Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

3 minutes ago, Tapapa said:

Dette er greit. Gutten trenger spilletid og WBA de konkurrerer ikke med oss om topp-plasser. Måtte han lykkes og at han bidrar til WBA rar poeng mot Tottenham, Chelsea og annet berm av deres ilk. 

Topp 4 for WBA med andre ord 🙂 

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Gunners68 said:

Sky skriver nå nylig at en annen klubb har kommet på banen for å sikre seg vår mann.

Er 99% bekreftet samt at Willock er klar for Newcastle. Stoler på Ornstein.

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, sas2002 said:

Stor dag. Mustafi gone. Nivå med Stephanovs.

Mustafi var ved flere anledninger helt avskrevet i Arsenal. Han var en av de første som spilte seg skikkelig opp etter at Arteta overtok. Han hadde noen perioder hvor han spilte bra - bra nok til å kapre en plass i laget. Strålende spill nevnes over her , det var kanskje et par av de kampene også , men så var det brått over for Mustafi. Han fikk skader på ubeleilige tidspunkt. 

Nå er det nye muligheter for Mustafi i ny klubb. Håper Arsenal legger listen høyere når vi i fremtiden skal kjøpe spillere. Men , Mustafi skal ha det at han på en eller annen måte alltid kom tilbake . Han ga aldri opp. For egen del vil jeg alltid huske hans hjerne blødninger. Han evnet aldri å se hvem han hadde rundt seg. Markerings svikt var Mustafis varemerke. Han kikket alltid på andre og lurte på hvorfor ikke noen av de markerte spilleren som scoret. 

Han er dessverre en av de spillerne som vi aldri fikk solgt. I flere vinduer kom det ikke et enste bud på Mustafi. Så det sier vel noe om hvor god Mustafi var. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Mustafi var ved flere anledninger helt avskrevet i Arsenal. Han var en av de første som spilte seg skikkelig opp etter at Arteta overtok. Han hadde noen perioder hvor han spilte bra - bra nok til å kapre en plass i laget. Strålende spill nevnes over her , det var kanskje et par av de kampene også , men så var det brått over for Mustafi. Han fikk skader på ubeleilige tidspunkt. 

Nå er det nye muligheter for Mustafi i ny klubb. Håper Arsenal legger listen høyere når vi i fremtiden skal kjøpe spillere. Men , Mustafi skal ha det at han på en eller annen måte alltid kom tilbake . Han ga aldri opp. For egen del vil jeg alltid huske hans hjerne blødninger. Han evnet aldri å se hvem han hadde rundt seg. Markerings svikt var Mustafis varemerke. Han kikket alltid på andre og lurte på hvorfor ikke noen av de markerte spilleren som scoret. 

Han er dessverre en av de spillerne som vi aldri fikk solgt. I flere vinduer kom det ikke et enste bud på Mustafi. Så det sier vel noe om hvor god Mustafi var. 

Her syns jeg du oppsummerer godt. Mustafi i form var en aggressiv, duellsterk og proaktiv midtstopper. Mustafi ute av form var desorientert, og et halvsekund for sen. Han har ofte vært offer for dårlig defensiv organisering, og store utskiftninger i de bakre rekker. Dog klarte han ikke å spille de rundt seg gode. Takk for innsatsen, og lykke til videre. 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Verminator5 said:

Mustafi i form var en aggressiv, duellsterk og proaktiv midtstopper. Mustafi ute av form var desorientert, og et halvsekund for sen. Han har ofte vært offer for dårlig defensiv organisering, og store utskiftninger i de bakre rekker. Dog klarte han ikke å spille de rundt seg gode. Takk for innsatsen, og lykke til videre. 

og her oppsummerer du godt! Ja, med et dårlig organisert forsvar ble Mustafis svakheter ekstra synlige, og man klarte heller aldri spille på hans styrker. På det verste var det ille å se, og man fikk nesten vondt av ham. Men jeg bærer ikke noe nag til ham, da det ikke var noe å utsette på innsatsen. Det er jo managerens ansvar å se til at de som sendes utpå er modne for oppgaven. Ønsker Mustafi alt godt og lykke til videre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Leser et stykke i Daily Mail hvor 17 spillere fra Arsenal går en usikker fremtid i møte. Folk som kan bli solgt er Saka , ESR og Tierney. Skal man forholde seg til dette stykket i en ellers så edruelig avis så spiller vi snart i league two 🙂 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
20 minutes ago, Simbad said:

Går rykter om at Steve Bruce ønsker å hente Willock permanent til Castle. Hvis vi får de ryktede £20 mill(eller mer) for ham ser jeg ikke noen grunn til å si nei 

Det er jeg enig i. 

De unge lovende er viktige for oss på to måter. De som vi kan forvente vil bidra til å føre laget fremover rent sportslig må beholdes. De som sannsynligvis har en fremtid i klubben som benkeslitere og stallfyll bør selges for å kunne være med på å finansiere nødvendige kjøp. 

Vi bør alltid ha en god stamme med unge lovende i troppen, men hvis vi hele tiden skal vegre oss av redselen for å ta en ny "Gnabry", da hemmer vi utviklingen av laget. AMN og Nketiah bør også vurderes solgt i det kommende vinduet. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Simbad said:

Går rykter om at Steve Bruce ønsker å hente Willock permanent til Castle. Hvis vi får de ryktede £20 mill(eller mer) for ham ser jeg ikke noen grunn til å si nei 

Jeg er ikke helt enig med meg selv. På en side så er £20 mill et kjærkomment tilskudd i kassa. På en annen side er vi syltynt bekledd på sentral midtbane, og to av våre spillere er leiesoldater fra Madrid. Jeg syns det er vanskelig å bedømme guttens potensial. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Verminator5 said:

Jeg er ikke helt enig med meg selv. På en side så er £20 mill et kjærkomment tilskudd i kassa. På en annen side er vi syltynt bekledd på sentral midtbane, og to av våre spillere er leiesoldater fra Madrid. Jeg syns det er vanskelig å bedømme guttens potensial. 

Jeg har stor tro på ham. Større enn Nketiah, Nelson og AMN som eksempler, men 200 laken er mye penger så selg. (Regner med St Ødegaard hentes permanent til sommeren)

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Verminator5 said:

Jeg er ikke helt enig med meg selv. På en side så er £20 mill et kjærkomment tilskudd i kassa. På en annen side er vi syltynt bekledd på sentral midtbane, og to av våre spillere er leiesoldater fra Madrid. Jeg syns det er vanskelig å bedømme guttens potensial. 

Jeg klarer virkelig ikke å se noe spesielt i Willock. Jeg selger han uten å blinke.

Link to comment
Share on other sites

Denne Daniel Ek høres ut som en solid kar:

«Close friends have described Ek as an Arsenal obsessive who watches every game. He has even been known to watch live Arsenal games during Spotify board meetings. He has been to many games at the Emirates Stadium and at Highbury.»

Når du ser på kamp under et styremøte i ditt eget selskap, er du rimelig engasjert😂

Link to comment
Share on other sites

On 4/23/2021 at 7:06 PM, Ben Elfen said:

Jeg har stor tro på ham. Større enn Nketiah, Nelson og AMN som eksempler, men 200 laken er mye penger så selg. (Regner med St Ødegaard hentes permanent til sommeren)

tror dessverre Real M henter Ødegaard tilbake i sommer. Willock kan selges hvis prisen er god nok, men det kan hende de bør ha med ham videre. Nketiah og AMN bør vurderes solgt. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, piscator said:

tror dessverre Real M henter Ødegaard tilbake i sommer. Willock kan selges hvis prisen er god nok, men det kan hende de bør ha med ham videre. Nketiah og AMN bør vurderes solgt. 

Nå har de forlenga med Modric så Ødegaard er nok ikke noe nærmere førstelaget til sommeren. Tipper han vil dra og tipper han får lov til å dra

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...