Jump to content

Min første tur til England


AFC_ENGA

Recommended Posts

Har tenkt til og søke bill. på mange kamper i år. I fjor prøvde jeg på toppkampa men fikk ingen. Tenkte og spøre om det er oppe eller nede man får bill.? Jeg er hgar også red membership så jeg lurte på om hvem av de man får best plasser på emirates?

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville brukt stve perryman sport travel!!

Har brukt dem to ganger de siste åra, blir den. 3 nå i juli da jeg skal over å se på emirates cup :D :P

jeg har vært på afc-tottenham to ganger før en gang på highbury å en gang på emirates.

Så alt jeg kan si er at club level er meget bra!! Lykke til! :D

Link to comment
Share on other sites

hvorfor skal du søke billetter i supporterklubben?? når det er latterlige!! priser der i forhold til tilsvarende billetter hos reisebyrå som for eks. steve perryman.

si meg hvilke fordeler har du ved å bestille hos supporterklubben????!!!!!!!! :D

Link to comment
Share on other sites

hvorfor skal du søke billetter i supporterklubben?? når det er latterlige!! priser der i forhold til tilsvarende billetter hos reisebyrå som for eks. steve perryman.

si meg hvilke fordeler har du ved å bestille hos supporterklubben????!!!!!!!! :-|

 

Når ble supporterklubbens billetter dyrere enn de du får hos Steve Perryman Sport Travel? Hva er latterlig med supporterklubbens priser?

Link to comment
Share on other sites

Eivinho; først og femst, skriv ordentlig. Vanskelig å tyde setningene dine.

 

For det andre; Det blir MYE billigere å få billetter gjennom Arsenal Norway, og deretter ordne fly og hotell selv. Reisebyråer skal ha innmari mye profitt for alt, så det blir svinedyrt i forhold.

Link to comment
Share on other sites

Greit! Prisene jeg har fått av supporterklubben syns jeg er i overkant stive!

når du får en pris på rundt 5000,- for tottenham-Arsenal ifra AN. Å prisen i tillegg ikke er inkl. fly.

Da bestiller jeg mye heller ifra steve perryman, som skaffer samme kamp inkl. Fly for 5500,-

 

Litt selvkritikk må du ta Imers! For når jeg ser fjorårets bortedrakt til 625,- så blir jeg litt lattermild :-|

Dette med priser på drakter var jo off topic men som medlem i AN å supporter så har jeg lov å til å komme med konstruktiv kritikk, noe som jeg syns dette til de grader er!

 

rettskrivingen min skal jeg jobbe med Imers!

 

Mvh. Eivind. :-|

Link to comment
Share on other sites

Det blir også billigere å bestille drakta ifra AN. 625,- er mer enn hos Arsenal.com, ja, men med frakt til nesten 100,- og deretter må du betale for tollen (225,-), så blir draktene på Arsenal.com tilsvarende 800-900,- inkl alt (tall og bokstaver på drakta evt også). Det er mye billigere å få sendt drakta bare i Norge. Så du sparer der og.

 

Tilbake til topic, nå :-|

Link to comment
Share on other sites

Nei nå får du gi deg!

Jeg har ikke nevnt Arsenal.com......

jeg kan kjøpe drakta på unisport til 149,- det kommer riktig nok 300,- i frakt å toll men jeg pleier å bestille sammen med kamerater så vi kommer ikke så gærnt ut likevell!!!

 

Over til kampene, svar meg på det jeg skrev isted???

Link to comment
Share on other sites

Nei nå får du gi deg!

Jeg har ikke nevnt Arsenal.com......

jeg kan kjøpe drakta på unisport til 149,- det kommer riktig nok 300,- i frakt å toll men jeg pleier å bestille sammen med kamerater så vi kommer ikke så gærnt ut likevell!!!

 

Over til kampene, svar meg på det jeg skrev isted???

 

Og det mener du er en orginaldrakt? Til kr. 149.-?

 

Når det gjelder "konstruktiv kritikk", kaller du dette konstruktivt?

 

hvorfor skal du søke billetter i supporterklubben?? når det er latterlige!! priser der i forhold til tilsvarende billetter hos reisebyrå som for eks. steve perryman.

si meg hvilke fordeler har du ved å bestille hos supporterklubben????!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

hvorfor skal du søke billetter i supporterklubben?? når det er latterlige!! priser der i forhold til tilsvarende billetter hos reisebyrå som for eks. steve perryman.

si meg hvilke fordeler har du ved å bestille hos supporterklubben????!!!!!!!! :-|

 

Hvis du synes at supporterklubben er så latterlig så bør du kanskje finne et forum som ikke tilhører denne latterlige supporterklubben da...

Link to comment
Share on other sites

Nei nå får du gi deg!

Jeg har ikke nevnt Arsenal.com......

jeg kan kjøpe drakta på unisport til 149,- det kommer riktig nok 300,- i frakt å toll men jeg pleier å bestille sammen med kamerater så vi kommer ikke så gærnt ut likevell!!!

 

Over til kampene, svar meg på det jeg skrev isted???

Jeg sa heller ikke at du nevnte Arsenal.com, jeg da. Det var mer som et eksempel, bare for å vise at de prisene på shoppen til AN ikke er så verst. Og de £40 en ORIGINAL Arsenal drakt [HELT NY] koster, omregnet til norske kroner med dagens kurs på 12,044, så blir prisen på Arsenal.com i NOK 489,-. Jeg synes ikke prisen på AN da blir så verst, som sagt.

 

Og den drakta du må ha kjøpt til den prisen, det må ha vært en 2.sorterings drakt, altså med små/ubetydelige mangler ved drakten. Det er bare de draktene som er så billige, tror jeg.

Link to comment
Share on other sites

Eivihno: Gidder du å svare på tidligere spørsmål i denne tråden?

 

Ja selfølgelig kan jeg svare deg, men på hva? Om det er konstruktiv kritikk det jeg nevnte med priser på drakter? Nei! Det er ikke særlig konstruktivt.

MEN jeg mener bastant at det er konstruktiv kritikk ang. priser på kamper i supporterklubben i forhold til

nevnte reisebyrå....... Svar godt nok?

Link to comment
Share on other sites

"Svar godt nok"? Nei. Hvis du mener at følgende er konstruktiv kritikk: hvorfor skal du søke billetter i supporterklubben?? når det er latterlige!! priser der i forhold til tilsvarende billetter hos reisebyrå som for eks. steve perryman.

si meg hvilke fordeler har du ved å bestille hos supporterklubben????!!!!!!!! Ja da tror jeg seriøst ikke at du vet hva konstruktiv kritikk er!

 

Dette var spørsmålet som jeg stilte til deg: Når ble supporterklubbens billetter dyrere enn de du får hos Steve Perryman Sport Travel? Hva er latterlig med supporterklubbens priser? Gidder du å svare på det?

 

Og på hvilket grunnlag har du sammenlignet priser? Går det an å få noen eksempler? I tillegg så latterliggjør du hele supportklubben med ditt, etter mitt sin, idiotiske ovenstående innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Greit! Prisene jeg har fått av supporterklubben syns jeg er i overkant stive!

når du får en pris på rundt 5000,- for tottenham-Arsenal ifra AN. Å prisen i tillegg ikke er inkl. fly.

Da bestiller jeg mye heller ifra steve perryman, som skaffer samme kamp inkl. Fly for 5500,-

 

Mvh. Eivind. B)

 

5000 kr for en billett? Fra Arsenal Norway? Det tilbudet vil jeg gjerne se Eivinho.

Link to comment
Share on other sites

Greit! Prisene jeg har fått av supporterklubben syns jeg er i overkant stive!

når du får en pris på rundt 5000,- for tottenham-Arsenal ifra AN. Å prisen i tillegg ikke er inkl. fly.

Da bestiller jeg mye heller ifra steve perryman, som skaffer samme kamp inkl. Fly for 5500,-

 

Mvh. Eivind. B)

 

5000 kr for en billett? Fra Arsenal Norway? Det tilbudet vil jeg gjerne se Eivinho.

 

Eivinho snakker trolig om fellesturene - ikke kampbilletten. Kampbillettene gjennom Arsenal Norway koster jo pålydende + 50 kr for porto og administrasjon eller så - og det er rimeligere enn du får det gjennom noe annet mellomledd.

Link to comment
Share on other sites

Det blir helt skivebom å påstå at supporterklubben har kommet med et slikt tilbud. I likhet med Chaz nekter jeg simpelthen å tro dette.

 

Har selv reist tre ganger med pakketurene til supporterklubben. Knallbra turer som virkelig gir deg valuta for pengene. Kjempeopplegg og garantert bra reisefølge.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...