Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Ny signering er angivelig i boks! Nå vet jeg ikke om dette er sant, og det er vel stor sjanse for at han ikke blir like god som spilleren han antakelig er oppkalt etter. Men, han er sannsynligvis den søteste spilleren vi signerer. Hvis dette er sant da. 

 

 

FB_IMG_1621436622968.jpg

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Ny signering er angivelig i boks! Nå vet jeg ikke om dette er sant, og det er vel stor sjanse for at han ikke blir like god som spilleren han antakelig er oppkalt etter. Men, han er sannsynligvis den søteste spilleren vi signerer. Hvis dette er sant da. 

 

 

FB_IMG_1621436622968.jpg

Jeg får vel flytte denne saken fra useriøse rykter, for dette er faktisk sant! 

https://ke.opera.news/ke/en/sports/amp/fc5d06cf9b18658df16ac308984f2549

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Absolutt. Og jeg har pr nå troa på at vi får se det i løpet av dette sommervinduet med tanke på hva slags spillere som hentes inn/sendes ut. 

Med andre ord så er det nå tiden for å hente inn de som skal løfte laget. Ut med de resterende som var med når vi tapte 2 - 10 for Bayern. Vi har et par stykker igjen fra den perioden i klubben og noen forsvant ut i januar vinduet. Den gjengen som var med den gangen var bare ikke gode nok. Gleder meg til å se de siste ut dørene fra vår klubb. Det er ikke noe rart at vi omtrent har stått på stedet hvil - eller mer korrekt har saket akterut med disse spiller typene. 

Nå må det brukes penger på å få inn de rette typene. 

Link to comment
Share on other sites

Det har tidligere blitt referert til rykter som sier at Willian vil bort fra Arsenal i sommer og kanskje havner i MLS.

Dagens rykte er litt "villere" 😜. Dagens rykte sier også at han vil bort, og at han ønsker seg hjem til Chelsea. Jeg kan tro på at han vil "hjem", men at Chelsea skulle ha et ønske om å få han tilbake har jeg null tro på.

Men kunne vi loppe de på brua for noen pund, så hvorfor ikke 😁

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Polljen said:

Mourinho som nå skal ta over Roma ønsker i følge ryktene å gjøre Granit Xhaka som sin første signering. Det ryktes om en overgangssum rundt £20mill.

Ryktene skyter fart de. Synes 20 millioner pund er for lav sum for Xhaka. Kvalitetsspiller, men må gjerne selge dersom vi erstatter han (med noe bra)

Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, Ben Elfen said:

Ryktene skyter fart de. Synes 20 millioner pund er for lav sum for Xhaka. Kvalitetsspiller, men må gjerne selge dersom vi erstatter han (med noe bra)

Synes også det er fryktelig lite for en spiller i sin beste alder og en spiller vi ikke MÅ selge. Han har vel kontrakt ut 2023 også? Spesielt i dagens marked mener jeg at det burde være mulig å få minimum £35-40 mill for ham. 

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder overgangssummer sånn rent generelt så blir jeg egentlig litt overrasket hvis de fleste overganger blir priset på linje med pre-covid overganger. 

Mange klubber har vel blødd så pass mye rent økonomisk, antar jeg, at det vil få en viss innvirkning på markedet i sommer. Om dette blir via mindre aktivitet eller lavere summer får tiden vise, men jeg blir meget overrasket hvis alt forsetter (i det kommende vinduet) slik det var ett par år tilbake i tid. 

Link to comment
Share on other sites

Er usikker på om vi skal selge Xhaka, har fått litt sansen for ham. Men skal vi satse og bli blandt top 4 trur jeg ikke han er god nok.

Auba er ett stort spørsmåltegn. Hva som har skjedd med han skjønner jeg ikke. Virker som han bare er fornøyd med å heve lønna si og har vel hatt noen episoder som tyder på han er likegyldig, for sent til treninger, kamp. Holdningene må forandres, hvis ikke er det bare å selge.

Vi for se om silent sam mener alvor.

Link to comment
Share on other sites

Vi er vel nå inne i "agurktiden", perioden mellom sesongslutt og åpningen av sommervinduet og da passer det vel med "useriøse rykter".

Yves Bissouma, Brighton&Howe, har vært linket til oss de siste ukene. Nå sier ryktene at Brighton er interessert i vår spiss, Nketiah, så da blir den logiske slutningen hos ryktemakerne at Arsenal vil ønske å bruke Nketiah som en delbetaling for å få gjennomført kjøpet av Bissouma.

En annen midtbanespiller som ryktes til Arsenal er Norwich's Emi Buendia.

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Polljen said:

Når det gjelder overgangssummer sånn rent generelt så blir jeg egentlig litt overrasket hvis de fleste overganger blir priset på linje med pre-covid overganger. 

Mange klubber har vel blødd så pass mye rent økonomisk, antar jeg, at det vil få en viss innvirkning på markedet i sommer. Om dette blir via mindre aktivitet eller lavere summer får tiden vise, men jeg blir meget overrasket hvis alt forsetter (i det kommende vinduet) slik det var ett par år tilbake i tid. 

Før Covid mener jeg det burde vært mulig å få £50-£55 for ham med de samme kriteriene jeg har listet opp. 

 

Link to comment
Share on other sites

Ifølge Fabrizio Romano er Marseille ute etter å kjøpe Guendouzi. Personlig håper jeg han får en ny sjanse, men hvis Arteta og resten av teamet ikke har troa på at holdningene hans er endret er det bare å selge hvis vi får bra med penger for ham. 

Link to comment
Share on other sites

Foruten Onana som har vært ryktet en stund, så ryktes det nå at Arsenal skal være interessert i Ruben Neves, Wolverhampton. Det er anslått en overgangssum på omkring £35mill og han er vel tiltenkt som en erstatter for Granit Xhaka (som kanskje forsvinner i dette vinduet).

Når det gjelder Ajax-spilleren Onana, som nå soner en ettårsutestengelse p.g.a. inntak av ulovlige piller så har CAS nylig gjennomført en ankehøring som man forventer en avgjørelse på i løpet av de kommende ukene. Denne avgjørelsen vil i stor grad få innvirkning på en eventuell overgangssum. Hvis Onana må sone utetengelsen fullt ut så er det anslått en overgangssum i området 1 til 2 mill pund. Hvis utestengelsen blir forkortet så antydes det en overgangssum opptil syv mill pund (hvis straffen blir forkortet så mye at han er klar til sesongstart. Slik jeg tolker det som er skrevet rundt denne anken så forventer ikke Onana å bli frikjent i CAS, men har et håp om at straffen blir redusert.

Link to comment
Share on other sites

On 5/29/2021 at 12:27 PM, Simbad said:

Ifølge Fabrizio Romano er Marseille ute etter å kjøpe Guendouzi. Personlig håper jeg han får en ny sjanse, men hvis Arteta og resten av teamet ikke har troa på at holdningene hans er endret er det bare å selge hvis vi får bra med penger for ham. 

Det jeg las (ett eller annet sted) for ett par dager siden er at Marseilles og Guendouzi skal være enige om betingelsene i en kontrakt, men at de to klubbene foreløpig ikke er enige om en overgangssum. Det skal dog ikke være brudd i forhandlingene.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners68 said:

Helt enig. Men , hva gjør de høye herrer i Arsenal. Vi solgte RVP til United. Alexis til United. 

Alexis ut var vel knapt et tap for oss eller en god handel for United. 

Når det gjelder Auba til Chelski (noe som jeg tviler på at Chelsea ønsker), så sier jeg bare at hvis pengesummen er STOR nok så sier jeg god tur. 

Link to comment
Share on other sites

Det er mange rare rykter ute på verdensveven, men denne anser jeg som å ligge i tetstriden rundt useriøse rykter:

Overskrift: Edu in talk to sign £400000 a week player for Arsenal.

Hvilken fantastisk spiller er det vi har mulighet til å signere, mon tro? Så leser man artikkelen og får "hakeslipp".

Iflg nettstedet så skal Arsenal og Juventus være i samtaler om en byttehandel der Juve får Bellerin og vi får tilbake Aaron Ramsey som visst nok skal ha en lønn i Juve på £400k pr uke.

En Ramsey i gammel form hadde nok helt sikkert vært hyggelig å ha i Arsenal. En "aldrende" Ramsey som vel ikke har vært noen suksess i Juve tror jeg ikke har noe i ett nytt Arsenallag å gjøre.

Som sagt et MEGET useriøst rykte.
 

Link to comment
Share on other sites

Daniel Ek skal visstnok legge inn et nytt bud på £2 mrd, opp fra £1,8 mrd forrige måned. Slik som situasjonen er nå i klubben (dårlig inntjening, høye investeringsbehov, misfornøyde stakeholdere), skjønner jeg ikke hvorfor KSE ikke selger. Handler det om butikk for KSE, eller er dette en trasshandling fra gamlefar Kroenke?

Link to comment
Share on other sites

55 minutes ago, Verminator5 said:

Daniel Ek skal visstnok legge inn et nytt bud på £2 mrd, opp fra £1,8 mrd forrige måned. Slik som situasjonen er nå i klubben (dårlig inntjening, høye investeringsbehov, misfornøyde stakeholdere), skjønner jeg ikke hvorfor KSE ikke selger. Handler det om butikk for KSE, eller er dette en trasshandling fra gamlefar Kroenke?

Det kommer vel for en dag hva slags " butikk " Arsenal har vært drevet som ved et slikt salg. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...