Jump to content

Forum oppdateringer


Egemannen

Recommended Posts

En liten sak for webmaster?

 

Etterhvert som folk kommenterer saker endres ingenting på forsiden av www.gunners.no. I oversikten "Fra Forumet" er det kun de siste nye trådene som er oppført. Syns det ofte er et problem at et rykte igangsettes flere ganger og at forumet derfor blir rotete, og dette er fordi folk ikke gidder/er klar over å sjekke gjennom forumet før de legger ut noe.

Mitt forlag til løsning blir derfor følgende:

- Boksen "Fra Forumet" endres til to bokser med følgende titler

1). 10 siste nye innlegg

2). 10 siste nye kommentarer

- På denne måten kan en enkelt skille mellom nye innlegg og kommentarer, samt se hvilken sak det kommenteres mest på for øyeblikket.

 

Send meg gjerne en mail dersom jeg var uklar her (magege@online.no).

 

Tror dette kunne gjort forumet mer brukervennlig på den måten at flere ville lest det samt enklere og fortere fått med seg nye rykter etc.

Link to comment
Share on other sites

En annen ting.

Hvis dere ser på registrerte medlemmer(we have 800 members), i løpet av kort tid ble det plutselig bare 800 og noe. Før var del vell 1200!?? Eller tar jeg helt feil :D

Noe som har skjedd?

Link to comment
Share on other sites

Hedde vært bedre system viss det hadde gått ann å fått opp en "search" boks oppi en av hjørnene så du kunne søke deg til noen av linken ? :-|

Link to comment
Share on other sites

Det er jo akkurat dette som er klønete, nemlig at man i det man har lest en ting og vil informere andre om det, så er man nødt til å søke opp om det er lagt ut noe om dette før.

Dersom man kunne tillate seg å legge ut en ny tråd som så moderator ved anledning bakte inn i en evt eksisterende tråd, ville den da synes som nyeste kommentarer likevel.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder antall medlemmer så ble det slettet en del gamle inaktive medlemmer for et par dager siden.

 

Kan nok hende du har rett. Men det kommer av dette med at du MÅ være medlem av AN for å bli medlem på forumet.

 

Dette stemmer ikke helt. Du kan være med på forumet selv om du ikke er medlem, MEN, du MÅ bli anbefalt av et medlem (som da har gått god for denne personen).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvorfor er det vanskeligere å quote for tiden?

Er det bare jeg som har tastet feil et par ganger på rad, eller er det gjort en endring av noe slag?

Har alltid klart det før, er stygt og ganske uoversiktlig med dårlige sitat.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er det vanskeligere å quote for tiden?

 

Er det bare jeg som har tastet feil et par ganger på rad, eller er det gjort en endring av noe slag?

Har alltid klart det før, er stygt og ganske uoversiktlig med dårlige sitat.

 

Vet ikke jeg.. har fungert som vanlig for meg!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er det vanskeligere å quote for tiden?

Er det bare jeg som har tastet feil et par ganger på rad, eller er det gjort en endring av noe slag?

Har alltid klart det før, er stygt og ganske uoversiktlig med dårlige sitat.

 

Tror nok at det er det første du sier.. Tror det kan bli mye rot når du quoter mange samtidig, som jeg ser du har gjort et par ganger..

Link to comment
Share on other sites

Greit, får satse på det da!

Får bare enda mer presis ved sener anledninger, men: Er det noe problem å dele en quote opp i flere deler kun ved å kopiere av i toppen og bunnen av quoten?

Link to comment
Share on other sites

Greit, får satse på det da!

Får bare enda mer presis ved sener anledninger, men: Er det noe problem å dele en quote opp i flere deler kun ved å kopiere av i toppen og bunnen av quoten?

 

Regner med det, hvis du tenker på sånn:

 

Sånn så dette?

 

Uansett så går det jo ann og først quote en, så poster du den, så trykker på full edit og quoter en til.. Da tror jeg ikke det blir rot. Men ekstra mye arbeid og stress kanskje..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...