Jump to content

Min første tur til England


AFC_ENGA

Recommended Posts

Det blir helt skivebom å påstå at supporterklubben har kommet med et slikt tilbud. I likhet med Chaz nekter jeg simpelthen å tro dette.

 

Har selv reist tre ganger med pakketurene til supporterklubben. Knallbra turer som virkelig gir deg valuta for pengene. Kjempeopplegg og garantert bra reisefølge.

 

Har selv våre to ganger...

En på Highbury og en på Emirates, I have one word! Outstanding!

Det er kjempe tilbud på supporter-pakkene, er ikke mer å si!

Link to comment
Share on other sites

Vet noen hva det koster mot manu vis jeg skal betale igjennom supporterklubben for 2 bill.?

 

Man Utd, Chelsea, Spurs ol kamper går under A kategorikamper noe som gjør at billetter til de kampenene blir høurere enn til vanlig kamper.

 

vanligvis får vi billetter på Upper Tier(tilsvarende gamle Clock End). Vi selger de for ca 850 kr pr stk til A kategorikamper og ca 620 kr for B kampene.

 

Vi har også fast 4 sesonghefter på Lower Tier da går for ca 500 B og 700 A.

I tillegg har vi to Club Level billetter de går for ca 1200 kr. Alle priser er helt avhengi av £ kursen.

 

At noen har fått et tilbud om Spurs-Arsenal billetter ser jeg på som merkelig da vi ikke skaffer billetter til bortekamper.

 

Og jeg kan med 100% sikkerhet påstå at INGEN medlemmer i AN har fått beskjed om å betale 5000 kr for billetter formidlet av oss.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder priser på drakter, så har jeg hatt en god diskusjon på dette med Chaz tidligere. Om vi ble enige eller ikke, skal ikke jeg uttale meg om :P Min personlige mening er uansett at prisen på drakter er altfor høye, og mange klubber ville tjent i det lange løp på å redusere prisene på draktene.

 

Supporter klubben har forøvrig glimrende priser og service på kampbillettene. Når det gjelder de ferdige pakketurene som supporterklubben arrangerer, så mener jeg å huske at disse er i samarbeid med et reisebyrå. De vil dermed falle dyrere ut enn å kjøpe billetter fra AN også fikse fly, hotell og transport selv. Man mister selvsagt "det gode reisefølge", men på en tur til Arsenal kamp treffer man alltids noen andre som fort kan bli "godt reisefølge". Man kan også avtale med andre her fra forumet om dette.

 

Det jeg mener å si er, er at Eivinho har litt rett, men også mye feil. Prisene på turene fra supporterklubben KAN oppleves som høye kontra det å arrangere turen "selv". Men selve kampbilletten får du ikke rimeligere noe annet sted.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...