Jump to content

Copa America


Donaraz

Recommended Posts

Der var Brasil mestre i årets Copa America.

 

Jeg fikk bare sett andre omgang, og der fikk jeg inntrykk av to lag som var passive og satset på kontringer.

Dommeren på sin side, gjorde sin del av at omgangen ble gørrkjedelig. Han var alt for ivrig med fløyta, og virket som om han ikke hadde hørt om regelen med "fordel av ball". Omgangen var jo kun et stort frispark!

Link to comment
Share on other sites

Brasil var soleklart best og vant fortjent. Riquelme hadde et par sjanser i første omgang som kunne endret kampbildet, men sånn gikk det ikkje.

 

Baptista var svært oppegående, langt mer så enn mye omskrevne Tevez.

 

Jepp, det var en SANN fornøyelse å se brassene i natt. Og jeg sier kun en ting; kjøp Wagner Love. Prompte!

Link to comment
Share on other sites

Brasil var soleklart best og vant fortjent. Riquelme hadde et par sjanser i første omgang som kunne endret kampbildet, men sånn gikk det ikkje.

 

Baptista var svært oppegående, langt mer så enn mye omskrevne Tevez.

 

Jepp, det var en SANN fornøyelse å se brassene i natt. Og jeg sier kun en ting; kjøp Wagner Love. Prompte!

 

Ja, det var en spiss med en sjelden arbeidsmoral. Give us some Love, Wenger! Tabloidene ville vel gått bananas i ordkløveri skulle han havne på de britiske øyer!

Link to comment
Share on other sites

Ja vi har sett at fyren kan sakene sine mer enn èn gang - uhyre spennende spiller.Men Wagner Love dukker nok ikke opp på Emiratenes stadion.

 

Baptista kommer mer til sin rett, og har vært god i hele Copa america etter min mening.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...