Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Vet ikke om dette er samme link som tidligere vist. http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=323463

 

Tror faktisk han kunne tilføyd laget noe positivt. Han har hatt gode innlegg i Blackburn, men verre har det kanskje vert på landslaget. Hadde vert bra viss Adebayor, Gilberto, Senderos, Diaby, Persie og Eduardo hadde nettet ofte på dødballer.

Han mangler vell muligens litt hurtighet og teknikk, men er ofte flink med passningene sine. Tror hans beste kvaliteter er frispark/cornere, men han har også et utrolig bra skudd.

 

Tror dette hadde vært bra for oss, men er redd prisen er for høy.

Link to comment
Share on other sites

det som er positivt med gamst er at han kommer ofte inn i boksen fra sinn ving posisjon, og så mye som vi har ballen rundt 16 meteren til motstandere så tror jeg han kunne blitt en målfarlig ving for oss..

men synes ikke han har fart og teknik nok og være en arsenal spiller

Link to comment
Share on other sites

Håper han kommer til oss. Da vil kampene våre bli direktesendt på TV3 mer enn noensinne før.

det er jeg faktisk enig i, eneste gode grunn til å kjøpe en middelmådig spiller som Gamst!!

han er ikke god nok, bruker mer tid på håret en å spille fotball, nei send han til Lyn eller Stabæk eller noe, der passer han inn(å får pannebånd)!!

Link to comment
Share on other sites

Hvis ryktene stemmer... OG Wenger er villig til å gi såpass for han, da er det bare å kjøre på. For hvis Wenger vil ha han, da er han god nok. Wenger kjøper rett og slett ikke spillere i Gamstens alder om han ikke ser de for seg som veldig gode, så jeg tror Gamst kunne gjort det bra - om han kommer.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest kellex

Skal sjekke lommeboken i morgen, så får vi se om ikke vi kan få henta denne super brasilianeren :D Morsomt å lese slikt, men mer useriøs rykte skal man lete lenge etter. Aldri om vi kan få tak i en slik spiller. Men han har dominert PL som bare det for arsenal i mange drømmer må jeg erlig innrømme.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Arsenal are set to beat Tottenham for Nigeria U17 star Macauley Chrisantus.

 

Tottenham have bid £1.5million for the Nigerian striker and Barcelona yesterday bid £2m.

 

But the Gunners are also keen to sign the 17-year-old free agent, who said: "I have the passion for Arsenal."

 

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/arti...779&ito=newsnow

 

 

Chelsea, Arsenal tracking Austrian starlet Arnautovic

tribalfooball.com - September 18, 2007

 

Chelsea and Arsenal are among Premiership clubs keeping tabs on Austria U19 international starlet Marko Arnautovic.

The 18 year-old striker plays in Holland for FC Twente and has drawn comparisons with Inter Milan's Swedish star Zlatan Ibrahimovic.

 

Chelsea, Arsenal, along with several other big continental clubs, were alerted to Arnautovic's form at this year's U19 European Championships.

 

 

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=57317

 

Arsenal eyeing AEK defender Papastathopoulos

tribalfooball.com - September 18, 2007

 

Arsenal are tracking AEK Athens defensive prospect Socratis Papastathopoulos.

AS says Arsenal boss Arsene Wenger had the 20 year-old defender watched during AEK's Champions League qualifier against Sevilla.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tottenham Hotspur boss Juande Ramos is set to go head to head with local rivals Arsenal for the capture of Sevilla winger Diego Capel.

 

The People are reporting that Ramos see's Capel as the ideal player to fill Spurs' problem left hand side and is preparing a bid to bring the player to the club in January.

 

It is believed however that Ramos will face competition from Arsenal boss Arsene Wenger, who is also keen on signing the 19 year old.

 

ikke hvert m eg imot, men trenger vi han??? egetnlig ikke

Link to comment
Share on other sites

Tottenham Hotspur boss Juande Ramos is set to go head to head with local rivals Arsenal for the capture of Sevilla winger Diego Capel.

 

The People are reporting that Ramos see's Capel as the ideal player to fill Spurs' problem left hand side and is preparing a bid to bring the player to the club in January.

 

It is believed however that Ramos will face competition from Arsenal boss Arsene Wenger, who is also keen on signing the 19 year old.

 

ikke hvert m eg imot, men trenger vi han??? egetnlig ikke

 

Trodde Spudz hadde egenrett på kjøp av halvgode engelske talenter? Aner vi en ny kurs på WHL?

 

Når det gjelder ryktet, så tror jeg at gutten ikke går til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Tviler ikke et sekund på at Inter ønsker seg han!!! men syntes å huske en artikkel der han sa at han trivdes godt i London og Arsenal, dessuten tviler jeg på at arsenal er innteresert i å selge en av sine beste spillere.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Useriøst eller ikke, bestem selv. Jeg tror hvertfall ikke han kommer til Arsenal (med det første) med tanke på at Wenger har sagt at vi har nok midtbanespillere. Personlig har jeg ikke hørt mye om han, men kanskje andre har?

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2941421,00.html

Link to comment
Share on other sites

Useriøst eller ikke, bestem selv. Jeg tror hvertfall ikke han kommer til Arsenal (med det første) med tanke på at Wenger har sagt at vi har nok midtbanespillere. Personlig har jeg ikke hørt mye om han, men kanskje andre har?

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_2941421,00.html

 

Tviler ikke på dette ryktet.

Kjenner ikke til Afellay fra annet enn FM, og der skal jeg ikke uttale meg, ettersom man ikke kan stole på dataspill.

 

Men jeg har hørt om ham i virkelighetenn også, og etter rapporter å dømme er han et stort talent. De fleste hollendere, kanskje bortsett fra Vincent van den Berg, som ganske sikkert ikke har en fremtid i Arsenal, som har kommer til klubben har jo blitt gode, og kanskje vel så det (les: Dennis, Marc Overmars, RvP), så vi kunne jo ha håpt på at han her kom til klubben og ble stor.

 

Synes dog vi har nok unge midtbanespillere, men han er vel kanskje ving, hvor vi trenger en backup.

 

Arsenal op de tribune voor Afellay

 

Een delegatie van Arsenal zat zaterdag tijdens het competitieduel De Graafschap - PSV voor Ibrahim Afellay op de tribune. De Engelse topclub heeft volgens het Algemeen Dagblad, net als Valencia, interesse in de diensten van de middenvelder. Afellay praat vandaag met PSV over zijn toekomst bij de Eindhovense club. PSV wil graag het contract van de 21-jarige Afellay openbreken, verbeteren en verlengen tot medio 2013. De Utrechter liet vorige maand nog weten niet tevreden te zijn over het eerder gedane aanbod van PSV, waarna er een nieuw gesprek plaatsvond. Algemeen directeur Jan Reker was na afloop positief gestemd over de onderhandelingen, die vandaag worden voortgezet.

 

Afellay sluit niets uit voor de toekomst, maar draait er niet omheen dat hij voorlopig het liefst bij PSV blijft. "De intentie is om er met PSV uit te komen," zei hij zaterdag. "En als dat niet lukt, dien ik gewoon mijn contract tot 2010 uit.

 

Fant denne på en nederlandsk fanside for fyren. Og har jeg ikke misforstått helt, har vi vel noen med nedelandske gener her inne, som muligens kan språket og kan oversette? Kan hende jeg er helt på bærtur, men jeg mener å huske å ha hørt det. - Ikke sikkert vedkommende kan språket uansett da..

 

Fant også litt biografi på den samme siden, så folk kan slippe å skrive post etter post og spørre etter alder osv:

 

Navn: Ibrahim Afellay

Klengenavn: Ibi

Alder: 21 år

Nasjonalitet: Nederlandsk far, Marrokansk mor

Født: 2. april 1986 i Utrecht, Nederland

Klubb: PSV

Tidligere klubb(er): Elinkwijk

Proffdebut: 4. februar 2004

Høyde: 180 cm

Vekt: 68 kg

Link to comment
Share on other sites

Nå kan ikke jeg nederlandsk, men vil tippe at denne setningen "Een delegatie van Arsenal zat zaterdag tijdens het competitieduel De Graafschap - PSV voor Ibrahim Afellay op de tribune." betyr; "En delegasjon fra Arsenal var tilstede på tribunen mellom Graafschap og PSV for å se på Afellay. :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...