Jump to content

Hva gjør du wenger?


AFC_ENGA

Recommended Posts

Nå har wenger fått 40 mill. pund som han kan kjøpe spillere for. Han har fått penger for henry. Hva gjør du? På tide med og kjøpe en stjerne? Du har aldri kjøpt en stjerne, men sånn som du vil spille fotball på trenger vi en lynrask spiss. Adebayor kan komme seg ned på midtbanen. Han er ikke noe verdensklasse, han dribler seg bakover. Og Henry kan ikke erstattes, han er heller ikke laget Henry. Jeg ser et problem at vi er ræva på bortebane og scorer ikke nok mål på hjemmebane. Kankje dette løsner i år, men du må fortsatt hente inn en ny spiss. Og vis henry slutta pga dd. så synes jeg det er en dårlig unskyldining. Mannen ville jo selge Arsenal. Da kan han bare pakke og dra.

Link to comment
Share on other sites

De kan få meg gratis, jeg løp 60 meter på 8,4 når jeg var ung.. dog litt for mye øl har nok ødlagt den persen.

Godt jeg er lettrent!

der har vi erstatteren. Lover du å være lojal mot klubben, og ikke komme med løyner om at du vil bli i klubben uten å mene det?

Link to comment
Share on other sites

Ja er virkelig optimistisk og glad person. Men man ser at den yngre garde som kun har opplevd suksess - og ikke har sjekket eldre Gooner historie, er dem som er pesimistiske og som klager værst. Alt går opp og ned, ingen klubber er konstant i toppen - Men arsenal kommer til å bestå, og arsenal kommer til å være i toppen i mange år.

 

Torres og/eller Babbel er gode erstattere!

Link to comment
Share on other sites

Nå er det flere nettsteder som legger ut artikler om at Wenger kommer til å hente Anelka for ca £11 mill.

 

Anelka linked with a return to Arsenal

Arsene Wenger is lining up an Ģ11million swoop for Nicolas Anelka as a replacement for Thierry Henry, according to Sunday's press.

Arsene Wenger gave the green light to Henry's switch to Barcelona only on the understanding that the Emirates board would fund a move for old boy Anelka.

 

Da gjenstår det å se, og som jeg tidligere har nevnt i en annen tråd ville jeg ikke takket nei til Anelka tilbake i Arsenaldrakt og jeg er ganske sikker på at dette ville blitt et veldig spennende kjøp av Wenger. Vi må heller ikke glemme at Anelka også er yngre enn Henry. Jeg tror Anelka ville gjort en bra jobb for oss med Ade eller van Persie ved sin side.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...