Jump to content

8 år med magi


Chaz

Recommended Posts

Så var det gjort. Verdens beste spiller har nå forlatt oss. For nye gressganger i Barcelona. Jeg ønsker deg inderlig til lykke i Spania, Thierry. Det har vært en åpenbaring og en sann fornøyelse å ha deg i Nord-London. Gang på gang gjorde du fotball til ren skjær kunst. Kamp ut og kamp inn. Du var det "nye" Arsenal personifisert. Nå, med avgangen til David Dein, og usikkerheten omkring Arsene Wenger velger du nye jaktmarker. Jeg forstår deg, jeg gjør faktisk det.

Og i motsetning til enkelte andre Arsenal supportere, også på dette forumet, kommer jeg aldri til å se på deg som en sviker. ALDRI! Du har vært lojaliteten selv gjennom 8 fantastiske år, og du har gått igjennom ild og vann både for klubb og supportere. Jeg gleder meg faktisk til å se deg i Barca drakt, du går til den eneste klubben utenom Arsenal som faktisk vet å utnytte ditt helt unike talent.

Du har gitt oss 8 år med magi, 8 år med mål verden knapt har sett maken til, 8 år med trofeer, og 8 år med kanskje den beste og vakreste offensive klubbfotballen verden noen sinne har sett. Du har spilt på det aller, aller beste Arsenal laget gjennom historien, selv Herbert Chapman er enige i det, der han overvåker spillet vi alle elsker fra sin plass hos St.Peter.

Fra det innerste av mitt hjerte Thierry, ydmykt tusen, tusen takk for hva du har betydd for oss Goonere. Og lykke til videre. Jeg håper virkelig du lykkes i Barca.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Trodde jeg skulle gråte viss han noen sinne skulle dra. Eneste spilleren jeg har grått for som har forlatt Arsenal er nr.10. Så god spiller som har bare fått fjære plass de 2 siste årene kan dra. Men når han sier at han er Arsensal ut livet skuffer det meg at han drar.

Link to comment
Share on other sites

Trodde jeg skulle gråte viss han noen sinne skulle dra. Eneste spilleren jeg har grått for som har forlatt Arsenal er nr.10. Så god spiller som har bare fått fjære plass de 2 siste årene kan dra. Men når han sier at han er Arsensal ut livet skuffer det meg at han drar.

 

Rammebetingelsene endrer seg, samtidig som ingenting varer evig. Vær glad for at du har fått oppleve Thierry Henry i sine aller beste år. I Arsenal`s vakre drakt. Det i seg selv er et privilegium få forunt. Vi har hatt ham som vår egen i 8 år.

Link to comment
Share on other sites

De fleste her på forumet kommer nok til å savne Henry, det er det ingen verdens tvil om. Overgangen var både uventet og forventet, men jeg tror mange føler seg sviktet fordi han uttalte at han ville ende sin karriere i klubben og ikke i Spania.

 

Jeg har alltid respektert og sett opp til Henry og kommer til å savne han enormt, særlig i harde tider neste sesong. Men måten han forlater oss på er rett og slett hjerteskjærende og det føles faktisk som et svik i øyeblikket. Jeg forstår selvfølgelig at han velger Barcelona, en klubb med utallige spillere i verdensklasse og den oppmerksomheten han får i Barcelona.

 

Men jeg enig i veldig mye av det du skriver her Chaz. Jeg kommer til å savne han enormt.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, men jeg klarer ikke å se Henry som en lojal person etter det han uttalte sist sommer.

 

Helt greit at han har lyst på nye utfordringer, men da burde han ikke ha lovet noe han ikke kan holde.

 

Jeg takker Henry for det han har gjort, men kommer ikke til å ønske han lykke til. Kommer heller ikke til å gi han applaus hvis han skulle returnere til Emirates med Barca. Jeg gjør ikke det til spillere som har holdt meg for narr.

 

Faktisk så håper jeg det går med Henry, som med alle andre stjerner som har forlatt Arsenal under Wenger. Nemmelig null suksess.

 

Den store drømmen, er at vi slår Barca i CL-finale i mai, og at Henry igjen må gå den tunge veien for å hente "taper"-medaljen, mens Gilberto løfter trofeet over hodet

Link to comment
Share on other sites

Sorry, men jeg klarer ikke å se Henry som en lojal person etter det han uttalte sist sommer.

 

Helt greit at han har lyst på nye utfordringer, men da burde han ikke ha lovet noe han ikke kan holde.

 

Jeg takker Henry for det han har gjort, men kommer ikke til å ønske han lykke til. Kommer heller ikke til å gi han applaus hvis han skulle returnere til Emirates med Barca. Jeg gjør ikke det til spillere som har holdt meg for narr.

 

Faktisk så håper jeg det går med Henry, som med alle andre stjerner som har forlatt Arsenal under Wenger. Nemmelig null suksess.

 

Den store drømmen, er at vi slår Barca i CL-finale i mai, og at Henry igjen må gå den tunge veien for å hente "taper"-medaljen, mens Gilberto løfter trofeet over hodet

 

Tøys og vas, Kim. Thierry Henry har aldri holdt noen for narr. Ting har endret seg siden Henry uttalte seg om å bli værende. Slik er verden, og det bør du faktisk forstå. En håpløs argumentasjon. Men for all del, gjør hva du vil. Sitter jeg på siden av deg på Ashburton Grove når Arsenal eventuelt møter Barca vil han i hvertfall få min fulle hyllest. Stående. Og det vil han få av brorparten av Arsenal supporterne.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, men jeg klarer ikke å se Henry som en lojal person etter det han uttalte sist sommer.

 

Helt greit at han har lyst på nye utfordringer, men da burde han ikke ha lovet noe han ikke kan holde.

 

Jeg takker Henry for det han har gjort, men kommer ikke til å ønske han lykke til. Kommer heller ikke til å gi han applaus hvis han skulle returnere til Emirates med Barca. Jeg gjør ikke det til spillere som har holdt meg for narr.

 

Faktisk så håper jeg det går med Henry, som med alle andre stjerner som har forlatt Arsenal under Wenger. Nemmelig null suksess.

 

Den store drømmen, er at vi slår Barca i CL-finale i mai, og at Henry igjen må gå den tunge veien for å hente "taper"-medaljen, mens Gilberto løfter trofeet over hodet

Helt enig med deg Kim og kunne ikke skrevet det bedre !!!

Link to comment
Share on other sites

Henger meg¨på Chaz;

 

Takk for alle gledesbrøl du har gitt meg fra sofakroken, fra pubstolen, fra North End og ikke minst fra vår nye storstue Emirates. Takk for alle stundene i beruset tilstand, i edru tilstand, i fyllesjuk tilstand, i gledesrus og sorg.

Alle supportere opplever gode tider og vonde tider og du har vært en bidragsyter til de begge, dog mest til de gode studene med dine fantastiske ferdigheter og leken fotball.

 

Jeg ønsker deg alt godt i Barcelona og takker deg for 8 år uten sidestykke sett igjennom Arsenaløyne.

Au revoir Thierry!

Link to comment
Share on other sites

Sorry, men jeg klarer ikke å se Henry som en lojal person etter det han uttalte sist sommer.

 

Helt greit at han har lyst på nye utfordringer, men da burde han ikke ha lovet noe han ikke kan holde.

 

Jeg takker Henry for det han har gjort, men kommer ikke til å ønske han lykke til. Kommer heller ikke til å gi han applaus hvis han skulle returnere til Emirates med Barca. Jeg gjør ikke det til spillere som har holdt meg for narr.

 

Faktisk så håper jeg det går med Henry, som med alle andre stjerner som har forlatt Arsenal under Wenger. Nemmelig null suksess.

 

Den store drømmen, er at vi slår Barca i CL-finale i mai, og at Henry igjen må gå den tunge veien for å hente "taper"-medaljen, mens Gilberto løfter trofeet over hodet

 

Tøys og vas, Kim. Thierry Henry har aldri holdt noen for narr. Ting har endret seg siden Henry uttalte seg om å bli værende. Slik er verden, og det bør du faktisk forstå. En håpløs argumentasjon. Men for all del, gjør hva du vil. Sitter jeg på siden av deg på Ashburton Grove når Arsenal eventuelt møter Barca vil han i hvertfall få min fulle hyllest. Stående. Og det vil han få av brorparten av Arsenal supporterne.

 

Enig med deg Chaz, MEN han sa jo faktisk: "this is my last contract, this is where i belong", så han har jo drodlet litt da

Link to comment
Share on other sites

Jada, han sa det, men som sagt, ting har endret seg siden dengang. For å visualisere dette veldig enkelt; jeg jobbet for en tid tilbake som direktør i et firma, og styret og jeg var enige om den strategiske veien videre. Hvor jeg var en viktig del av det fremtidige arbeidet. Etter hvert valgte styret (les eierne), som jeg som daglig leder også var en del av, edringer som helt gikk på tvers av det vi tidligere hadde blitt enige om. Dermed måtte jeg gjøre et valg; enten å stå ved det jeg sagt, altså å være med videre, eller å ta konsekvensen av endringene, som jeg ikke var skyld i, ei heller enig i, å ta hatten og gå. Jeg valgte selvsagt det siste. At jeg hadde rett i de strategiske vurderingene gjør det ennå enklere i ettertid å se at jeg gjorde et riktig valg. Denne situasjonen har nå Thierry Henry kommet opp i. Da ha sa at dette blir min siste kontrakt, så var David Dein der, og Arsene Wenger telte heller ikke på knappene. Disse to sitasjonene er i prinsippet helt identiske.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er delt i synet på Henrys transfer. Vi kommer til å savne hans evne til å gjøre noe eksepsjonelt som vinner kamper. 8 års magi er uomtvistelig. Vi kan være glade for at vi har fått oppleve dette i vår klubb. Legende ja, og lykke til ja. The greatest, no. For meg er og blir den tittelen forbeholdt DB10. Katalysatoren som fikk det hele til å skje. Henry har vel også vist at han ikke var mannen til å fylle den rollen. Derfor synes jeg også at dette kan ha sine helt opplagte positive sider. Å slippe alle de andre spillerene fri fra "spøkelset" av legenden som ikke helt klarte å være lederen/katalysatoren. Det kan frigjøre en masse energi og entusiasme HVIS de nå også får en oppkvikker i form av noe som symboliserer satsning og en ny era. Det vil si en signering som det virkelig er litt sus i. Skjer dette kan dette fort ikke bare bli slutten på en era, men også begynnelsen på en ny som kan bli minst like suksessfull.

 

However. Fullstendig vacuum nå vil være ødeleggende tror jeg. PHW & Co. har seilet med i suksessen til AW/DD. Nå er harmonien brutt og det kreves lederskap fra "bokholderene"!! Kan de levere varene? Jeg skulle gitt mye for et innblikk i hva Wenger tenker om dette. Akkurat i øyeblikket er Arsenal og Arsene Wenger samme sak. Det i seg selv er et sykdomstegn og hvem som har ansvaret er åpenbart. Å overvåke byggingen av et stadion er enkelt i forhold til å bygge et solid reisverk av mennesker med meninger og følelser. Are they up to the task? Håndteringen av Stan Kroenke saken viser vel at de ikke er helt "on-line" for å si det sånn.

Link to comment
Share on other sites

En rein og skjær hyllest-tråd er absolutt på sin plass ja.

 

henry1999_1182538434.jpg

En ung, frisk og rask Henry.

 

Takk for alt Thierry. Som Martin Tyler uttalte allerede i 2002: "Jeg har snart ikke flere superlativer igjen å bruke om denne mannen."

 

Å, gudene skal vite at han hadde rett. Ord ble tidlig fattige når VaVa og Voom harmonerte. Og ovasjonene du i alle år har motatt fra en nær samlet balløy (yids aside), har alltid vært ytterst fortjent. Måten Fratton Park trykket deg til sitt bryst, ved å stemme i de tilreisende Gooners "Thierry Henry"-rop, selv efter å ha rundspilt deres egne i samfulle 90, kommer jeg aldri til å glemme. En slik hyllest er det svært få, og bare de aller, aller største forunt og få. Og for meg er akkurat denne kampen det klareste vitnesbyrdet om hvilken spiller vi har hatt i 8 år.

 

Jeg tror engelsk fotball aldri før har sett et naturtalent så stort som ditt. Og jeg tror det vil gå lang tid før Brittania igjen ser en spiller prestere på et så jevnt, og så høyt nivå, over så lang tid, som Henry har gjort for oss.

 

Lykke til videre Titi. Det forundrer meg ikke om du er tidenes mestskårende Arsenal-spiller også om 50 år.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, men jeg klarer ikke å se Henry som en lojal person etter det han uttalte sist sommer.

 

Helt greit at han har lyst på nye utfordringer, men da burde han ikke ha lovet noe han ikke kan holde.

 

Jeg takker Henry for det han har gjort, men kommer ikke til å ønske han lykke til. Kommer heller ikke til å gi han applaus hvis han skulle returnere til Emirates med Barca. Jeg gjør ikke det til spillere som har holdt meg for narr.

 

Faktisk så håper jeg det går med Henry, som med alle andre stjerner som har forlatt Arsenal under Wenger. Nemmelig null suksess.

 

Den store drømmen, er at vi slår Barca i CL-finale i mai, og at Henry igjen må gå den tunge veien for å hente "taper"-medaljen, mens Gilberto løfter trofeet over hodet

For en gangs skyld er jeg enig med Kim.

Barca spillere klapper jeg rett og slett ikke for.

Link to comment
Share on other sites

At DD gikk frå klubben bør etter mitt skjønn ha minimalt med om ein spelar vel å bli eller ikkje, og dersom Henry er usikker på Wenger sin situasjon, trur eg han kunne berre spørje Wenger sjølv så hadde han fått svar. Eg trur difor ikkje dei grunnane er hovudgrunnane til at Henry går, men det er ein ok offisiell historie å komme med...

Henry går nok fordi at det er hans siste sjanse til å prøve noko nytt. Som han sjølv seie, neste sommar er han 31. Eg forstår Henry veldig godt. Etter i fjor hadde vi eit ungt lag på veg opp og sjølv hadde han hatt ein god sesong. Etter i år har vi framleis eit ungt lag som har utvikla seg noko mindre enn dei fleste inkludert Henry og Wenger hadde håpe på, og i tillegg har Henry hatt sin svakaste sesong i Arsenal, grunna skade. Eg trur lysta Henry hadde til å prøve noko nytt, samt lysta til å spele med gutta i barca vart for stor. Eg forstår han godt. Ynskje han lykke til og takkar for åra han har underhalde oss gooners....

 

Ps! dette er synsing frå mi side, så eg treng ikkje bli påminna om eg har dette frå sikre kjelder :-|

Link to comment
Share on other sites

Sorry, men jeg klarer ikke å se Henry som en lojal person etter det han uttalte sist sommer.

 

Helt greit at han har lyst på nye utfordringer, men da burde han ikke ha lovet noe han ikke kan holde.

 

Jeg takker Henry for det han har gjort, men kommer ikke til å ønske han lykke til. Kommer heller ikke til å gi han applaus hvis han skulle returnere til Emirates med Barca. Jeg gjør ikke det til spillere som har holdt meg for narr.

 

Faktisk så håper jeg det går med Henry, som med alle andre stjerner som har forlatt Arsenal under Wenger. Nemmelig null suksess.

 

Den store drømmen, er at vi slår Barca i CL-finale i mai, og at Henry igjen må gå den tunge veien for å hente "taper"-medaljen, mens Gilberto løfter trofeet over hodet

 

Tøys og vas, Kim. Thierry Henry har aldri holdt noen for narr. Ting har endret seg siden Henry uttalte seg om å bli værende. Slik er verden, og det bør du faktisk forstå. En håpløs argumentasjon. Men for all del, gjør hva du vil. Sitter jeg på siden av deg på Ashburton Grove når Arsenal eventuelt møter Barca vil han i hvertfall få min fulle hyllest. Stående. Og det vil han få av brorparten av Arsenal supporterne.

 

Som vanlig, kategoriserer du meningene til de som har andre meninger enn deg for tøys og vas. Hva med for en gangs skyld ha respekt for at ikke alle har samme oppfatning som deg???

 

Hva med å godta at det ikke er alle som er like villige til å tilgi som deg???

 

Som jeg skrev, så har Henry i mine øyne, holdt oss for narr. Du ser annerledes på saken, og all ære til deg for det. Men hvis du ikke har noe bedre å skrive enn at andres meninger bare er tøys og vas, så får du heller la være å kommentere andres meninger.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så jævli trist jeg. Klarer ikke å skjønne at det faktisk har skjedd. Vi har faktisk solgt kongen. Jeg klarer ikke å innse det.

 

Det eneste vi kan gjøre nå er (selvom jeg har hardt for det), er å ta oss i nakken og innse at Henry er borte, og at en ny Arsenalspiller må ta hans plass... Henry kommer ikke til å opptre i en Arsenal drakt igjen

Link to comment
Share on other sites

biter på agnet med en god pris for Arsenal....

 

En god pris??? En spiller som vi ble tilbudt £50 millioner for for 1 år siden, da han hadde 1 år igjen av kontrakten, mens nå når han har igjen 3 år av kontrakten 1 år senere, så blir vi tilbudt £16 millioner.

 

Det er helt latterlig at en spiller har blitt devaluert med £34 millioner på 13 måneder.

 

Greit nok at man prøver å se positivt på ting. Og det er helt greit at man mener at Henry's avgang kanskje er det beste for klubben. Er absolutt ikke uenig i det. Men det må da gå an å innse at ledelsen har gått på en kjempesmell hva forhandlinger angår. Nok engang selger vi oss alt for billig, på samme måte som vi gjorde med Vieira.

 

Hadde ledelsen gjort jobben sin, så hadde Eto'o spillt i Arsenaldrakt kommende sesong. Gjør ledelsen jobben sin i ettertid nå, så spiller Torres i Arsenaldrakt kommende sesong. Men det kommer ikke til å skje. Reyes kommer til å gå på billigsalg til Atletico Madrid, uten at vi greier å få til Torres som en del av handelen. Selvfølgelig kommer vi til å måtte ut med cash i tillegg, men det er det verdt. Det som kommer til å skje, er det jeg har uttalt hele tiden siden sesongen er over. Nemmelig at ingenting kommer til å skje. Det kommer ingen nye fjes. Og skulle det dukke opp noen nye fjes, så er det en eller annen ukjent 17-åring fra Uganda eller noe sånt

Link to comment
Share on other sites

Eg vil nå benytte anledning til å si farvel og tusen takk skal du ha for 8 FANTASTISKE ÅR for Arsenal Football Club, det var vært en drøm å hatt Henry på laget alle disse årene, men som med Vieira og som sannsynligvis med Henry ønsket vel han og, en ny utfordring, (men det skal og sies at Dein saken hadde sin skyld også) samt at Wengers tid kan ende til neste år.

 

Men når alt dette er sagt så vil eg si at vi HAR gode nok spisser i både Bendtner, van Persie, Adebayor og Walcott, samt Vela som fortsatt er på utlån til Salamanca.

 

Men det er større sjans nå for at Wenger handler inn en spiss i sommer, og da er vel Eto`o et valg som er nevnt tidligere i sommer.

 

vel vel eg får bare si: lykke til videre Thierry Daniel Henry i Barcelona og du er fortsatt verdens beste spiller i mine øyne!!

Link to comment
Share on other sites

biter på agnet med en god pris for Arsenal....

 

En god pris??? En spiller som vi ble tilbudt £50 millioner for for 1 år siden, da han hadde 1 år igjen av kontrakten, mens nå når han har igjen 3 år av kontrakten 1 år senere, så blir vi tilbudt £16 millioner.

 

Det er helt latterlig at en spiller har blitt devaluert med £34 millioner på 13 måneder.

 

Greit nok at man prøver å se positivt på ting. Og det er helt greit at man mener at Henry's avgang kanskje er det beste for klubben. Er absolutt ikke uenig i det. Men det må da gå an å innse at ledelsen har gått på en kjempesmell hva forhandlinger angår. Nok engang selger vi oss alt for billig, på samme måte som vi gjorde med Vieira.

 

Hadde ledelsen gjort jobben sin, så hadde Eto'o spillt i Arsenaldrakt kommende sesong. Gjør ledelsen jobben sin i ettertid nå, så spiller Torres i Arsenaldrakt kommende sesong. Men det kommer ikke til å skje. Reyes kommer til å gå på billigsalg til Atletico Madrid, uten at vi greier å få til Torres som en del av handelen. Selvfølgelig kommer vi til å måtte ut med cash i tillegg, men det er det verdt. Det som kommer til å skje, er det jeg har uttalt hele tiden siden sesongen er over. Nemmelig at ingenting kommer til å skje. Det kommer ingen nye fjes. Og skulle det dukke opp noen nye fjes, så er det en eller annen ukjent 17-åring fra Uganda eller noe sånt

 

Jeg er enig! Hvordan i Faens H*****E Kan vi selge Henry så billig!! 190mill?? Det er skandale å slippe verdens beste spiller så billig!

 

Vil benytte anledningen til å takke for alt Henry har gjort for klubben!

 

Sorgens dag!

Link to comment
Share on other sites

biter på agnet med en god pris for Arsenal....

 

En god pris??? En spiller som vi ble tilbudt £50 millioner for for 1 år siden, da han hadde 1 år igjen av kontrakten, mens nå når han har igjen 3 år av kontrakten 1 år senere, så blir vi tilbudt £16 millioner.

 

Det er helt latterlig at en spiller har blitt devaluert med £34 millioner på 13 måneder.

 

Greit nok at man prøver å se positivt på ting. Og det er helt greit at man mener at Henry's avgang kanskje er det beste for klubben. Er absolutt ikke uenig i det. Men det må da gå an å innse at ledelsen har gått på en kjempesmell hva forhandlinger angår. Nok engang selger vi oss alt for billig, på samme måte som vi gjorde med Vieira.

 

Hadde ledelsen gjort jobben sin, så hadde Eto'o spillt i Arsenaldrakt kommende sesong. Gjør ledelsen jobben sin i ettertid nå, så spiller Torres i Arsenaldrakt kommende sesong. Men det kommer ikke til å skje. Reyes kommer til å gå på billigsalg til Atletico Madrid, uten at vi greier å få til Torres som en del av handelen. Selvfølgelig kommer vi til å måtte ut med cash i tillegg, men det er det verdt. Det som kommer til å skje, er det jeg har uttalt hele tiden siden sesongen er over. Nemmelig at ingenting kommer til å skje. Det kommer ingen nye fjes. Og skulle det dukke opp noen nye fjes, så er det en eller annen ukjent 17-åring fra Uganda eller noe sånt

 

 

Ikke usannsynlig det du skriver her. Vi kjenner Wenger nå!!!!!

Og med en gigantgjeld er det uhyre viktig å ikke svekke laget slik at det ikke blir CL framover. Da er det over og ut!

Men Henry har jeg skjønt at det var bare et tidsspørsmål. Han er ikke hva han var, og med skadeproblemet så var det på tide. Håper bare han kommer gjennom den medisinske testen!

Og finner Wenger en billig gutt fra Uganda så ok. Vi ser hva Fabregas, Henry, Toure, Clichy og alle andre "ugandagutter" har gitt oss.

Mens stjernene Gallas, Rosicky, Hleb, Baptista mv har vært helt kommode.

Nei sov godt gutter, vi kan få verre bekymringer hvis Wenger bestiller flyttebil neste sommer.

 

Er enig i at det kanskje var det rette valget å hente Henry. Og ja, 17-åringer fra "uganda" har vist seg å være gull verdt før. Men vi trenger spillere nå, som kan gå inn og bidra fra første sekund.

 

Og jeg blir bare mer og mer overbevist om at kommende sesong er Wenger's siste sesong, og dermed også siste sesong for Fabregas, Gallas, Adebayor, Clichy med flere. Og hva skjer da?

Link to comment
Share on other sites

Sorry, men jeg klarer ikke å se Henry som en lojal person etter det han uttalte sist sommer.

 

Helt greit at han har lyst på nye utfordringer, men da burde han ikke ha lovet noe han ikke kan holde.

 

Jeg takker Henry for det han har gjort, men kommer ikke til å ønske han lykke til. Kommer heller ikke til å gi han applaus hvis han skulle returnere til Emirates med Barca. Jeg gjør ikke det til spillere som har holdt meg for narr.

 

Faktisk så håper jeg det går med Henry, som med alle andre stjerner som har forlatt Arsenal under Wenger. Nemmelig null suksess.

 

Den store drømmen, er at vi slår Barca i CL-finale i mai, og at Henry igjen må gå den tunge veien for å hente "taper"-medaljen, mens Gilberto løfter trofeet over hodet

For en gangs skyld er jeg enig med Kim.

Barca spillere klapper jeg rett og slett ikke for.

 

Arsene knows...han valgte å kvitte seg med Henry. Og det er selvsagt en årsak til dette.

TH14 har ikke prestert som forventet, og når Barca...blind som de er....biter på agnet med en god pris for Arsenal....

Henry blir ikke på Barcas førsteelver, spår jeg. For hvem skal vike plassen?

 

Og nå skal Arsenal endelig få en skikkelig motiverende kaptein igjen, og Wenger har mer penger å handle for.

Jeg stoler på Arsene. Arsenal kommer sterkere utav denne handelen.

Altså, selv om jeg er ekstremt skuffet, så er den en liten ting i meg som sier at det kan gå bra likevel. Rent fotballmessig, har vi denne sesongen spilt våre beste kamper uten Henry.

 

Det er bare det at nå blir sommeren et rent helvete. Det blir så mye negativt rundt klubben. Fabregas, Adebayor, Wenger? Skulle vi miste Fabregas og Wenger vil det virkelig bli katastrofe.

 

Jeg er utrolig spent på hva Wenger kommer til å si. Og jeg er utrolig spent på hvem som kommer inn. Har en sterk følelse av at Reyes returnerer. Da kunne vi faktisk spilt 4-3-3, Med det nogenlunde samme forsvaret, Gilberto som anker på midten, med Rosicky og Fabregas som indreløpere. Reyes på venstre kanten og RvP på høyre, med Adebayor i midten. Det er en sterk angrepsrekke.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...