Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Guest kellex

Tribalfootball skriver at Wenger er interresert i dinamo Zagrebs Luka Modric.

Vet ikke helt hva jeg skal tro om dette siden det er fra TribalFootball men de har nå vist seg å ha rett et par ganger.

 

Men jeg føler at det er ikke Modric vi trenger nå, nå trenger vi en ving!

 

Modric er jo ving, er han ikke? Han kan i hvert fall spille ving, og det er nok der Wenger tenker å bruke han om Arsenal kjøper han. Hadde vært digg om Trialfootball hadde rett angående dette. Er positiv til Modric, han er et fantastisk talent og en fantastisk fotballspiller!

 

Ifølge en "forumist" som er fra hellas og stor fan av Modric. Han sier at det er takket være han at de gjør det såpass bra, nøkkelen til laget. Han mener også at Wenger bør bruke Eduardo som ren spiss for der er han en konstant trussel og et uroment for forsvarspillere da han flytter på seg hele tiden og tvinger forsvaret til å holde seg i bevegelse, skåre mål kan han også :) Også at alle arsenal fans bør be til gudene at Wenger kjøper Modric før en annen toppklubb henter han. Kommende verdens stjerne i hans øyner. Store ord, men har ikke hørt mer på den fronten så det spørs vel om han er en evt spiller Wenger henter..

Link to comment
Share on other sites

Myles hinter sterkt om at det skjer transfer-aktivitet på the Grove for tiden. Blir nå spennende å se om mannen er velinformert denne gangen!Hvertfall greit å høre at transfer-ballen ikke er lagt død av Wenger...

 

Myles er en tullebukk av dimensjoner. For en gangs skyld går han ikke så høyt ut at han kan bli tatt for det. De fleste spekulasjonene hans ender i null og nix. Ved å skrive at spillere kanskje kan komme tar han vel ikke munnen alt for full...

Men, denne gagen har han et godt poeng: Ved å flytte Eboue på vingen forsvinner ikke to av 4 fra backrekken under Afrikamesterskapet.

Link to comment
Share on other sites

Myles hinter sterkt om at det skjer transfer-aktivitet på the Grove for tiden. Blir nå spennende å se om mannen er velinformert denne gangen!Hvertfall greit å høre at transfer-ballen ikke er lagt død av Wenger...

 

Myles er en tullebukk av dimensjoner. For en gangs skyld går han ikke så høyt ut at han kan bli tatt for det. De fleste spekulasjonene hans ender i null og nix. Ved å skrive at spillere kanskje kan komme tar han vel ikke munnen alt for full...

Men, denne gagen har han et godt poeng: Ved å flytte Eboue på vingen forsvinner ikke to av 4 fra backrekken under Afrikamesterskapet.

 

Hehe, Myles kan til tider være en tullebukk,ja. Og sjelden spekulasjonene hans fører frem, lurer på om disse "kildene" hans i Arsenal bevisst tuller med han for å se hva de får han til å publisere!Allikvel liker jeg dog å lese artiklene hans, han ser ting fra en litt annen synsvinkel. Han har til og med, som du nevner, av og til noen gode poenger!

Link to comment
Share on other sites

Jaja vet ikke hva jeg skal si.. Sikkert en bra spiller, men vi kan ikke love han noe mer spilletid en det han fikk i Chelsea.

Føler vi må kvitte oss med Flamini vis Diarra kommer. :D

 

Ja, jeg vil helst at Flamini blir. Har sansen for fyren, elsker spillere som altid gir 110 %

Link to comment
Share on other sites

Diarra er vel tiltenkt rollen som backup for Gilberto viss han kjem. Det er tross alt berre Song som er den skikkelige DM i laget. bortsett fra Gil. Tar gjerne imot Diarra sånn sett, men då byrjar det å bli ein del sentrale midtbanespelerar i klubben...

Link to comment
Share on other sites

Eneste grunnen til å få Diarra inn i klubben må være hvis det er andre sentrale midtbanespillere på vei ut. Tenker da på Song og Flamini... Men jeg tviler. Så nei takk. Dessuten har Flamini overbevist i pre-season!

se på de sentrale vi har, gil,fab,song,diaby,flamini,denilson ikke akkurat skremmende bredde vi snakker om!! Diarra ville vært perfekt ;) , da song har bevist mang en gang at han ikke er god nok, pluss at fler av de sentrale kommer til å spille ving, vi trenger en sentral midtbanespiller!!

midtbanen er den mest utsatt for skader/suspensjoner mot slutten av sesongen, da er det godt med GOD back up, å Diarra inbiller jeg meg fort vekk kan spille seg til fast plass på midten ;)

 

pluss en ving hadde også vært bra :P

Link to comment
Share on other sites

Arsenal are amongst a host of clubs interesting in signing the brightest talent to come out of South America since Diego Maradona.

 

18 year old Argentine Franco Di Santo is set to arrive in the UK this week with a view to deciding which of the club's seeking to obtain his services he will join.

 

The 6ft 4in striker currently plays for Audax Italiano in Chile and has been described as the new Maradona.

 

According to reports over the weekend, Di Santo will meet with Arsenal representatives this week but will face competition for his signature with Spurs, Chelsea, Manchester United, Liverpool, Middlesbrough, Portsmouth, Blackburn and Manchester City all set for talks with the players representatives this week.

Link to comment
Share on other sites

Dette er bull.. Gamst Pedersen har INGENTING i Arsenal å gjere.. Det einaste mannen kan er å slå innlegg (bortsett frå på landslaget........) og Arsenal har jo enorme problem med å fylle boksen, så det ville vere berre tull å kjøpe han, etter mi meining..

 

Men Gouffran derimot; JA,TAKK! :) Nettavisen

 

Men Nettavisen er jo omtrent like påliteleg som The Sun, så.. :)

Link to comment
Share on other sites

Gamst ville nok helt sikkert ha tilført oss en god del offensivt, men jeg føler at det ville blottet oss veldig defensivt ettersom han ikke har sine sterkeste sider ved å jobbe bakover igjen.

 

En god venstrefot har han, men teknikk som Rosicky og Hleb har han ikke. Skal det forekomme noen byttehandel så må det bli Flamini/Song + cash i såfall, vil ikke miste Bendtner nå.

Link to comment
Share on other sites

Dette kunne vært positivt! Det øker sjansene for at Arsenal blir mer prioritert i media, og da spesielt i utvalg av hvilke kamper som blir vist på TV. Nå er det jo stort sett liverp og utd som blir valgt, så med en profilert nordmann i stallen ville det økte interessen rundt Arsenal i norge. om han passer inn i laget er jo en helt annen sak, men kunne det være verdt det? :)

Link to comment
Share on other sites

Bra dette ble lagt under useriøse rykter, for det stemmer nok..hehe.

 

Ikke at det er helt usannsynlig at Wenger byr på Gamst'n, men det bryter en del med det han har sagt om troppen vi har pr. i dag. og hans aktivitet på transfermarkedet.

 

Vi vet jo derimot at han alltid holder ting hemmelig, så sånn sett hadde det ikke vært overraskende men...

 

Vi har jo kanskje bruk for en venstreving med gode innlegg, men jeg er usikker på om Gamst passer inn i spillestilen vår.

Han er ikke spesielt kjapp og svinger en del i prestasjonene.

 

Jeg sier ikke nei takk, men er usikker. Tror også han blir vel dyr. Minst £10 mill. med kontrakten hans.

Flamini/Song i bytte hadde jo vært greit, men tviler på Blackburn er interessert i det. Ei heller Wenger.

Flamini har vel vært ganske så delaktig i pre-season og sesongstarten vår sålangt.

 

Først får vi vel se først om dette er noe hold i dette ryktet i det hele tatt.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...