Jump to content

På tide med ett managerskifte???


Kim

Recommended Posts

Vil ha noen som er som Rafael Benitez som tør å sattse og kjøpe go spillere, Liverpool kommer for fult i år og vi kan bare se langt etter å holde følge med det laget.

 

Jge har fått nok av Wenger og kjøpe poletikken hans, vi mister klasse spiller vært år for de han ikke henter noen stjerner, fått nok av vi kjemper om 4-5 plasser.

 

Klarer neppe 4 plass i år med det lage vi har, bare vent Cesc blir nesten man som stikker ut døra.

 

Benitez?? vil du se et arsenal-lag som spiller drittfotball? kjedelig manager, liker ikke han.. dessuten kan det jo bli artig å se om Torres blir så go da ;)

 

Men tilbake til topicen..Kan ikke se for meg noen andre enn Wenger som manager.. spiller jo verdens vakreste fotball :)

Målkåte spisser som Andriy Voronin og Fernando Torres på plass , så henter de nå supertalente

Ryan Babel .... nei Liverpool vil knuse Arsenal uten problemer de henter flere spillere av klasse vent å se, de har en sterk spille stall på alle plasser, ser ut som Real også henter Cesc nå så da er det ikke mye i gjen av Wengers manskap av go klasse spillere ;)

 

Jaja - da får vi bare stille med ett toppet mannskap da istedefor for Carling Cup gutta våre... ekke verre enn det.

 

Håper at en Wenger tar en under sine vinger i sine siste 2 år av kontrakten og lærer han opp til å fortsette - for ingen andre spiller så vakker fotball som oss. Heller vakker fotball og 4. plass, enn kjedelig ræva fotball og 2. plass.

 

Wenger tar en under sine vinger, og han skal ta over... Hmmmm... Tankene mine går til norges landslag. Drillo gjorde det skarpt en periode, og etterpå kom Semb.. Han videreførte Drillos stil, i alle fall til en viss grad, men det ble liksom ikke det samme.

 

Dersom Arsenal skal skifte ut Wenger, ser jeg helst at de ikke får inn en luring som skal prøve å ape etter Wenger. Få heller inn en mann eller en kvinne som har egne tanker i hodet. Men jeg er enig i at man bør få inn en person som kan videreføre en offensiv spillestil. For all del bør vi unngå å bli like kjedelige som visse andre lag i england.

 

Men når det er sagt, så ønsker jeg at Wenger fortsetter. Jeg kjenner på følelsen nå før seriestart. Det er mye morsommere å ikke ane hvordan dette vil gå. Jeg har et håp om suksess, og jeg er spent på hvem som vil slå til i år! Jeg mener å huske at jeg var glad når Reyes kom til klubben, men jeg forventet liksom så mye av han, at han ikke kunne bli noe annet enn en skuffelse. Tenk på Torres i Liverpool! Alle forventer kanskje at han skal ta england med storm, men sannsynligheten for det er langt fra 100%. Poenget mitt er i alle fall, at jeg gleder meg til sesongen uten å ha for store forventninger om noe gull og annet edelt metall, men jeg har et håp! Det blir spennende å se hvem som blir å finne i startelveren i august.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Det positive med oss i år etter salget av Henry, så tror alle at vi kommer til å svikte og få en dårlig sesong. Nå har vi ikke noe press, og vi kan slå til for fullt og sjokkere alle! Tror Wenger løfter klubben helt opp i kampen om ligagull i år. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...