Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

3 minutes ago, Gunners68 said:

Ryktes i dag at Barca har rettet blikket på Laca og Auba. For at det skal bli mulig må de selge en spiller eller to først 🙂 

Da håper jeg vi selger Auba, og kjøper inn Lautaro martinez! 

Er lenge siden Auba var på sitt beste, og han kommer sikker aldri der igjen 😕

Link to comment
Share on other sites

Ryktene rundt Ødegaard skal nå være at Real har senket kravene til ca £34 mill, mens vi prøver å få summen nærmere £25 mill.

Jeg ser en mer kynisk overgangsmentalitet, som virker vil straffe oss på kort sikt, men som på lengre sikt vil kunne bære frukter. Vi har tidligere vært altfor veike på overgangsmarkedet. Forhåpentligvis er dette den endringen vi tidligere har etterspurt.

Link to comment
Share on other sites

51 minutes ago, Gunners68 said:

Det må i allefall bli slutt på å signere middelmådige spillere og gi de sky høye lønninger og til syvende og sist så får vi aldri solgt de.

I følge Spotrac er det nå kun tre spillere som tjener over £10 mill(ca £190.000 i uka) i året. Auba, Willian og Partey. Laca ligger på ca £9.4 mill og Pepe på ca £7.2 mill.

Med unntak av Ben White og de ovennevnte ligger resten på under £120.000 i uka.

Forhåpentligvis klarer vi å holde det i det området og kun signere spillere fremover som faktisk ønsker å spille for Arsenal FC. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Simbad said:

Ryktene rundt Ødegaard skal nå være at Real har senket kravene til ca £34 mill, mens vi prøver å få summen nærmere £25 mill.

Jeg ser en mer kynisk overgangsmentalitet, som virker vil straffe oss på kort sikt, men som på lengre sikt vil kunne bære frukter. Vi har tidligere vært altfor veike på overgangsmarkedet. Forhåpentligvis er dette den endringen vi tidligere har etterspurt.

Vel.. vi betalte akkurat 50 millioner pund for Ben White som har en sesong på toppnivå.

Så mer kyniske vil jeg kanskje ikke påstå at jeg ser så mye tegn til iht. forhandling med andre klubber.

Det at klubben terminerte kontrakten til Özil og Mustafi derimot.. det likte jeg.

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Stefanb said:

Vel.. vi betalte akkurat 50 millioner pund for Ben White som har en sesong på toppnivå.

Så mer kyniske vil jeg kanskje ikke påstå at jeg ser så mye tegn til iht. forhandling med andre klubber.

Det at klubben terminerte kontrakten til Özil og Mustafi derimot.. det likte jeg.

Vi var kyniske da vi hentet Partey. Atletico dro ut forhandlingene, kanskje med et håp om at vi ville gi opp. Vi utløste utkjøpsklausulen i siste time. Kontraktene til Özil, Mustafi og Sokratis ble terminert. Man kan sette spørsmål til overgangen til White, men det virker som at vi virkelig ønsket ham. Fremtiden vil vise om det var verdt det. Samme med Partey. Vi nektet å selge Xhaka på billigsalg.

Jeg ser en ny kynisme generelt. Om det på sikt vil lønne seg, gjenstår å se. Vi får se hva som skjer med Laca, Auba og Bellerin. Mye rykter ute og går, vi får nok se om de stemmer etterhvert.

Det viktigste, slik jeg ser det, er at det virker å skje en endring. En endring vi har ønsket. Om det fungerer vet vi ikke enda, men det er noe som har skjedd.

Edit: Noe jeg dog synes er rart, er at Xhakas kontrakt ble forlenget helt til 2025, noe som vil si at han fyller 33 år det året kontrakten går ut. Men forhåpentligvis gir det mer mening de neste par sesongene.

Edit2: Jeg ser The Athletic skriver det er til 2024. Med en opsjon på et ekstra år. Det gir litt mer mening i mine øyne. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ryktet er fra The Sun. Så 100% bullshit.

Chamberlain er som du sier 28 år nå og har fortsatt ikke funnet sin posisjon og attpåtil er han ekstremt skadeutsatt. Hvorfor i all verden skulle vi ønsket å hente han tilbake? 😂

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Stefanb said:

Ryktet er fra The Sun. Så 100% bullshit.

Chamberlain er som du sier 28 år nå og har fortsatt ikke funnet sin posisjon og attpåtil er han ekstremt skadeutsatt. Hvorfor i all verden skulle vi ønsket å hente han tilbake? 😂

Kanskje han har ett eller annet på Arteta fra deres tid som lagkamerater? 😂

Fra fleip til alvor, det høres ut som oppspinn. Jeg leste en annen artikkel, der agenten til en spiller vi var linket til i fjor ga innblikk i klubbens analyse. Arsenal-teamet produserte en rapport på 300 sider med analyser av statistikk og prestasjoner. Dette er skal være en del av klubbens datadrevne tilnærming til spillerkjøp. Ganske interessant!

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Verminator5 said:

Kanskje han har ett eller annet på Arteta fra deres tid som lagkamerater? 😂

Fra fleip til alvor, det høres ut som oppspinn. Jeg leste en annen artikkel, der agenten til en spiller vi var linket til i fjor ga innblikk i klubbens analyse. Arsenal-teamet produserte en rapport på 300 sider med analyser av statistikk og prestasjoner. Dette er skal være en del av klubbens datadrevne tilnærming til spillerkjøp. Ganske interessant!

Med tanke på de spillerne som er hentet inn under Arteta/Edu er det mye som tyder på at vi kjører skikkelig på den tilnærminga nå. Det virker også som at vi ikke kun er ute etter spillernes kvaliteter på banen, men også spillernes personligheter. 

Link to comment
Share on other sites

Arteta skal visstnok være stor fan av Youssef En-Nesyri. Og han kan potensielt være den som erstatter Laca når han forlater klubben. Kanskje neste sommer. Er det noen her som har sett noe særlig på ham? 

Eneste jeg har sett på er litt statistikk og på whoscored skal han være veldig god på avslutninger og god i hodedueller. Men han skal også være svak på posisjonering og går en del i offside samt ikke veldig god i pasningsspillet. Han er 189cm(Transfermarkt), god på hodet, veldig venstrebeint og ganske rask. 

Transfermarkt har satt markedsverdien hans til €40 mill. Hvis han har en god sesong i år, øker nok den til nærmere €50. 

Han skal også kunne spille på begge vingene til nød. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det har dukket opp litt rykter de siste dagene angående Renato Sanches. Han skal visstnok være villig til å forlate Lille i januar og AC Milan og oss skal være aktuelle(veldig mulig bare agenten som er ute etter å skape litt interesse) men Sanches passer profilen til spillere vi virker å være interessert i. En veldig god pasningsspiller og fremoverrettet sentral midtbanespiller som både kan slå gjennombruddspasninger og forsere ledd på egenhånd.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dette er spillere vi visstnok skal være/har vært linket til. Hvis vi kun kan velge en i hver posisjon, hvem ville dere valgt? 

Midtbane: Neves, R. Sanches, Bissouma, Berge, Zakaria

Spiss/angriper: En-Nesyri, Vlahovic, Isak, Stoica, Watkins, Calvert-Lewin, Kulusevski.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, elx said:

Midtbane vil jeg ha Neves eller Sanches.
Spiss vil jeg ha Vlahovic eller Calvert. 100%. 

 

Men den største forbedringen ligger nok i manager dessverre... 

Hvem er førstevalgene av de 4?

Og hvilken tilgjengelig manager mener du kan gjøre en bedre jobb enn Arteta? 

Link to comment
Share on other sites

I følge rykter i dag skal Arsenal være villig til å by 68 millioner pund for Vlahovic. En spiss vi kunne trenge kanskje 🙂 

Ellers så ryktes det om at AMN er lite tilfreds grunnet liten spilletid. Han ønsket å forlate oss i siste vindu. Kan vel ikke skade om han får prøve seg nå. Han kan umulig spille dårligere en det flere av de andre i laget har gjort.

Link to comment
Share on other sites

42 minutes ago, Gunners68 said:

I følge rykter i dag skal Arsenal være villig til å by 68 millioner pund for Vlahovic. En spiss vi kunne trenge kanskje 🙂 

Ellers så ryktes det om at AMN er lite tilfreds grunnet liten spilletid. Han ønsket å forlate oss i siste vindu. Kan vel ikke skade om han får prøve seg nå. Han kan umulig spille dårligere en det flere av de andre i laget har gjort.

Spillere som ikke spiller for Arsenal kan jeg for lite om, så Vlahovic skal jeg ikke uttale meg om, men enig med deg angående AMN. Han fortjener flere sjanser

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

" Syk "

Har ikke peiling på hva som skjer innad i klubben , men hva skjedde feks på Goodison mandag ? Vi trenger mål og Arteta setter inn Eddie som vil forlate Arsenal. Hva slags signaler er det Arteta da sender ut ? Pepe ser også ut til å være fullstendig ute i kulden.

AMN vil forlate Arsenal , men blir angivelig overtalt av Arteta til å bli. Han har ikke fått mye spilletid. Xhaka kommer fra et lengere skadefravær og går rett inn i laget. AMN sitter fortsatt på benk og får ikke prøve seg.  Det blir vel en del synsing og gjetting , men  er ikke helt sikker på at alt er fryd og gammen. 

Hvorfor fikk aldri Saliba prøve seg ? Var ikke klar for spill i PL het det vist . Dro til Frankrike , rett inn i laget og ble månedens spiller i første forsøk. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

" Syk "

Har ikke peiling på hva som skjer innad i klubben , men hva skjedde feks på Goodison mandag ? Vi trenger mål og Arteta setter inn Eddie som vil forlate Arsenal. Hva slags signaler er det Arteta da sender ut ? Pepe ser også ut til å være fullstendig ute i kulden.

AMN vil forlate Arsenal , men blir angivelig overtalt av Arteta til å bli. Han har ikke fått mye spilletid. Xhaka kommer fra et lengere skadefravær og går rett inn i laget. AMN sitter fortsatt på benk og får ikke prøve seg.  Det blir vel en del synsing og gjetting , men  er ikke helt sikker på at alt er fryd og gammen. 

Hvorfor fikk aldri Saliba prøve seg ? Var ikke klar for spill i PL het det vist . Dro til Frankrike , rett inn i laget og ble månedens spiller i første forsøk. 

Vi får se hva som skjer i januarvinduet, deretter hvor vi ender ved sesongslutt, og hva som skjer i sommervinduet. Det vil nok muligens gi svar på en del spørsmål vi forumister lurer på. 
 

btw - keg har fortsatt trua på en topp 4 plass jeg altså

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...