Jump to content

Anelka tilbake?


Evju

Vil du ha Anelka til Arsenal?  

88 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ingen tvil om at Anelka er blandt verdens aller beste spisser og han vil selvfølgelig gjøre Chelsea en del hakk farligere. Trodde kanskje "Abrakadabra se hva jeg har råd til" hadde stoppet litt med pengeforbruket etter i sommer, men neida her tryller vi enda litt til. Uansett hva Chelsea handler, er det lagmoral og gjensidig respekt de mangler, og har faktisk en rar følelse av at Anelka ikke kommer til å bringe så mye på den fronten(utrolig nok).

Synes det er trist at Kalou nå antageligvis ikke kommer til å spille noen flere kamper i år, det siste "talentet" i Chelsea's siste startoppstillinger som ryker. Untatt Mikel da som har talent på røde kort...

 

Historien gjentar seg, selvom Chelsea ikke har noen historie.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

La oss nå håpe at Anelka får like fin utvikling i Chelsea som Sheva og Pizarro har hatt :angry:

Hehe, det vil si at han ikke får noe utvikling det da... Bare motgang! :P

Neida, for å være helt ærlig her, tror jeg Anelka kan og vil gjøre det bra i Chelsea...

Link to comment
Share on other sites

La oss nå håpe at Anelka får like fin utvikling i Chelsea som Sheva og Pizarro har hatt :angry:

Hehe, det vil si at han ikke får noe utvikling det da... Bare motgang! :P

Neida, for å være helt ærlig her, tror jeg Anelka kan og vil gjøre det bra i Chelsea...

 

Eit samkjørt samarbeid mellom Anelka og Drogba trur eg kan resultere i mange mål.

Men håper sjølvsagt at han blir ein flopp som skaper problemer og dårleg moral i spelergruppa.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...