Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

1 hour ago, Gunners68 said:

Skrives en del om at Couthinio i Barca foretrekker å gå på lån til oss fremfor Newcastle. Trenger vi han ? Han er jo til stadighet ute pga skader. 

Laget vårt er nå så bra at Lewandowski hadde gått rett på benken om han hadde signert for oss 🙂 

Nei takk til Coutinho. 
 

synes kommentaren din med Lewa var morsom 😉

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners68 said:

Skrives en del om at Couthinio i Barca foretrekker å gå på lån til oss fremfor Newcastle. Trenger vi han ? Han er jo til stadighet ute pga skader. 

Laget vårt er nå så bra at Lewandowski hadde gått rett på benken om han hadde signert for oss 🙂 

Ble skrevet en del om det i går, men i går var også Spanias svar på aprilsnarr. Så det dukket opp veldig mange falske rykter i går.

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Tony said:

Leser flere steder at Saka er linket til Liverpool. Klopp skal være veldig keen på å signere han. Mange såkalte eksperter sier at Saka er veldig lysten på å dra til Liverpool. 🤣🤣

 

Hvorfor skulle han IKKE være lysten på å reise til Lpool, tenker jo jeg. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg benyttet anledningen til å ønske alle debattanter et virkelig god nytt år. 

Vi starter med å slå City, deretter går det slag i slag til vi klarer andreplassen i år. Det er viktig at vi havner over Liverpool, slik at gullgutten vår ikke blir fristet til overgang til den drittklubben. 

Og, gratulerer med bryllupsdagen tll en våre aktive medlemmer. Det er ingen premie for å gjette hvem jeg snakker om. 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Tapapa said:

Jeg benyttet anledningen til å ønske alle debattanter et virkelig god nytt år. 

Vi starter med å slå City, deretter går det slag i slag til vi klarer andreplassen i år. Det er viktig at vi havner over Liverpool, slik at gullgutten vår ikke blir fristet til overgang til den drittklubben. 

Og, gratulerer med bryllupsdagen tll en våre aktive medlemmer. Det er ingen premie for å gjette hvem jeg snakker om. 

Topp to er mulig. 
 

gratulerer med bryllupsdag til medlemmet

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Tapapa said:

Jeg benyttet anledningen til å ønske alle debattanter et virkelig god nytt år. 

Vi starter med å slå City, deretter går det slag i slag til vi klarer andreplassen i år. Det er viktig at vi havner over Liverpool, slik at gullgutten vår ikke blir fristet til overgang til den drittklubben. 

Og, gratulerer med bryllupsdagen tll en våre aktive medlemmer. Det er ingen premie for å gjette hvem jeg snakker om. 

Godt nyttår til alle! Måtte 2022 bli starten på noe stort fra klubben i vårt hjertes side! 

Gratulerer med bryllupsdagen! 

Link to comment
Share on other sites

On 12/31/2021 at 12:56 PM, Ben Elfen said:

Klarer du virkelig ikke å finne grunner til det? 

Selvfølgelig fra våres ståsted. 

Men fra hans. Det er jo et karriere hopp i riktig retning. 

Men jeg tror ikke det kommer til og skje:D Forhåpentligvis.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, elx said:

Selvfølgelig fra våres ståsted. 

Men fra hans. Det er jo et karriere hopp i riktig retning. 

Men jeg tror ikke det kommer til og skje:D Forhåpentligvis.

Tja, vi er rpå vei oppover og Liverpool har i beste fall stagnert. Det er nok bare et spørsmål om tid før Klopp bytter til en annen klubb og Liverpool skal finne seg en ny manager. Den overgangen er ikke lett. Bare se på oss og United. Og, Tottenham. De har ikke vunnet noe siden Juande Ramos dro fra dem. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Jeg ser vi er linket til Isak. Jeg har sansen for spilleren, men er det spillertypen vi behøver? Jeg mener vi trenger en «link up guy». Finnes det en yngre (og raskere) Giroud? 

Isak er vel det? 192 høy(Transfermarkt), grei teknikk, fart og kan linke opp med de andre offensive. 

Ikke like god på hodet som Giroud, men det kan kanskje trenes opp med tanke på høyden? 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Simbad said:

Isak er vel det? 192 høy(Transfermarkt), grei teknikk, fart og kan linke opp med de andre offensive. 

Ikke like god på hodet som Giroud, men det kan kanskje trenes opp med tanke på høyden? 

I tillegg har han spilt en del med Ødegaard i Real Sociedad. De har en god link fra den tiden.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Simbad said:

Isak er vel det? 192 høy(Transfermarkt), grei teknikk, fart og kan linke opp med de andre offensive. 

Ikke like god på hodet som Giroud, men det kan kanskje trenes opp med tanke på høyden? 

Av det jeg har sett er han ikke typen jeg tror vi trenger, men om han kommer håper keg at jeg har feil. Det jeg har sett er en bakromsspiller (kanskje mer ala Auba, jeg ønsker en spiller mer ala Giroud/Laca). 

@Stefanbdu som bor på bygda og ikke har annet å gjøre enn å se på all fotball  hvordan mener du han er som spiller?

 

Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, Ben Elfen said:

Av det jeg har sett er han ikke typen jeg tror vi trenger, men om han kommer håper keg at jeg har feil. Det jeg har sett er en bakromsspiller (kanskje mer ala Auba, jeg ønsker en spiller mer ala Giroud/Laca). 

@Stefanbdu som bor på bygda og ikke har annet å gjøre enn å se på all fotball  hvordan mener du han er som spiller?

 

Nå skal jeg ikke si jeg er noen Isakekspert. Men under EM fungerte han både som bakromsspiss og oppspillspunkt. Han kan vende med ballen, flikke videre/legge igjen til medspillere samt har fart til å true bakrom. Han er nok ikke en helt utviklet spiller enda(22), men med tanke på hva jeg har sett av Arteta og våre andre unggutter har jeg troa på at Mikel kan utvikle ham til en klassespiss. Han passer iallefall profilen vi så at vi var ute etter i sommer. Ung, uselvisk, hardtarbeidende og med stort potensial.

Hvis vi klarer å hente ham i januar kan kanskje Laca og Arteta i samspill hjelpe med å utvikle ham til å bli likere Laca i spillestilen? Samt, vi trener faktisk på dødballer nå(både offensive og defensive), noe som virket å være mangelvare under Wenger. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Ben Elfen said:

Av det jeg har sett er han ikke typen jeg tror vi trenger, men om han kommer håper keg at jeg har feil. Det jeg har sett er en bakromsspiller (kanskje mer ala Auba, jeg ønsker en spiller mer ala Giroud/Laca). 

@Stefanbdu som bor på bygda og ikke har annet å gjøre enn å se på all fotball  hvordan mener du han er som spiller?

 

Simbad treffer ganske greit. Isak er en god blanding av det man ønsker av en spiss. Høy, god teknikk, god fart og veldig sterk i kroppen. Dog mangler han litt på spill med mann i rygg. Han var god for Sverige, men ikke helt på samme nivå for Real Sociedad.

Mitt store problem med Isak er at han er rimelig ræva foran mål. Virker som om han alltid snubler når han nærmer seg 16 meteren og bruker for lang tid.

Mangler i mine øyne den mentaliteten som skal til for å bli veldig god. Tipper han ender opp som Welbeck med mye potensial(e), men som aldri helt vil etablere seg som en toppspiller.

Er kun en spiss jeg drømmer om ute i Europa (og nei det er ikke Håland), og det er Dusan Vlahovic. Kommer dog ikke til å skje at han kommer til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Stefanb said:

Simbad treffer ganske greit. Isak er en god blanding av det man ønsker av en spiss. Høy, god teknikk, god fart og veldig sterk i kroppen. Dog mangler han litt på spill med mann i rygg. Han var god for Sverige, men ikke helt på samme nivå for Real Sociedad.

Mitt store problem med Isak er at han er rimelig ræva foran mål. Virker som om han alltid snubler når han nærmer seg 16 meteren og bruker for lang tid.

Mangler i mine øyne den mentaliteten som skal til for å bli veldig god. Tipper han ender opp som Welbeck med mye potensial(e), men som aldri helt vil etablere seg som en toppspiller.

Er kun en spiss jeg drømmer om ute i Europa (og nei det er ikke Håland), og det er Dusan Vlahovic. Kommer dog ikke til å skje at han kommer til Arsenal.

Vlahovic blir det nok veldig høy konkurranse om. Han kan nok nesten velge og vrake av klubber slik som han har prestert. 

En annen spiss, med like høy 'release clause' (€80 mill) og som ifølge Transfermarkt er 1 cm lavere, et par år eldre (23) dog en litt annen spillertype, er En-Nesyri. Han er marokkansk og er en starter for Marokko i AFCON. Så blir vanskelig å hente ham i januar uansett. Av det jeg har fått med meg er En-Nesyri veldig god i boksen, kan score med begge bein og med hodet. Er sterk, rask og ganske teknisk. Samt aggressiv spillertype. Også en ganske komplett spiss som både kan fungere som oppspillspunkt og sendes på løp i bakrom. 

Sevilla vil nok ikke slippe En-Nesyri uten at 'release clause' blir aktivert siden de kjemper helt i toppen av La Liga denne sesongen (5 poeng bak Real med en kamp mindre spilt) og han er en viktig spiller for dem. 

En som jeg tror er mer realistisk nå i januar er Kulusevski, 21 år gammel svenske som er 186 cm høy. Først og fremst høyreving og en 10er, men kan også spille helt på topp. En veldig dynamisk spiller som kan spille i flere posisjoner. Hvis Pepe drar kan han også være backup for Saka. Skal være god til å holde på ball, rask og er veldig god teknisk. Markedsverdien hans er i følge Transfermarkt €30 mill. Spørsmålet er om Juve vil la ham gå. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg tviler sterkt på Vlahovic til Arsenal, men det er min "drømmesignering" på spissplass.

Personlig håper og tror jeg at den fremtidige spissen vår allerede spiller i Arsenal. Tenker da på Martinelli/Balogun.

Når det gjelder de andre spillerne som er nevnt så kjenner jeg lite til de. Kulusevski derimot er jeg veldig skeptisk til. Virker for meg som en veldig overvurdert spiller. Det at Juventus er såpass "ivrige" på å la han gå taler også imot han for meg. Juventus er ikke akkurat glad i å selge talentene sine.

Link to comment
Share on other sites

Forbanna amatørmessig uansett. AMN burde fått spilt mer enn det han har gjort. Etter han ble kåret til banens beste så har han ikke fått et eneste minutt med spilletid.

Og det er kritisk at det faktisk handles nå i januar.. kun Xhaka, Sambi og Elneny som kan spille på midten. Det er tynn suppe!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...