Jump to content

49 unbeaten


Bergkamp88

Recommended Posts

Kjøpte meg her om dagen 49 unbeaten-dvd`n fra nettet. Varme anbefalninger på den....

Fy fader å sterke vi retten og sletten var! nesten glemt det... :)

Visste dere at Pires scora 23 mål på de 49 kampene (!) må være bortimot rekord for en midtbane-spiller...

vanvittig mange kom fra returer men "who cares?"- han var der gang på gang! Og samspillet mellom cole,vieira,pires,bergkamp,ljungberg og henry, som kanskje de viktigste, var frysninger verdig.

Selv om vi kom under bare malte vi på ; Vieira dirigerte i sedvanlig stil fra midten( savner så sinnsykt den evnen hans til å tenne laget), vi hadde ekstremt viktig rutine bakerst i keown,cambell,lauren osv..

og i mellomrommet vandret den flyvende hollender og strødde baller til pires og ljungberg som scoret hyppig

og på topp hadde vi talismanen vår...

 

Dette er en rekord vi goonere skal være vanvittig stolte av

 

49 unbeaten, say no more!

Link to comment
Share on other sites

Tipper jeg har sett den 10 ganger.. :)

Er vanvittig mange fine øyeblikk der.

F.eks; Danny Mills vs Thierry Henry ved cornerflagget :D

Henry sitt mål mot City.

Reyes' mål i 5-3 seieren over Boro.

Henry's hælspark mot Charlton.

Tredje målet til Pires mot Southampton helt i begynnelsen :D

 

mange mange fler.. må faktisk se den nå ;)

Link to comment
Share on other sites

Noen som har set dvd'en Untouchables Season Review 2003/2004 ?

Overveier å kjøpe denne. Har allerede 49 unbeaten and I Love It ;)

 

Den filmen har jeg hjemme... untouchables assa... den er digg... har sett den 7 ganger eller no ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke tekst på season reviewene, heller ikke 49 unbeaten DVDen. Jeg forstår ikke hvorfor noen skulle være interessert i å ha tekst på disse heller. Kan man engelsk burde det være piece of cake å forstå hva dem sier. Dessuten ville tekst på filmen bare ødelagt feelingen med å se på DVDen.

Link to comment
Share on other sites

Tenkt på det at det faktisk kan være artig for døve å vite hva som blir sagt i intervjusnuttene også, imers? Nå vet jeg ikke om AndreRøine er døv eller ei, men ditt forrige innlegg virket lite gjennomtenkt (evt. ufølsomt), da det alltids kan finnes grunner til å foretrekke noe du selv ikke en gang ville vurdere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...