Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

2 minutes ago, Ben Elfen said:

Vi får se hva som skjer i januarvinduet, deretter hvor vi ender ved sesongslutt, og hva som skjer i sommervinduet. Det vil nok muligens gi svar på en del spørsmål vi forumister lurer på. 
 

btw - keg har fortsatt trua på en topp 4 plass jeg altså

Det har vært kamper i høst hvor de klart har vist at potensialet er der. Så har det vært kamper hvor vi ikke er i nærheten av de gode prestasjonene. Det er her Arteta må vise at han klarer å få det beste ut av spillerne og laget. Det er jo så veldig variasjon i prestasjonene. 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Gunners68 said:

Det har vært kamper i høst hvor de klart har vist at potensialet er der. Så har det vært kamper hvor vi ikke er i nærheten av de gode prestasjonene. Det er her Arteta må vise at han klarer å få det beste ut av spillerne og laget. Det er jo så veldig variasjon i prestasjonene. 

Joda. Han har vist at laget har et potensial, men jeg har fortsatt tilgode p se toppnivået vårt en hel kamp. Man ser noen få glimt innimellom. Gleder meg til å se når Arteta endelig lykkes. Det kan bli forbanna bra - men det kan også bare bli med forsøket. Jeg er en tålmodig mann og tror det kan bli riktig sp bra, men det tar tid

Link to comment
Share on other sites

On 12/8/2021 at 9:26 PM, Simbad said:

Hvem er førstevalgene av de 4?

Og hvilken tilgjengelig manager mener du kan gjøre en bedre jobb enn Arteta? 

Første valget er nok per nå Vlahovic og Neves.

 

Det har ikke jeg kunnskap om dessverre, men det må finnes noen ?

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, elx said:

Første valget er nok per nå Vlahovic og Neves.

 

Det har ikke jeg kunnskap om dessverre, men det må finnes noen ?

Vlahovic og Neves hadde vært spennende. Vlahovic ser ut til å bli veldig dyr da, med tanke på formen han er i. Neves passer profilen og har PL-erfaring, men er ikke engelsk, så burde være mulig å få en god deal der. 

Jeg mener det er en uting å be om at en person skal fjernes uten at det legges frem noen alternativer og eventuelle argumenter for hvorfor alternativet skal være bedre enn det man allerede har. Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden av gjerdet. Pr dags dato ser jeg personlig ingen tilgjengelige managere som jeg tror er et bedre alternativ enn Arteta. 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Simbad said:

Vlahovic og Neves hadde vært spennende. Vlahovic ser ut til å bli veldig dyr da, med tanke på formen han er i. Neves passer profilen og har PL-erfaring, men er ikke engelsk, så burde være mulig å få en god deal der. 

Jeg mener det er en uting å be om at en person skal fjernes uten at det legges frem noen alternativer og eventuelle argumenter for hvorfor alternativet skal være bedre enn det man allerede har. Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden av gjerdet. Pr dags dato ser jeg personlig ingen tilgjengelige managere som jeg tror er et bedre alternativ enn Arteta. 

 

Godt poeng. Jeg er svært FOR at Arteta må gå. Grunnlaget er jo selvfølgelig de varierende prestasjonene som har vært. Dårlige resultatene, og mangelen på endringer underveis i kampene. 

 

Dessverre som jeg skrev, så vet jeg ikke hvem som er tilgjengelig per nå, men leste litt om Erik Ten Hag, og han har uten tvil gjort en god figur i Ajax, om han er rette mannen vet jeg dog ikke.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, elx said:

 

Godt poeng. Jeg er svært FOR at Arteta må gå. Grunnlaget er jo selvfølgelig de varierende prestasjonene som har vært. Dårlige resultatene, og mangelen på endringer underveis i kampene. 

 

Dessverre som jeg skrev, så vet jeg ikke hvem som er tilgjengelig per nå, men leste litt om Erik Ten Hag, og han har uten tvil gjort en god figur i Ajax, om han er rette mannen vet jeg dog ikke.

Ja, Arteta har hatt varierende suksess, men han har (som jeg har nevnt flere ganger) gjort noe som verken Wenger mot slutten eller Emery gjorde.

Med ligaens yngste lag er det en selvfølge at prestasjonene vil variere. Men vi har mange spennende unge spillere som nå kan vokse sammen. Personlig mener jeg Arteta fortjener en skikkelig sjanse til å se hvor langt han kan få laget han selv er i ferd med å bygge opp. 

Den største 'feilen' jeg føler mange gjør er å sammenligne feilene denne troppen gjør med feil den tidligere troppen gjorde. Spillere gjør feil, men nå har vi så mange nye og også unge spillere at de bør få lov til å få sjansen til å lære.

Man kan heller være skuffet og sint over de eldre rutinerte som ikke har stått frem på en positiv måte så langt denne sesongen(kanskje med unntak av Laca).

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Simbad said:

Ja, Arteta har hatt varierende suksess, men han har (som jeg har nevnt flere ganger) gjort noe som verken Wenger mot slutten eller Emery gjorde.

Med ligaens yngste lag er det en selvfølge at prestasjonene vil variere. Men vi har mange spennende unge spillere som nå kan vokse sammen. Personlig mener jeg Arteta fortjener en skikkelig sjanse til å se hvor langt han kan få laget han selv er i ferd med å bygge opp. 

Den største 'feilen' jeg føler mange gjør er å sammenligne feilene denne troppen gjør med feil den tidligere troppen gjorde. Spillere gjør feil, men nå har vi så mange nye og også unge spillere at de bør få lov til å få sjansen til å lære.

Man kan heller være skuffet og sint over de eldre rutinerte som ikke har stått frem på en positiv måte så langt denne sesongen(kanskje med unntak av Laca).

 

Spm er hvor mye tid, og hvor langt ned skal vi gå før vi faktisk gir han fyken? 

Er selvfølgelig en risiko om vi beholder han, eller kvitter oss med han. 

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, elx said:

 

Spm er hvor mye tid, og hvor langt ned skal vi gå før vi faktisk gir han fyken? 

Er selvfølgelig en risiko om vi beholder han, eller kvitter oss med han. 

Som er nok tid til å se om han klarer å få ut potensialet til den nye troppen han er i ferd med å bygge? Med unntak av Tierney og Gabriel ble resten av vår bakre femmer kjøpt nå i sommer. Slik som ståa er nå, må vi få ut Auba, Laca og Nketiah også samt erstatte dem med minst to spillere som passer spillestilen vår bedre. 

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, Simbad said:

Rykter nå om at vi ser på muligheten til å hente Greenwood for en veldig høy sum fra Manure.

Eh, nei takk! 

Jeg vil ikke ha noen fra den drittklubben der. 

OK, Rashford som spisserstatter for Auba. Kanskje Sancho for å styrke stallen. Fernandez, selv om han er hva noen kaller en nevemagnet, hadde styrket 10er plassen. 

Ellers ingen fra den jævla drittklubb en der. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Stefanb said:

Greenwood er faktisk en klassespiller, men et veldig useriøst rykte. United vil neppe selge han såfremt det ikke er snakk om ekstremt høye summer.

Fourfourtwo som nevner det. Og at Manure mest sannsynlig vil be om £100 mill eller mer. 

Forsåvidt er jeg enig med de to brødrene at jeg helst ikke vil ha Manurespillere. Men hadde vært ekstremt gøy å hente et av de største talentene deres og gruse de i ligaen med ham på topp. Tror nok det ikke skjer selv, men man vet aldri. Vi har penger og Arteta/Edu har så langt ikke vært redde for å bruke de hvis det er en spiller de mener passer profilen vi leter etter. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Simbad said:

Fourfourtwo som nevner det. Og at Manure mest sannsynlig vil be om £100 mill eller mer. 

Forsåvidt er jeg enig med de to brødrene at jeg helst ikke vil ha Manurespillere. Men hadde vært ekstremt gøy å hente et av de største talentene deres og gruse de i ligaen med ham på topp. Tror nok det ikke skjer selv, men man vet aldri. Vi har penger og Arteta/Edu har så langt ikke vært redde for å bruke de hvis det er en spiller de mener passer profilen vi leter etter. 

Kjøp inn fra United. Vi trenger de som ball gutter på London Colney 🙂 

Link to comment
Share on other sites

40 minutes ago, Rosicky07 said:

Nei takk

Han kan visstnok spille over hele angrepsrekka, har fart, teknikk(god til å drible) bra pasningsferdigheter og avslutningsegenskaper. 

De fleste kampene han har fått for Juve så langt denne sesongen er som spiss. 

Link to comment
Share on other sites

Siste vindu signerte vi vel 5 - 6 spillere og de har så langt gjort seg positivt bemerket. Blir spennende å se hva  som skjer nå i neste vindu. Sitter ledelsen og håper stallen vi har nå er god nok for topp 4 , eller satser de enda mer penger ?

Håper de gjør en like god jobb som i siste vindu og at eventuelle nye spillere har det som skal til for å løfte oss til å bli enda bedre. Det er ting som har forbedret seg denne sesongen , det er flere spillere som står frem og markerer seg . Men , det er fortsatt rom for forbedring her og der. 

 

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Gunners68 said:

Siste vindu signerte vi vel 5 - 6 spillere og de har så langt gjort seg positivt bemerket. Blir spennende å se hva  som skjer nå i neste vindu. Sitter ledelsen og håper stallen vi har nå er god nok for topp 4 , eller satser de enda mer penger ?

Håper de gjør en like god jobb som i siste vindu og at eventuelle nye spillere har det som skal til for å løfte oss til å bli enda bedre. Det er ting som har forbedret seg denne sesongen , det er flere spillere som står frem og markerer seg . Men , det er fortsatt rom for forbedring her og der. 

 

Jeg er ganske sikker på at vi kommer til å handle i januar, spesielt hvis vi klarer å få Kola, Auba, Laca eller Pepe solgt. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

Nå er det visstnok nådd en avtale mellom Arsenal og Lille når det kommer til Renato Sanches. Kommer han inn dørene i januar tro? Eller blir det i sommer.

Det har jeg ikke fått med meg, men det er et meget spennende rykte. Sanchez har jeg sansen for.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners68 said:

Ryktes i dag at det kan bli utlån av AMN til Roma i januar. Det har ikke blitt mye spilletid på han i senere tid og forståelig at han vil prøve  seg andre steder.

Hvis vi låner ut AMN når Partey og Elneny er i Afrikamesterskapet, så skjønner jeg ingen ting. Det ville vært idioti av en annen verden. 

Link to comment
Share on other sites

Enkelte i Arsenal får ikke spilletid i PL under Arteta. Saliba er en mann. Sist sesong ropte alle at de ville se at Marinelli fikk prøve seg. Det ble Eddie i stedet en rekke ganger. AMN ville gå et annet sted i sommer. Arteta fikk han til å bli , men han får ikke spilletid i PL kampene. 

Enig i at det ville være ulogisk å slippe AMN avgårde , når Partey og Elneny er i Afrika mesterskapet.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...