Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Neineinei.

 

Laget vårt er sterkt som det er nå, og jeg tviler på at de ryktene ovenfor stemmer.

 

Det jeg har hørt er at Arsenal har vist interesse for den gamle Arsenalmannen Nicolas Anelka!

 

Det mener jeg ikke er dumt, for Anelka er god, og han hadde passet godt inn i Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Heinz Muller?? Nei takk!!!

For det første en arrogant fyr som jeg mistet fullstendig respekten for etter at han "knocka" ned Fevang.

 

For det andre en keeper som ikke er god nok for premier league, og ihvertfall ikke for Arsenal.

 

For det tredje håper jeg for all del at ikke Arsenal bidrar med penger til i kassa til norges største møkkaklubb, LSK!

 

Enig med de som vil ha en keeper som er bedre enn Almunia, dersom en ny keeper skulle handles inn.

Jeg ser det som ganske sikkert at Jensemann stikker i januar, men ikke noe problem siden vi har Fabianski som back-up!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.thesoccerblog.org/premiership/a...ake-anelka-bid/

 

Tror nok han blir solgt,men tviler på at det blir til oss ...

 

 

Tipper manU kjøper han ! Typisk !! Men vi trenger ikke Anelka når vi har Adebayor,RvP og Eduardo for å si det sånn ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

http://www.thesoccerblog.org/premiership/a...ake-anelka-bid/

 

Tror nok han blir solgt,men tviler på at det blir til oss ...

 

 

Tipper manU kjøper han ! Typisk !! Men vi trenger ikke Anelka når vi har Adebayor,RvP og Eduardo for å si det sånn ;) :P

 

Jeg er helt enig der ! ;)

Nå som vi har Eduardo også i form, har vi jo plutselig en "fox in the box" ;)

Nå mangler det bare at RvP skal være skadefri ;)

Link to comment
Share on other sites

Sikkert ganske utenkelig at det skjer, men å kjøpt Drogba ville ikke vært så fryktelig dumt tror jeg.

 

http://www.sportingo.com/football/arsenal_..._star/1001,6446

 

Når man tenker på at Lehmann kanskje forsvinner nå i Januar og Gilberto kanskje til sommeren så begynner det å bli lite spillere igjen med virkelig erfaring, og kanskje det da hadde vært greit å kjøpt en etablert og god spiller som Drogba.

 

Han er jo en garantist for mål, og selv om vi har nok av gode spillere på topp så kunne vi sikkert lagd plass til han. Uansett så kan det jo være litt negative ting med dette også, at han f.eks blir en "Henry-type" hvor spillet blir basert kun på Drogba, og det vil jo ikke være særlig bra når man ser hvordan vi har klart oss i år når hele laget har måttet ta ansvar.

 

Positive og negative sider ville det været ved et kjøp av han, men ser man kun på kvaliteten han innehar så ville det jo så klart vært et positivt kjøp.

Link to comment
Share on other sites

Sikkert ganske utenkelig at det skjer, men å kjøpt Drogba ville ikke vært så fryktelig dumt tror jeg.

 

http://www.sportingo.com/football/arsenal_..._star/1001,6446

har sett et rykte en del steder, men fant ikke linken nå, om at Ronaldinho og Kaka vil til Arsenal og har gitt sine respektive klubber beskjed om at de legger opp på dagen om de ikke får gå gratis. de nevnes også samtidig at Zidane, Maradona og Pele skal ta ned skoene fra hylla og for å dra på seg Arsenal-drakten. dette kan nok sette kjepper i jula for en Drogba overgang.. men hvem vet.. :blink:

 

hmm.. fornøyd med den der altså.. lurer på om jeg skal søke jobb i britisk løssalgspresse, eller kanskje jeg bare nøyer meg en blogg i begynnelsen :blink:

Link to comment
Share on other sites

Sikkert ganske utenkelig at det skjer, men å kjøpt Drogba ville ikke vært så fryktelig dumt tror jeg.

 

http://www.sportingo.com/football/arsenal_..._star/1001,6446

har sett et rykte en del steder, men fant ikke linken nå, om at Ronaldinho og Kaka vil til Arsenal og har gitt sine respektive klubber beskjed om at de legger opp på dagen om de ikke får gå gratis. de nevnes også samtidig at Zidane, Maradona og Pele skal ta ned skoene fra hylla og for å dra på seg Arsenal-drakten. dette kan nok sette kjepper i jula for en Drogba overgang.. men hvem vet.. :blink:

 

hmm.. fornøyd med den der altså.. lurer på om jeg skal søke jobb i britisk løssalgspresse, eller kanskje jeg bare nøyer meg en blogg i begynnelsen :blink:

 

The Sun neste på deg nå. Bare vent - snart får du nok en telefon fra dem :D hehe.

Link to comment
Share on other sites

Sikkert ganske utenkelig at det skjer, men å kjøpt Drogba ville ikke vært så fryktelig dumt tror jeg.

 

http://www.sportingo.com/football/arsenal_..._star/1001,6446

har sett et rykte en del steder, men fant ikke linken nå, om at Ronaldinho og Kaka vil til Arsenal og har gitt sine respektive klubber beskjed om at de legger opp på dagen om de ikke får gå gratis. de nevnes også samtidig at Zidane, Maradona og Pele skal ta ned skoene fra hylla og for å dra på seg Arsenal-drakten. dette kan nok sette kjepper i jula for en Drogba overgang.. men hvem vet.. ;)

 

hmm.. fornøyd med den der altså.. lurer på om jeg skal søke jobb i britisk løssalgspresse, eller kanskje jeg bare nøyer meg en blogg i begynnelsen :)

 

LOL :P

 

villr ikke ikke sett det stygge trynet til drogba i en arsenal drakt om det så hadde hvert mulig

Link to comment
Share on other sites

Har personlig ikke noe imot Drogba (bortsett fra at han scorer for Chelsea). En spiller av det kaliberet har vi plass til dersom han hadde hatt et ønske om å få spille hos oss. Det vet jeg ikke om han har, men tror han hadde passet perfekt inn i vår spillestil.

 

Tenk dere Drogba og Adebayor på topp.

Hvem som er styggest skal jeg ikke uttale meg om, men store er de.

Link to comment
Share on other sites

Droba koster minst 30£ millioner, og er i tillegg en skikkelig sutrepave. NEI TAKK!

 

 

Stemmer ! Han skal vell også ha litt sutre-penger. Noe nytt som har kommet inn i Chelsea leiren, altså alle som ikke trives i Chelsea og vil vekk får penger for å holde kjeft. Ganske genialt av Chelsea som bare har sutrepaver på laget.. Men hva de gjør me Cashley for å holde kjeft er det ingen som vet, han syter enda ;)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...