok ikke så mange av disse spillerne har stått på blokka til Wenger. Det er nok mer et ønske fra supporterne og skriverier fra journalistene.

 

Forøvrig hadde dette vært en genialt tråd på TV-forumet.

 

Nei tror ikke det hadde blitt en god tråd der, det er ingen som hadde hatt tid til å lese eller skrive hele den lista ;)

Link to comment
Share on other sites

Spillerene som glapp?? Når var det Arsenal begynnte å kjøpe fra øverste hylle?? Syntes Wenger sin måtte å gjøre det på fungerer bra. Hente inn unge talenter eller billige "røverkjøp B" for deretter å bruke noen år på å forme de "the arsenal way". Må jo si meg enig i at dette generasjon skifte har gått skremmende fort men jeg tror vi har en tropp som har et enormt stort potensiale og er klar for ansvaret allerede i år...

Link to comment
Share on other sites

Spillerene som glapp?? Når var det Arsenal begynnte å kjøpe fra øverste hylle?? Syntes Wenger sin måtte å gjøre det på fungerer bra. Hente inn unge talenter eller billige "røverkjøp B" for deretter å bruke noen år på å forme de "the arsenal way". Må jo si meg enig i at dette generasjon skifte har gått skremmende fort men jeg tror vi har en tropp som har et enormt stort potensiale og er klar for ansvaret allerede i år...

 

helt enig! arsenal som v kjenner den i dag kjøper aldrig fra øverste hylle Wenger kjøper klasse spillere noen få verdenstjerer men aldrig sånne som: Ronaldinho, rooney (i en annen klubb)og torres

 

det skjer bare ikke

Link to comment
Share on other sites

Kom også til å tenke på Real Madrid`s Guti, som jo var høgaktuell for Gunners for eit par sesongar sidan, då han ikkje var fast inventar på Madrid.. Hadde ikkje hatt noko imot å sett han i Gunners-drakta.. :D

 

Stor overblikk, glitrande pasnings- og skuddfot, god med begge bein..

Link to comment
Share on other sites

Kom også til å tenke på Real Madrid`s Guti, som jo var høgaktuell for Gunners for eit par sesongar sidan, då han ikkje var fast inventar på Madrid.. Hadde ikkje hatt noko imot å sett han i Gunners-drakta.. :)

 

Stor overblikk, glitrande pasnings- og skuddfot, god med begge bein..

 

Guti er en god spiller, men en sutrekopp i tillegg til at han filmer ofte. En ufin spiller som kommer opp i mange negative situasjoner på banen syns jeg.

 

Vi har ikke bruk for han heller. Vi har nok sentrale midtbanespillere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...