Jump to content

Dette må være det dummeste...


Imerslundinho

Recommended Posts

http://www.thefootballnetwork.net/main/s342/st117639.htm

 

Arsenal to snatch Spurs striker

 

Arsenal will follow up their interest in Spurs striker Dimitar Berbatov. The Bulgarian has been subject of strong transfer rumours during the last couple of weeks with big guns Man Utd, Liverpool and Arsenal all being linked. The latter now seem favourites to land the 26-year old.

 

Wenger's team have jumped the queue mainly because Manchester United have pulled out of the race to sign Spurs' most pricest assett as they already spend over £50million this summer. Arsenal are reported to have tabled a £25million offer plus Gilberto Silva and Emmanuel Adebayor. Tottenham chairman Daniel Levy's reluctance to sell their star striker seem to have cooled and a deal could be struck early next week. This news will come as a shock for most Spurs' fans but with the Darren Bent transfer almost dusted and done it looks like Tottenham will have a quality forward line again next season.

 

Merk det som står i fet skrift. Okey, jeg inrømmer at Berbatov er en god spiss og at vi kunne trengt ham akkurat nå, men å tilby såpass med penger + Gilberto og Adebayor, nei, da blir det uaktuelt. Og hvor får de fra at Bent nesten er klar for yidsa? Dette har ihvertfall ikke jeg fått med meg.

Link to comment
Share on other sites

Haha, detta må være det dummeste jeg har lest hittil :P

 

£25 + Gilberto og Ade? Det er vel nærmere 40 millioner pund :lol:

 

Jaja jeg fikk meg iallfall en god latter etter alt det som har skjedd de to siste dagene :D

Link to comment
Share on other sites

http://www.thefootballnetwork.net/main/s342/st117639.htm

 

Arsenal to snatch Spurs striker

 

Arsenal will follow up their interest in Spurs striker Dimitar Berbatov. The Bulgarian has been subject of strong transfer rumours during the last couple of weeks with big guns Man Utd, Liverpool and Arsenal all being linked. The latter now seem favourites to land the 26-year old.

 

Wenger's team have jumped the queue mainly because Manchester United have pulled out of the race to sign Spurs' most pricest assett as they already spend over £50million this summer. Arsenal are reported to have tabled a £25million offer plus Gilberto Silva and Emmanuel Adebayor. Tottenham chairman Daniel Levy's reluctance to sell their star striker seem to have cooled and a deal could be struck early next week. This news will come as a shock for most Spurs' fans but with the Darren Bent transfer almost dusted and done it looks like Tottenham will have a quality forward line again next season.

 

Merk det som står i fet skrift. Okey, jeg inrømmer at Berbatov er en god spiss og at vi kunne trengt ham akkurat nå, men å tilby såpass med penger + Gilberto og Adebayor, nei, da blir det uaktuelt. Og hvor får de fra at Bent nesten er klar for yidsa? Dette har ihvertfall ikke jeg fått med meg.

 

Virkelig komisk artikkel ja..hehe. Silly Season på sitt ekstreme :lol:

 

Det er jo faktisk mange rykter om at Bent skal til Spudz etter at han avslå tilbudet fra West Ham.

Meeeen, jeg tipper det blir en nesten-signering som vanlig :D

Link to comment
Share on other sites

http://www.thefootballnetwork.net/main/s342/st117639.htm

 

Arsenal to snatch Spurs striker

 

Arsenal will follow up their interest in Spurs striker Dimitar Berbatov. The Bulgarian has been subject of strong transfer rumours during the last couple of weeks with big guns Man Utd, Liverpool and Arsenal all being linked. The latter now seem favourites to land the 26-year old.

 

Wenger's team have jumped the queue mainly because Manchester United have pulled out of the race to sign Spurs' most pricest assett as they already spend over £50million this summer. Arsenal are reported to have tabled a £25million offer plus Gilberto Silva and Emmanuel Adebayor. Tottenham chairman Daniel Levy's reluctance to sell their star striker seem to have cooled and a deal could be struck early next week. This news will come as a shock for most Spurs' fans but with the Darren Bent transfer almost dusted and done it looks like Tottenham will have a quality forward line again next season.

 

Merk det som står i fet skrift. Okey, jeg inrømmer at Berbatov er en god spiss og at vi kunne trengt ham akkurat nå, men å tilby såpass med penger + Gilberto og Adebayor, nei, da blir det uaktuelt. Og hvor får de fra at Bent nesten er klar for yidsa? Dette har ihvertfall ikke jeg fått med meg.

 

 

Det dummeste jeg noensinne har lest er at Arsenal har solgt sin juvel, en av verdens beste spillere i en perfekt alder med 3 års kontrakt til 16 mill pund.

Det er den dårligste handelen jeg har hørt om på evigheter

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det dummeste jeg noensinne har lest er at Arsenal har solgt sin juvel, en av verdens beste spillere i en perfekt alder med 3 års kontrakt til 16 mill pund.

Det er den dårligste handelen jeg har hørt om på evigheter

 

BE

 

Forholdsvis enig der, men hvis Henry ville til Barca og Wenger nektet å selge han for 16 millioner pund og Barca ikke kom med flere tilbud så vet vi ikke hvilken Henry vi ville fått.. en sur og gretten Henry som vi så tendenser til forrige sesong. Det kan også hende at Henry aldri kommer tilbake til sitt gamle jeg, bare tiden vil vise hva som skjer.

 

Personlig tror jeg at Henry kommer tilbake sterkere enn på mange år og Barca kommer til å vinne stort sett alt de kan.. :)

Link to comment
Share on other sites

Haha,skjer ikke. Vil ikke ha Berbatov heller,den spissen jeg vil ha hved siden av RVP nå er Torres!

Det er to store spillere begge to. Syntes Berbatov har vært Tottenhams klare ener i år. Kapret han til Emirates hadde vel ikke vært så dumt og hadde vel følt godt, så ærlige må vi være.

Torres hadde virkelig satt oss på kartet igjen. Blant de åtte store.

Link to comment
Share on other sites

eneste som er bra med og fğ en spiller fra spudz er at naar en av store klubbene kjooper spiller fra de saa vinner det laget altıd serien aaret ettter..

 

eks campell, carrick

 

men det budet der er latterlig, greit vi hadde erstattet en god spiller men da maatte vi erstattet to til

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...