Atald Posted July 8, 2007 Report Share Posted July 8, 2007 Jepp, sjokkerende? Link to comment Share on other sites More sharing options...
taugooneren Posted July 8, 2007 Report Share Posted July 8, 2007 Jepp, sjokkerende? Men var det ikke noe i avtalen som gjor at Håvard skulle spille noen A-lags kamper, eller noe sånt? Eller er jeg på blåbærtur på Jostedalsbreen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 8, 2007 Report Share Posted July 8, 2007 Jepp, sjokkerende? Men var det ikke noe i avtalen som gjor at Håvard skulle spille noen A-lags kamper, eller noe sånt? Eller er jeg på blåbærtur på Jostedalsbreen? Du får nok se ham spille A-lagskamper i Carling-Cup skal du se. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Hmm.. På Skysports står Gilberto oppført med nummer 8. Hvorfor det? Nok en feil av Skysports? På Arsenal.com har han fortsatt 19. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Tja, litt rart at ikke Nordtveit eller Vela har fått numre, og det tyder jo på spekulasjoner: Nordtveit får nok ikke så mange kamper for a-laget, mens Vela blir kan fort bli solgt etter at Wenger nå brukte penger på "DUDU".. uansett: det blir BENDTNER (26) drakt på meg i år :> Vela skal spille i Spania denne sesongen også, så han får ikke noe nummer i år. I hvilket lag da?? Er det Salmanaca, Celta Vigo eller ett annet??? hvis jeg ikke husker helt feil, skal han spille for Osasuna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Ja, jeg registrerer at vi ikke har noen spiller med nummer 8 på ryggen. Tidligere spillere med 8 på drakten: Hulme, Brady (!), Wright, Ljungberg... Blir Diarra den neste? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.