Jump to content

8 år med magi


Chaz

Recommended Posts

 

Som vanlig, kategoriserer du meningene til de som har andre meninger enn deg for tøys og vas. Hva med for en gangs skyld ha respekt for at ikke alle har samme oppfatning som deg???

 

Hva med å godta at det ikke er alle som er like villige til å tilgi som deg???

 

Som jeg skrev, så har Henry i mine øyne, holdt oss for narr. Du ser annerledes på saken, og all ære til deg for det. Men hvis du ikke har noe bedre å skrive enn at andres meninger bare er tøys og vas, så får du heller la være å kommentere andres meninger.

 

Jeg har respekt for de fleste`s meninger Kim, også dine. Så også i dette tilfellet. Men da får også du ha respekt for at jeg er dypt, dypt uenig med deg. I din verden, og dette viser du ofte, så er det meste svart/hvitt, enten er man med oss, eller så er man mot oss. I din Arsenal verden finnes det ingen middelvei. I følge dine uttalelser har jo blant annet ingen andre enn David Dein gjort jobben. Det er KUN DD.

 

Måtte ledelsen brenne i helvette. De som sitter i styret i dag, har rett og slett ikke peiling på fotball. De lever heller ikke i året 2007.

 

Den utviklingen som har vært i klubben de siste 20 årene, er takket være en mann, og kun en mann alene. Nemmelig David Dein.

 

Dette er direkte sitat fra dine innlegg. Det er så svart/hvitt, og så ensporet, og ikke minst så helt på tynet feil, at det nesten ikke skulle være mulig. I fotball, som i livet ellers, så er ikke alt svart/hvitt. Det finnes hele tiden nyanser.

 

Les nå, i ro og fred, intervjuet med Thierry Henry. Les det en gang til. Tror du han sier det han sier der, og ikke mener det? Helt konkret spørsmål; påstår du at Thierry Henry lyver i det intervjuet?

 

Og tro du meg, når jeg skriver at jeg er fryktelig lei meg for at Thierry Henry nå forlater Arsenal. Jeg er det, jeg er ekstremt lei meg. Som også mine sønner er. Mannen har gitt oss gleder få spillere kan matche. Men vi vet også at verden går videre. Både for Arsenal og Thierry Henry. Og vi kommer faktisk til å glede oss for hver scoring Thierry kommer til å putte for Barca. Hvorfor? Jo, fordi vi vet hvilken genuin og ekte person Thierry Henry er. Noe han har vist i 8 år i Arsenal. Og når Thierry Henry sier at han alltid kommer til å være en Gooner, så kommer han til å VÆRE DET! Både i egne øyne, og i ekte Arsenal supporteres øyne.

 

Det jeg, og mange med meg, nå må leve med, er minnene om Thierry Henry som spiller, målscorer exstraordinaire, world beater og ikke minst menneske. Vi har i 8 år, altså i 15% av mitt liv, og over halvparten av minstepodens liv, fått oppleve verdens, i perioder, desidert beste fotballspiller. En i 8 år 100% lojal Thierry Henry. En Thierry Henry som ALLTID gav alt for drakt, klubb og fans. Og dette er da et menneske og spiller i nå skal beskylde for å holdt oss for narr? Andre igjen kaller ham en sviker og løgner. Innser du/dere ikke hvor hemningsløst galt dette blir?

 

Så tilbake til hovedpoenget; jeg tror jeg evner å se nyansene, endringene og grunnene. Du og enkelte gjør ikke det. Fordi for dere blir alt svart/hvitt. Derfor skriver jeg at innlegget, og meningene var tull og tøys. Og det står jeg på ennå. Verden går videre, også i London N7. Som det også gjør i Barcelona, Stavanger, Ytre Hebridene og på Gursken. Vær glad for at du har fått være med på turen, Kim. Sammen med Thierry. Du har sittet i vogna sammen med Titi i 8 år. Nyt det faktum, og for guds skyld ønsk en VIRKELIG legende lykke til på veien videre. Vava woom fortjener nemlig ENHVER ekte Gooner`s lykkeønskninger.

 

Jeg hyller Thierry Henry, en av Arsenal`s aller aller største gjennom aller tider. JEG er i ihvertfall utrolig glad, og ikke minst ydmyk for det faktum at jeg fikk være med på turen. Du har gitt meg meg sinnsykt mange gleder Titi, og skulle ikke Arsenal vinne CL, så er det INGEN jeg unner det mer enn deg. I Barcelona drakt!

 

Jeg er så enig så enig Chaz. Du sier mye smart, det skal du ha. Jeg må også si at verden og livet går videre - og jeg er 110% sikker på at når neste sesong er godt igang, så er det en annen spiller vi alle hyller, og vi vil ikke lenger se så svart på at Henry valgte Barcelona. Garantert!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

 

Som vanlig, kategoriserer du meningene til de som har andre meninger enn deg for tøys og vas. Hva med for en gangs skyld ha respekt for at ikke alle har samme oppfatning som deg???

 

Hva med å godta at det ikke er alle som er like villige til å tilgi som deg???

 

Som jeg skrev, så har Henry i mine øyne, holdt oss for narr. Du ser annerledes på saken, og all ære til deg for det. Men hvis du ikke har noe bedre å skrive enn at andres meninger bare er tøys og vas, så får du heller la være å kommentere andres meninger.

 

Jeg har respekt for de fleste`s meninger Kim, også dine. Så også i dette tilfellet. Men da får også du ha respekt for at jeg er dypt, dypt uenig med deg. I din verden, og dette viser du ofte, så er det meste svart/hvitt, enten er man med oss, eller så er man mot oss. I din Arsenal verden finnes det ingen middelvei. I følge dine uttalelser har jo blant annet ingen andre enn David Dein gjort jobben. Det er KUN DD.

 

Måtte ledelsen brenne i helvette. De som sitter i styret i dag, har rett og slett ikke peiling på fotball. De lever heller ikke i året 2007.

 

Den utviklingen som har vært i klubben de siste 20 årene, er takket være en mann, og kun en mann alene. Nemmelig David Dein.

 

Dette er direkte sitat fra dine innlegg. Det er så svart/hvitt, og så ensporet, og ikke minst så helt på tynet feil, at det nesten ikke skulle være mulig. I fotball, som i livet ellers, så er ikke alt svart/hvitt. Det finnes hele tiden nyanser.

 

Les nå, i ro og fred, intervjuet med Thierry Henry. Les det en gang til. Tror du han sier det han sier der, og ikke mener det? Helt konkret spørsmål; påstår du at Thierry Henry lyver i det intervjuet?

 

Og tro du meg, når jeg skriver at jeg er fryktelig lei meg for at Thierry Henry nå forlater Arsenal. Jeg er det, jeg er ekstremt lei meg. Som også mine sønner er. Mannen har gitt oss gleder få spillere kan matche. Men vi vet også at verden går videre. Både for Arsenal og Thierry Henry. Og vi kommer faktisk til å glede oss for hver scoring Thierry kommer til å putte for Barca. Hvorfor? Jo, fordi vi vet hvilken genuin og ekte person Thierry Henry er. Noe han har vist i 8 år i Arsenal. Og når Thierry Henry sier at han alltid kommer til å være en Gooner, så kommer han til å VÆRE DET! Både i egne øyne, og i ekte Arsenal supporteres øyne.

 

Det jeg, og mange med meg, nå må leve med, er minnene om Thierry Henry som spiller, målscorer exstraordinaire, world beater og ikke minst menneske. Vi har i 8 år, altså i 15% av mitt liv, og over halvparten av minstepodens liv, fått oppleve verdens, i perioder, desidert beste fotballspiller. En i 8 år 100% lojal Thierry Henry. En Thierry Henry som ALLTID gav alt for drakt, klubb og fans. Og dette er da et menneske og spiller i nå skal beskylde for å holdt oss for narr? Andre igjen kaller ham en sviker og løgner. Innser du/dere ikke hvor hemningsløst galt dette blir?

 

Så tilbake til hovedpoenget; jeg tror jeg evner å se nyansene, endringene og grunnene. Du og enkelte gjør ikke det. Fordi for dere blir alt svart/hvitt. Derfor skriver jeg at innlegget, og meningene var tull og tøys. Og det står jeg på ennå. Verden går videre, også i London N7. Som det også gjør i Barcelona, Stavanger, Ytre Hebridene og på Gursken. Vær glad for at du har fått være med på turen, Kim. Sammen med Thierry. Du har sittet i vogna sammen med Titi i 8 år. Nyt det faktum, og for guds skyld ønsk en VIRKELIG legende lykke til på veien videre. Vava woom fortjener nemlig ENHVER ekte Gooner`s lykkeønskninger.

 

Jeg hyller Thierry Henry, en av Arsenal`s aller aller største gjennom aller tider. JEG er i ihvertfall utrolig glad, og ikke minst ydmyk for det faktum at jeg fikk være med på turen. Du har gitt meg meg sinnsykt mange gleder Titi, og skulle ikke Arsenal vinne CL, så er det INGEN jeg unner det mer enn deg. I Barcelona drakt!

 

 

Henry har vist seg å være en mann som ikke står for det han sier. Skuffende

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nettopp lest intervjuet av Henry på Arsenals offisielle nettsted. Mannen Thierry Henry har vært og er fremdeles en fantastisk idrettsmann. Alt det jeg har fått oppleve av Henry sine egenskaper og spill. Jeg er målløs og på gråten. Jeg er bare så ufattelig takknemlig. Dette er noe å ta med seg og fortelle kommende generasjoner. For vi kommer vel aldri til å oppleve maken igjen av en spiller i Arsenaldrakt.

 

Det siste store jeg husker av Henry, er målet mot United på Emirates. Det var bare så ufattelig herlig. For en type!!!

 

Jeg takker og ønsker han alt det beste for tiden i Barcelona. Må han skyte dem til gull og ære!

 

Forresten, kan noen lage en tribute med video av Henry? Jeg er åpen for flere varianter. La oss lyse fred over minnet!

 

 

Her er en liten dokumentar om Thierry Henry.

 

Ps: Jeg laget den før han ble solgt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er glad det er flere her som innser sammen med meg at Henry har løyet klubb og fans rett opp i trynet gjentatte ganger og at han dermed er en sviker!!

 

Håper ikke han lykkes i Barca. Dersom han ved en senere anledning skulle møte gamleklubben sin, så er ikke jeg blant de som står og applauderer han inn på gresset.

 

Det er etterhvert noen som faktisk ikke er verdig å være Arsenal supoortere.....

Og det er vel de som ikke er enig med deg, det da?

Link to comment
Share on other sites

 

Som vanlig, kategoriserer du meningene til de som har andre meninger enn deg for tøys og vas. Hva med for en gangs skyld ha respekt for at ikke alle har samme oppfatning som deg???

 

Hva med å godta at det ikke er alle som er like villige til å tilgi som deg???

 

Som jeg skrev, så har Henry i mine øyne, holdt oss for narr. Du ser annerledes på saken, og all ære til deg for det. Men hvis du ikke har noe bedre å skrive enn at andres meninger bare er tøys og vas, så får du heller la være å kommentere andres meninger.

 

Jeg har respekt for de fleste`s meninger Kim, også dine. Så også i dette tilfellet. Men da får også du ha respekt for at jeg er dypt, dypt uenig med deg. I din verden, og dette viser du ofte, så er det meste svart/hvitt, enten er man med oss, eller så er man mot oss. I din Arsenal verden finnes det ingen middelvei. I følge dine uttalelser har jo blant annet ingen andre enn David Dein gjort jobben. Det er KUN DD.

 

Måtte ledelsen brenne i helvette. De som sitter i styret i dag, har rett og slett ikke peiling på fotball. De lever heller ikke i året 2007.

 

Den utviklingen som har vært i klubben de siste 20 årene, er takket være en mann, og kun en mann alene. Nemmelig David Dein.

 

Dette er direkte sitat fra dine innlegg. Det er så svart/hvitt, og så ensporet, og ikke minst så helt på tynet feil, at det nesten ikke skulle være mulig. I fotball, som i livet ellers, så er ikke alt svart/hvitt. Det finnes hele tiden nyanser.

 

Les nå, i ro og fred, intervjuet med Thierry Henry. Les det en gang til. Tror du han sier det han sier der, og ikke mener det? Helt konkret spørsmål; påstår du at Thierry Henry lyver i det intervjuet?

 

Og tro du meg, når jeg skriver at jeg er fryktelig lei meg for at Thierry Henry nå forlater Arsenal. Jeg er det, jeg er ekstremt lei meg. Som også mine sønner er. Mannen har gitt oss gleder få spillere kan matche. Men vi vet også at verden går videre. Både for Arsenal og Thierry Henry. Og vi kommer faktisk til å glede oss for hver scoring Thierry kommer til å putte for Barca. Hvorfor? Jo, fordi vi vet hvilken genuin og ekte person Thierry Henry er. Noe han har vist i 8 år i Arsenal. Og når Thierry Henry sier at han alltid kommer til å være en Gooner, så kommer han til å VÆRE DET! Både i egne øyne, og i ekte Arsenal supporteres øyne.

 

Det jeg, og mange med meg, nå må leve med, er minnene om Thierry Henry som spiller, målscorer exstraordinaire, world beater og ikke minst menneske. Vi har i 8 år, altså i 15% av mitt liv, og over halvparten av minstepodens liv, fått oppleve verdens, i perioder, desidert beste fotballspiller. En i 8 år 100% lojal Thierry Henry. En Thierry Henry som ALLTID gav alt for drakt, klubb og fans. Og dette er da et menneske og spiller i nå skal beskylde for å holdt oss for narr? Andre igjen kaller ham en sviker og løgner. Innser du/dere ikke hvor hemningsløst galt dette blir?

 

Så tilbake til hovedpoenget; jeg tror jeg evner å se nyansene, endringene og grunnene. Du og enkelte gjør ikke det. Fordi for dere blir alt svart/hvitt. Derfor skriver jeg at innlegget, og meningene var tull og tøys. Og det står jeg på ennå. Verden går videre, også i London N7. Som det også gjør i Barcelona, Stavanger, Ytre Hebridene og på Gursken. Vær glad for at du har fått være med på turen, Kim. Sammen med Thierry. Du har sittet i vogna sammen med Titi i 8 år. Nyt det faktum, og for guds skyld ønsk en VIRKELIG legende lykke til på veien videre. Vava woom fortjener nemlig ENHVER ekte Gooner`s lykkeønskninger.

 

Jeg hyller Thierry Henry, en av Arsenal`s aller aller største gjennom aller tider. JEG er i ihvertfall utrolig glad, og ikke minst ydmyk for det faktum at jeg fikk være med på turen. Du har gitt meg meg sinnsykt mange gleder Titi, og skulle ikke Arsenal vinne CL, så er det INGEN jeg unner det mer enn deg. I Barcelona drakt!

 

Joda, jeg har full respekt for at du har andre meninger enn meg. Jeg er ikke i tvil om at Henry forteller den hele og fulle sannhet i sitt intervju. Og det kan godt hende det er feil å mene at han har holdt oss for narr. Men jeg kan ikke hjelpe for at det er den følelsen jeg sitter igjen med. Kan godt hende at dette endrer seg med tid og stunder, når ting har roet seg litt ned. Men akkurat nå så er det slik jeg føler det.

 

Når det gjelder det med Dein, så kan vi være skjønt enige i at Wenger ikke hadde vært i klubben hvis det ikke hadde vært for Dein. Ingen av dagens fantastiske stjerner hadde vært i klubben uten. Så jo, jeg står fast ved at han skal ha det meste av æren for det som har skjedd i klubben siste 10-20 år

Link to comment
Share on other sites

David Dein was a man with a mission, Kim. Derom hersker ingen tvil og ingen skal støtte deg mer i din ros av hva den mannen har betydd enn meg. Arsenal går ikke til grunne uten David Dein, men det er lov å undres what's next. Det spørsmålet stillte nok Henry seg også.....jeg gjør det i alle fall!!

 

Som nevnt tidligere et sted er jeg ganske delt i synet på at Henry drar. Vi mister en spiller som det fortsatt bor en hel del fotball i selv om han nok har peaket. At Henry kan ha vært en "prestasjonssperre" for enkelte som ikke er "oppdratt" til å svare tilbake er for meg ganske troverdig. Tenker da ikke minst på Reyes (som jeg sitter med en følelse av at kanskje kommer tilbake likevel), men også andre som har fått smake "blikket". Om dette oppveier tapet av Henry versjon 30+ er et åpent spørsmål. Det kan gjøre det.

 

Uansett, dette er uinteresant hva Henry's status og ettermele angår. Mannen har gitt oss utallige nærmest orgasmiske opplevelser, både live og via skjermen. Glemmer aldri Highbury 1. oktober 2000 da han scoret DET målet mot United. I was there og jublet så jeg ramlet ned over stolrekkene. Ekstatisk, og for dette er jeg Henry evig takknemlig. Så får det heller være at han som kaptein og hjørnestein kanskje ikke helt levde opp til foreventningene de siste årene (inkludert skal/skal ikke eksersisen). Jeg klarer ikke å la meg hisse opp over akkurat det. Av den grunnen er jeg heller ikke sønderknust av at han reiser nå. Jeg takker for mange herlige år, ønsker han alt vel og går videre. Perhaps it was the right time!!

Link to comment
Share on other sites

Okey, jeg må bare oppklare en del ting for de av dere som kanskje kan ha misforstått hva jeg egentlig mener, eller kanskje det er jeg, i "kampens" hete, som har formulert meg særdeles dårlig.

 

Jeg er selvsagt takknemlig for det Henry har gjort og utrettet for klubben. Jeg er takknemlig for de ligagull, FA-cup trofeer, Community Shield trofeer etc han kan ha hjulpet oss med å vinne gjennom hans 8 år for klubben. Men det som gjorde at jeg ble fyret opp over hans klubbskifte var rett og slett fordi han har sagt opptil flere ganger at det er Arsenal som er klubben i hans hjerte, at det er her han skal avslutte karrieren og at han ikke kunne se seg selv i en annen klubb. Og hva skjer så? - Jo han går til alle Gooneres hatlag numero uno; FC Barcelona. Og det er da jeg virkelig føler meg sveket av Henry. Han har simpelthen løyet for oss alle.

 

Men samtidig tenker jeg på at vi ikke er like avhengige av han [Henry] som det media, yids og andre personer mener vi egentlig er.

 

- Hvem slo United på Old Trafford UTEN Henry? - Det var Arsenal.

- Hvem slo Liverpool 6-3 på Anfield UTEN Henry? - Det var også oss.

- Hvem slo Tottenham 3-0 hjemme UTEN Henry?

- Hvem spilte 2-2 på WHL i PL UTEN Henry?

- Hvem slo Blackburn 6-2 i PL UTEN Henry?

- Hvem slo Hamburg 2-1 borte UTEN Henry?

- Vi slo også BOLTON 2-1 hjemme i PL UTEN Henry. Samme lag banket vi også 3-1 i FA-cupen (På Reebok) uten Henry

- Vi slo Tottenham 3-1 i CC-semifinalen også, uten Henry.

- Samtidig spilte vi 1-1 i begge PL kampene mot selveste Chelsea. Nok en gang uten Henry

 

Det er noen gode resultater nevnt ovenfor som vi klarte UTEN Henry. Blant annet kom sesongens største seier UTEN Thierry Daniel Henry på gressmatta.

 

Så kort oppsummert føler jeg meg sveket av Henry som dro etter å ha påstått at her skal han bli ut karrieren. Men samtidig har vi klart oss veldig godt uten han i sesongen som nå er vel overstått. Jeg ser fortsatt en lys fremtid i Arsenal FC. Forhåpentligvis blir Wenger en del år til også!

Link to comment
Share on other sites

Barcelona - "alle" Arsenal supporter hatlag numero Uno? Hva slags piss er det? Hvor har du det fra? Jeg, og svært mange med meg liker Barcelona en haug. Det finnes KUN ET virkelig "hatlag" for Arsenal supportere og det er Tottenham.

 

Imers du skrev:

Og det er vel de som ikke er enig med deg, det da?

i forbindelse med at jeg mente at enkelte ikke var verdige å være Gooners. Og da vil jeg svare følgende: Nei, folk kan være så uenige de bare vil, men de som ikke viser verdighet i en slik stund, DE tviler jeg på. Og å kalle Thierry Henry for en sviker, det utsagnet finnes det fint liten verdighet i.

 

Kim: Du begynner å endre standpunkt. Bare for å klargjøre ting veldig enkelt og greit. Det er forskjell på å uttale følgende:

Så jo, jeg står fast ved at han skal ha det meste av æren for det som har skjedd i klubben siste 10-20 år
kontra følgende udiskutable uttalelse:
Den utviklingen som har vært i klubben de siste 20 årene, er takket være en mann, og kun en mann alene. Nemmelig David Dein.
Du er enig i det?

 

Og for å avslutte dette innlegget, følgende påstand er RIMELIG drøy:

Når det gjelder det med Dein, så kan vi være skjønt enige i at Wenger ikke hadde vært i klubben hvis det ikke hadde vært for Dein. Ingen av dagens fantastiske stjerner hadde vært i klubben uten.
Arsenal var faktisk ikke en liten pisseklubb før David Dein trådde inn i The Marble Hall i 1983. David Dein har gjort en fantastisk jobb i Arsenal, det har jeg skrevet MER enn en gang på dette forumet, men å devaluere resten av styrets arbeid på den måten blir rett og slett for dumt. Arsenal har i ti-år etter ti-år hatt et av fotballens aller beste styrer, for ikke å snakke den aller, aller beste administrative ledelen i folk som Bob, Wall, Ken Friar og Keith Edelman. Igjen så ber jeg deg; se nyansene. Ikke vær jeg så jævlig svart/hvitt tenkende!
Link to comment
Share on other sites

Verden går videre, også i London N7. Som det også gjør i Barcelona, Stavanger, Ytre Hebridene og på Gursken.

 

Beklager Chaz, men dette er ikkje korrekt. Det heiter i Gursken! :)

 

Den er grei, jeg legger med paddeflat. :D

Link to comment
Share on other sites

Barcelona - "alle" Arsenal supporter hatlag numero Uno? Hva slags piss er det? Hvor har du det fra? Jeg, og svært mange med meg liker Barcelona en haug. Det finnes KUN ET virkelig "hatlag" for Arsenal supportere og det er Tottenham.

 

Imers du skrev:

Og det er vel de som ikke er enig med deg, det da?

i forbindelse med at jeg mente at enkelte ikke var verdige å være Gooners. Og da vil jeg svare følgende: Nei, folk kan være så uenige de bare vil, men de som ikke viser verdighet i en slik stund, DE tviler jeg på. Og å kalle Thierry Henry for en sviker, det utsagnet finnes det fint liten verdighet i.

 

Kim: Du begynner å endre standpunkt. Bare for å klargjøre ting veldig enkelt og greit. Det er forskjell på å uttale følgende:

Så jo, jeg står fast ved at han skal ha det meste av æren for det som har skjedd i klubben siste 10-20 år
kontra følgende udiskutable uttalelse:
Den utviklingen som har vært i klubben de siste 20 årene, er takket være en mann, og kun en mann alene. Nemmelig David Dein.
Du er enig i det?

 

Og for å avslutte dette innlegget, følgende påstand er RIMELIG drøy:

Når det gjelder det med Dein, så kan vi være skjønt enige i at Wenger ikke hadde vært i klubben hvis det ikke hadde vært for Dein. Ingen av dagens fantastiske stjerner hadde vært i klubben uten.
Arsenal var faktisk ikke en liten pisseklubb før David Dein trådde inn i The Marble Hall i 1983. David Dein har gjort en fantastisk jobb i Arsenal, det har jeg skrevet MER enn en gang på dette forumet, men å devaluere resten av styrets arbeid på den måten blir rett og slett for dumt. Arsenal har i ti-år etter ti-år hatt et av fotballens aller beste styrer, for ikke å snakke den aller, aller beste administrative ledelen i folk som Bob, Wall, Ken Friar og Keith Edelman. Igjen så ber jeg deg; se nyansene. Ikke vær jeg så jævlig svart/hvitt tenkende!

 

Joda Jørn, det er kanskje drøyt å si at det kun ene og alene er Dein som har æren. Men jeg står ved det faktum at Wenger ikke hadde vært Arsenalmanager uten Dein. Og de fleste spillerne som er hentet inn under Wenger, er spillere som har kommet til klubben nettopp pga Wenger. Jeg tror ikke vi hadde fått sett spillere som Vieira, Henry, Anelka, Petit, Pires, Ljungberg, Overmars, Toure, Fabregas m. fl. hvis det ikke hadde vært for Dein og Wenger. Derfor mener jeg at Dein skal ha den største del av æren for den suksessen vi har oppnådd siste 10 år.

 

Selvfølgelig kunne vi ha oppnådd den samme suksessen med en annen manager og med andre spillere. Men jeg tror ikke vi ville oppnådd det med å spille den samme fantastiske fotballen. For det finnes kun en manager i verden som kan skape så nydelig fotball som det Wenger har gjort.

 

Forhåpentligvis får vi se Dein tilbake i klubben der han hører hjemme om ikke alt for lenge, og at Wenger forlenger kontrakten sin. Da vil Henry innse at det kanskje ikke var så lurt å forlate klubben.

 

Og la det være sagt, at selv om jeg ikke kommer til å aplaudere Henry om han skulle entre Emirates med Barca, så har jeg takket han for alt det fantastiske han har gjort for klubben, og kommer aldri til å glemme hans bidrag. Men foreløbig klarer jeg ikke å få bort følelsen av at han har sveket klubben og meg, med tanke på uttalelser så sent som i april, der han uttalte at han skulle bli i klubben ut karrieren.

 

Arsenal overlever uten Henry, ingen tvil om det. Og vi overlever også uten Dein og Wenger. Men jeg tror veien tilbake til suksess kan bli lang uten Wenger og Dein ved roret. En av årsakene til dette, er at jeg tror en eventuell Wenger-avgang, vil skape store ringvirkninger med tanke på spillere som vil ønske seg bort fra klubben. En annen årsak, er at jeg ikke tror Wenger's forhandlingsevner er like sterke som Dein sine.

 

Så vi får se hva fremtiden bringer. Hvem vet, kanskje jeg klarer å tilgi Henry om litt, når ting har roet seg, og det forhåpentligvis har kommet til forsterkninger, som gjør at savnet av Henry ikke er så merkbart. Kall det gjerne svart/hvitt, men det er nå en gang slik jeg føler om saken akkurat nå. Og årsaken til at jeg har såpass sterke meninger innimellom, er rett og slett fordi min kjærlighet for klubben er såpass sterk som den er. Jeg kunne ikke tenke meg ett liv uten Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Og hva skjer så? - Jo han går til alle Gooneres hatlag numero uno; FC Barcelona.

 

Huh?!?

Jeg tror de fleste som har vært en Gooner i mer enn 3 dager har skjønt at hatlag nr. 1 IKKE er Barcelona. ALLE og enhver, selv folk med hjertet i Man Utd, vet veldig godt at Arsenal sitt hatlag #1 er Spurs. Sånn er det og sånn vil det alltid bli.

 

Når alt kommer til alt er faktisk Barcelona det eneste laget i verden jeg synes det var "riktig" at Henry gikk til. De spiller ikke reint ulikt hva Arsenal gjør og de står for underholdende fotball.

 

Get your facts straight!

Link to comment
Share on other sites

En spiller som Henry går for £16 millioner pund, det samme som Liverpool gidde for Djibril Cisse. Ja og dette er snakk om verdens beste spiss. Ikke akkurat det beste Wenger har gjordt i Arsenal nei. Eller er det slik at Henry har raknet heelt, og Wenger selger han før de andre ser det, lov å drømme :lol: Men men, jeg må bare personlig takke Thierry for alt han har gjordt for klubben, og hadde jeg bare hatt på meg en hatt, skulle jeg tatt den av for han.. Lykke til vidre i Barcelona..

Link to comment
Share on other sites

Så var det gjort. Verdens beste spiller har nå forlatt oss. For nye gressganger i Barcelona. Jeg ønsker deg inderlig til lykke i Spania, Thierry. Det har vært en åpenbaring og en sann fornøyelse å ha deg i Nord-London. Gang på gang gjorde du fotball til ren skjær kunst. Kamp ut og kamp inn. Du var det "nye" Arsenal personifisert. Nå, med avgangen til David Dein, og usikkerheten omkring Arsene Wenger velger du nye jaktmarker. Jeg forstår deg, jeg gjør faktisk det.

Og i motsetning til enkelte andre Arsenal supportere, også på dette forumet, kommer jeg aldri til å se på deg som en sviker. ALDRI! Du har vært lojaliteten selv gjennom 8 fantastiske år, og du har gått igjennom ild og vann både for klubb og supportere. Jeg gleder meg faktisk til å se deg i Barca drakt, du går til den eneste klubben utenom Arsenal som faktisk vet å utnytte ditt helt unike talent.

Du har gitt oss 8 år med magi, 8 år med mål verden knapt har sett maken til, 8 år med trofeer, og 8 år med kanskje den beste og vakreste offensive klubbfotballen verden noen sinne har sett. Du har spilt på det aller, aller beste Arsenal laget gjennom historien, selv Herbert Chapman er enige i det, der han overvåker spillet vi alle elsker fra sin plass hos St.Peter.

Fra det innerste av mitt hjerte Thierry, ydmykt tusen, tusen takk for hva du har betydd for oss Goonere. Og lykke til videre. Jeg håper virkelig du lykkes i Barca.

 

Jeg kommer heller aldri til å se på han som en sviker, men som en legende som har gjort alt for klubben.

Og jeg håper virkelig han lykkes i Barcelona. Jeg håper virkelig ikke noen arsenal fans ser på Henry som en sviker eller vil at han ikke skal lykkes, vi burde takke han for den fantastiske innsatsen han har gjort for klubben i åtte år, jeg forstår at han forlater oss. Barca er en klubb som er i stand til å vinne alt, det er ikke vi uten Thierry Henry. I tillegg til alt rotet som har vært rundt styret, men prisen var kanskje litt dårlig, den burde ha vært opp mot £30 millioner. Det du skriver her Chaz er jo rett og slett NYDELIG :D

 

En spiller som Henry går for £16 millioner pund, det samme som Liverpool gidde for Djibril Cisse. Ja og dette er snakk om verdens beste spiss. Ikke akkurat det beste Wenger har gjordt i Arsenal nei. Eller er det slik at Henry har raknet heelt, og Wenger selger han før de andre ser det, lov å drømme :lol: Men men, jeg må bare personlig takke Thierry for alt han har gjordt for klubben, og hadde jeg bare hatt på meg en hatt, skulle jeg tatt den av for han.. Lykke til vidre i Barcelona..

 

Liverpool ga ikke så mye som £16 millioner for Cissè, kanskje noe rundt £12 millioner.

 

biter på agnet med en god pris for Arsenal....

 

En god pris??? En spiller som vi ble tilbudt £50 millioner for for 1 år siden, da han hadde 1 år igjen av kontrakten, mens nå når han har igjen 3 år av kontrakten 1 år senere, så blir vi tilbudt £16 millioner.

 

Det er helt latterlig at en spiller har blitt devaluert med £34 millioner på 13 måneder.

 

Greit nok at man prøver å se positivt på ting. Og det er helt greit at man mener at Henry's avgang kanskje er det beste for klubben. Er absolutt ikke uenig i det. Men det må da gå an å innse at ledelsen har gått på en kjempesmell hva forhandlinger angår. Nok engang selger vi oss alt for billig, på samme måte som vi gjorde med Vieira.

 

Hadde ledelsen gjort jobben sin, så hadde Eto'o spillt i Arsenaldrakt kommende sesong. Gjør ledelsen jobben sin i ettertid nå, så spiller Torres i Arsenaldrakt kommende sesong. Men det kommer ikke til å skje. Reyes kommer til å gå på billigsalg til Atletico Madrid, uten at vi greier å få til Torres som en del av handelen. Selvfølgelig kommer vi til å måtte ut med cash i tillegg, men det er det verdt. Det som kommer til å skje, er det jeg har uttalt hele tiden siden sesongen er over. Nemmelig at ingenting kommer til å skje. Det kommer ingen nye fjes. Og skulle det dukke opp noen nye fjes, så er det en eller annen ukjent 17-åring fra Uganda eller noe sånt

 

Jeg er nok enig med deg, Kim. Det var en elendig pris. Chelsea skal være villige til å betale like mye for Alexandre Pato!!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke fatte hvordan du/dere mener at han har holdt oss for narr, Kim!? Han er lagets toppscorer og en sann legende som går pga et forbasket styre som sparker David Dein som var HEEELT UNØDVENDIG, DET HAR JO VIST SEG Å FÅ STOORE KONSEKVNSER FOR ARSENAL! Kanskje noen andre grunner også, men hvis Dein hadde vært i klubben den dag i dag, ville dette løfte som Henry ga holdt enda; "Jeg er i Arsenal livet ut!". Jeg tror ikke du Kim egentlig vet hva Henry har gjort for klubben! Han er en true gooner!

 

Så du mener at det er Henry som skal diktere Arsenals styre? Takk for det Henry har gjort for Arsenal, men han får ingen applaus fra meg når/hvis jeg ser ham spille igjen. Sviker er det eneste ordet som er gjeldende.

Sviker!?

Dette er håpløst, det er tragisk at goonere kan snakke sånn om en som har gjort så mye bra for klubben!

Så det er takken fra deg til Henry: "Takk for det du har gjort, sviker?"

 

Flaut at du kan si noe sånt! :lol:

 

 

Taugooneren har helt rett. Det er flaut at du kan si noe sånt om den største målscoreren og kanskje den største legenden Arsenal noen gang har sett, og noen gang kommer til å se. Uansett om han har løyet eller ikke, gjør ikke det han til en sviker, det gjør han til en person som vil det beste for seg selv. Det gjør vel alle her. Jeg tror nok forsatt at han elsker Arsenal, så da får vi håpe han gjør det bra i Barcelona.

Link to comment
Share on other sites

Vemodig å se Henry gå. Han har vært en fantastisk spiller for

oss...men må jo ærlig innrømme at det hadde vært lettere å

akseptere hadde han gjort som Bergkamp.

 

Skuffa er jeg over at han valgte å forlate oss,men takker deg Thierry

Henry for alt du har gjort for klubben i ditt hjerte.

Lykke til i Barca...

Link to comment
Share on other sites

Og hva skjer så? - Jo han går til alle Gooneres hatlag numero uno; FC Barcelona.

 

Huh?!?

Jeg tror de fleste som har vært en Gooner i mer enn 3 dager har skjønt at hatlag nr. 1 IKKE er Barcelona. ALLE og enhver, selv folk med hjertet i Man Utd, vet veldig godt at Arsenal sitt hatlag #1 er Spurs. Sånn er det og sånn vil det alltid bli.

 

Når alt kommer til alt er faktisk Barcelona det eneste laget i verden jeg synes det var "riktig" at Henry gikk til. De spiller ikke reint ulikt hva Arsenal gjør og de står for underholdende fotball.

 

Get your facts straight!

Hatlag nr 1 utenom England var det jeg egentlig mente! :lol:

 

Jeg hater Totten*** over alt på jord.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke fatte hvordan du/dere mener at han har holdt oss for narr, Kim!? Han er lagets toppscorer og en sann legende som går pga et forbasket styre som sparker David Dein som var HEEELT UNØDVENDIG, DET HAR JO VIST SEG Å FÅ STOORE KONSEKVNSER FOR ARSENAL! Kanskje noen andre grunner også, men hvis Dein hadde vært i klubben den dag i dag, ville dette løfte som Henry ga holdt enda; "Jeg er i Arsenal livet ut!". Jeg tror ikke du Kim egentlig vet hva Henry har gjort for klubben! Han er en true gooner!

 

Så du mener at det er Henry som skal diktere Arsenals styre? Takk for det Henry har gjort for Arsenal, men han får ingen applaus fra meg når/hvis jeg ser ham spille igjen. Sviker er det eneste ordet som er gjeldende.

Sviker!?

Dette er håpløst, det er tragisk at goonere kan snakke sånn om en som har gjort så mye bra for klubben!

Så det er takken fra deg til Henry: "Takk for det du har gjort, sviker?"

 

Flaut at du kan si noe sånt! :lol:

 

 

Taugooneren har helt rett. Det er flaut at du kan si noe sånt om den største målscoreren og kanskje den største legenden Arsenal noen gang har sett, og noen gang kommer til å se. Uansett om han har løyet eller ikke, gjør ikke det han til en sviker, det gjør han til en person som vil det beste for seg selv. Det gjør vel alle her. Jeg tror nok forsatt at han elsker Arsenal, så da får vi håpe han gjør det bra i Barcelona.

 

Som Henry sa i intervjuet til Arsenal.com. Han er en Gooner 4 life, men nå er han supporter i stedet for spiller. Jeg ønsker Henry all lykke i Barca og håper han lykkes, men jeg tror ironien neste sesong blir at vi møter Barca i CL finalen og slår dem. :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke fatte hvordan du/dere mener at han har holdt oss for narr, Kim!? Han er lagets toppscorer og en sann legende som går pga et forbasket styre som sparker David Dein som var HEEELT UNØDVENDIG, DET HAR JO VIST SEG Å FÅ STOORE KONSEKVNSER FOR ARSENAL! Kanskje noen andre grunner også, men hvis Dein hadde vært i klubben den dag i dag, ville dette løfte som Henry ga holdt enda; "Jeg er i Arsenal livet ut!". Jeg tror ikke du Kim egentlig vet hva Henry har gjort for klubben! Han er en true gooner!

 

Så du mener at det er Henry som skal diktere Arsenals styre? Takk for det Henry har gjort for Arsenal, men han får ingen applaus fra meg når/hvis jeg ser ham spille igjen. Sviker er det eneste ordet som er gjeldende.

Sviker!?

Dette er håpløst, det er tragisk at goonere kan snakke sånn om en som har gjort så mye bra for klubben!

Så det er takken fra deg til Henry: "Takk for det du har gjort, sviker?"

 

Flaut at du kan si noe sånt! :lol:

 

 

Taugooneren har helt rett. Det er flaut at du kan si noe sånt om den største målscoreren og kanskje den største legenden Arsenal noen gang har sett, og noen gang kommer til å se. Uansett om han har løyet eller ikke, gjør ikke det han til en sviker, det gjør han til en person som vil det beste for seg selv. Det gjør vel alle her. Jeg tror nok forsatt at han elsker Arsenal, så da får vi håpe han gjør det bra i Barcelona.

 

Som Henry sa i intervjuet til Arsenal.com. Han er en Gooner 4 life, men nå er han supporter i stedet for spiller. Jeg ønsker Henry all lykke i Barca og håper han lykkes, men jeg tror ironien neste sesong blir at vi møter Barca i CL finalen og slår dem. :D

 

Det hadde vært fantastisk å slå Barcelona med Henry på topp i en Champions league finale :D

Link to comment
Share on other sites

Men skal me klare å slå Barcelona i ein cl finale så må det handles raskt. Det stjernegalleriet som Barca kan vise til framover på bana virkar nesten uvirkelig.

Henry har vore ein bauta i Arsenal og kan ikkje erstattast med kven som helst. Synd at ikkje kontoen står i stil med tapet av ein av verdens beste spissar.

Sjølv om Arsenal handlar spelarar i klasse Torres/Eto så er det lite truleg at det er nok til å erstatte Henry. Kjøper dei begge to så... kanskje.

Takk for alt Henry, la oss håpe Wenger knows.

Link to comment
Share on other sites

Håper at nummeret 14 blir hellig (altså at ingen andre spillere skal få nummer 14 gjennom tidene i Arsenal!!!!)

 

Thierry Henry var en stor spiller, men skal man begynne å frede draktnumre så får vi problemer. Skal drakt nummer 14 fredes, så har jeg følgende liste over drakter som også bør fredes:

 

DN 01: David Seaman, John Lucic, Pat Jennings, Bob Wilson

DN 02: Lee Dixon, Pat Rice

DN 03: Nigel Winterburn, Bob McNab

DN 04: Patrick Vieira, Michael Thomas

DN 05: Steve Bould, Martin Keown, Frank McLintock, David O'Leary

DN 06: Tony Adams, Peter Simpson

DN 07: Robert Pires, Charlie Nicolas, Liam Brady, David Rocastle

DN 08: Ian Wright, Alan Ball, (Fredrik Ljungberg)

DN 09: Niclas Anelka, Alan Smith, Frank Stapleton, John Radford, Malcolm McDonald

DN 10: Dennis Bergkamp, Paul Merson, Ray Kenndy

DN 11: Marc Overmars, Charlie George, George Graham, Anders Limpar

DN 12: Perry Groves

DN 14: Thierry Henry

DN 15: Ray Parlour

DN 17: Emmanuel Petit

 

DN 18: David Hillier, Gilles Grimandi, Steven Huges, Pascal Cygan*

 

*Bør fjernes da dette nummeret virker som en forbannelse på spilleren inni.

 

Så derfor foreslår jeg at oppstillingen bør bli noe slik etter fredningen:

 

13

 

16 19 20 21

 

22 23 24 25

 

26 27

 

Benk:

 

28, 29, 30, 31, 32

 

Nei, jeg tror vi dropper dette med fredningen og heller holder oss til dagens system. :(

Link to comment
Share on other sites

Håper at nummeret 14 blir hellig (altså at ingen andre spillere skal få nummer 14 gjennom tidene i Arsenal!!!!)

 

Thierry Henry var en stor spiller, men skal man begynne å frede draktnumre så får vi problemer. Skal drakt nummer 14 fredes, så har jeg følgende liste over drakter som også bør fredes:

 

DN 01: David Seaman, John Lucic, Pat Jennings, Bob Wilson

DN 02: Lee Dixon, Pat Rice

DN 03: Nigel Winterburn, Bob McNab

DN 04: Patrick Vieira, Michael Thomas

DN 05: Steve Bould, Martin Keown, Frank McLintock, David O'Leary

DN 06: Tony Adams, Peter Simpson

DN 07: Robert Pires, Charlie Nicolas, Liam Brady, David Rocastle

DN 08: Ian Wright, Alan Ball, (Fredrik Ljungberg)

DN 09: Niclas Anelka, Alan Smith, Frank Stapleton, John Radford, Malcolm McDonald

DN 10: Dennis Bergkamp, Paul Merson, Ray Kenndy

DN 11: Marc Overmars, Charlie George, George Graham, Anders Limpar

DN 12: Perry Groves

DN 14: Thierry Henry

DN 15: Ray Parlour

DN 17: Emmanuel Petit

 

DN 18: David Hillier, Gilles Grimandi, Steven Huges, Pascal Cygan*

 

*Bør fjernes da dette nummeret virker som en forbannelse på spilleren inni.

 

Så derfor foreslår jeg at oppstillingen bør bli noe slik etter fredningen:

 

13

 

16 19 20 21

 

22 23 24 25

 

26 27

 

Benk:

 

28, 29, 30, 31, 32

 

Nei, jeg tror vi dropper dette med fredningen og heller holder oss til dagens system. :(

 

Enig i at fredinga bør droppes, men personlig så mener jeg at av de nr du ramser opp burde kun nr 14 blitt freda siden jeg mener at ingen Arsenal spillere har gitt klubben så mye, og hjulpet klubben så mye i utviklinga som Thierry Henry

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...