Jump to content

Hylekoret sier vi er på vei nedover


Baxrus

Recommended Posts

Jeg hører støtt og stadig folk på jobben, puben eller på andre forum at Arsenal er på vei nedover, og at skuta synker. Dette er selvfølgelig yids, scums og scousere som hevder

 

Tullprat sier jeg.

 

Men la oss nå prøve å være litt nøytrale i tankegangen.

De siste 4 årene har det vært 1, 2, 4 og 4 plass. Tallene er klare. Men hvis vi prøver å se bak tallene.

 

Chelsea: Kommer inn med utømmelig pengesekk, å velger fra øverste hylle, og skaper ett lag som skal dominere i PL, og dette klarer de tidvis også. Men til tross for brukt mange milliarder på spillekjøp, klarer de ikke slå oss i serien. Var så vidt at våre unge spillere ikke tok skalpen på dem i ligacupfinalen også.

 

Man Utd: Hadde en periode der de byttet ut spillere, feilkjøp og slet med skader. Men har også hatt en god pengesekk. Laget ser ut til å være der de er nå, og mangler vel kanskje kun en bedre keeper.

 

Liverpool: Har opparbeidet seg bra de siste årene, og bygget seg opp slik Arsenal gjorde det fra 97'. Har ett godt lag, og mye skal til for at Torres svekker dem. Har også fått sterk finans i ryggen.

 

Arsenal: Byttet ut flere sentrale spillere, samt noen la opp. Pires, Vieira, Campbell, Bergkamp og nå senest Henry er bare noen. Og vi har brukt en 2års periode på dette. Men bak det siste året slet vi også med skader. Til tross for dette, så var det kun en scoring på overtid som sørget for at det ble 4 plass istedenfor 3. Om vi hadde scoret på straffen hadde vi også kunne klamret oss til 3 plass.

 

Andre lag, som Everton, Bolton, Newcastle og Aston Villa har selvsagt gode staller, men ikke noe som kan måle seg med dagens top4 som de kalles.

 

Tottenham derimot, har en våt drøm, og det er at de skal forbi oss på serien. Ja, det kan skje, og jeg hadde kanskje ikke blitt overrasket. Tottenham har ett godt lag, men som de andre, ikke godt nok. Bent er den nye helten som skal få dem til å komme forbi Arsenal. Jeg måtte nesten flire litt når jeg hørte at Tottenham hadde en bedre stall enn Arsenal nå som Henry var solgt. EN spiller, som var forskjellen? Så dumme er dere ikke yids? Selv om jeg muligens gir dere for mye kred nå. Alle leddene, er vi flere hakk bedre, om det skulle vært noe som dere kunne nærme dere, så var det kanskje spissrekka.

 

 

Nei, selv om jeg er Arsenalfan, så skal det ikke mer til en litt vett til for å skjønne at Arsenal er å regne med i kampen i toppen i fremtiden.

 

Selv om William Gallas er ett uromoment for øyeblikket, og det er snakk om at Cesc og Wenger drar, så har vi en SOLID grunnmur, som hadde tatt litt tid å revet ned.

 

Arsenal - Fulham, søndag 12 september. Det blir festfotball, og vi troner PL med flestscorende mål. Tro meg.

Link to comment
Share on other sites

mye enig i hva du sier baxrus , men at manu trenger en bedre keeper ? neppe ? edvin van der sar ? :P en av de beste keeperane i premier league.. trur ikke dt er han som svekker akk B) , men jg tror arsenal kommer til å henge med i toppen neste år selvom de ikke har kjøpt noen klassespillere.. blir morsomt å se om eduardo kommer til å passe inn i premier league :D

Link to comment
Share on other sites

mye enig i hva du sier baxrus , men at manu trenger en bedre keeper ? neppe ? edvin van der sar ? :P en av de beste keeperane i premier league.. trur ikke dt er han som svekker akk B) , men jg tror arsenal kommer til å henge med i toppen neste år selvom de ikke har kjøpt noen klassespillere.. blir morsomt å se om eduardo kommer til å passe inn i premier league :D

 

 

 

Kan du gjøre meg en tjeneste. ? slutte med sms språket. hvis ikke ,så legger jeg om til nord norsk med full bannskap!!!!

Link to comment
Share on other sites

Ifølge arsenal.com er Fulham-kampen blitt flytta til søndagen kl 13:00 norsk tid.

 

Når det gjelder topic så må man bare ikke ta disse seriøst. En luring på VGD presterte å si, i en analyse av invincibles kontra dagens lag, at Cole var blitt erstattet av "talentløse" Clichy. Egentlig nuff said..

Link to comment
Share on other sites

mye enig i hva du sier baxrus , men at manu trenger en bedre keeper ? neppe ? edvin van der sar ? :D en av de beste keeperane i premier league.. trur ikke dt er han som svekker akk :D , men jg tror arsenal kommer til å henge med i toppen neste år selvom de ikke har kjøpt noen klassespillere.. blir morsomt å se om eduardo kommer til å passe inn i premier league :D

 

 

 

Kan du gjøre meg en tjeneste. ? slutte med sms språket. hvis ikke ,så legger jeg om til nord norsk med full bannskap!!!!

Ser nå mer ut som noen uheldige skrivefeil.

 

Legg merke til det jeg markerer ;)

Link to comment
Share on other sites

mye enig i hva du sier baxrus , men at manu trenger en bedre keeper ? neppe ? edvin van der sar ? :D en av de beste keeperane i premier league.. trur ikke dt er han som svekker akk :D , men jg tror arsenal kommer til å henge med i toppen neste år selvom de ikke har kjøpt noen klassespillere.. blir morsomt å se om eduardo kommer til å passe inn i premier league :D

 

 

 

Kan du gjøre meg en tjeneste. ? slutte med sms språket. hvis ikke ,så legger jeg om til nord norsk med full bannskap!!!!

Ser nå mer ut som noen uheldige skrivefeil.

 

Legg merke til det jeg markerer ;)

 

 

Uheldig tegn setting. My bad

Link to comment
Share on other sites

mye enig i hva du sier baxrus , men at manu trenger en bedre keeper ? neppe ? edvin van der sar ? :P en av de beste keeperane i premier league.. trur ikke dt er han som svekker akk :D , men jg tror arsenal kommer til å henge med i toppen neste år selvom de ikke har kjøpt noen klassespillere.. blir morsomt å se om eduardo kommer til å passe inn i premier league :D

 

 

 

Kan du gjøre meg en tjeneste. ? slutte med sms språket. hvis ikke ,så legger jeg om til nord norsk med full bannskap!!!!

Ser nå mer ut som noen uheldige skrivefeil.

 

Legg merke til det jeg markerer ;)

 

 

Uheldig tegn setting. My bad

For ikke å snakke om orddeling :P

Link to comment
Share on other sites

mye enig i hva du sier baxrus , men at manu trenger en bedre keeper ? neppe ? edvin van der sar ? :) en av de beste keeperane i premier league.. trur ikke dt er han som svekker akk ;) , men jg tror arsenal kommer til å henge med i toppen neste år selvom de ikke har kjøpt noen klassespillere.. blir morsomt å se om eduardo kommer til å passe inn i premier league B)

 

 

 

Kan du gjøre meg en tjeneste. ? slutte med sms språket. hvis ikke ,så legger jeg om til nord norsk med full bannskap!!!!

Ser nå mer ut som noen uheldige skrivefeil.

 

Legg merke til det jeg markerer ;)

 

 

Uheldig tegn setting. My bad

For ikke å snakke om orddeling ;)

 

 

Føler vi sporer litt av her...

Link to comment
Share on other sites

Ifølge arsenal.com er Fulham-kampen blitt flytta til søndagen kl 13:00 norsk tid.

 

Når det gjelder topic så må man bare ikke ta disse seriøst. En luring på VGD presterte å si, i en analyse av invincibles kontra dagens lag, at Cole var blitt erstattet av "talentløse" Clichy. Egentlig nuff said..

 

Hva med å finne adressen hans?

Kanskje han blir litt talentløs i fremtiden :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...