Jump to content

Håvard Nordtveit


pacman

Recommended Posts

hva skal vi med en som ikke bryr seg om de engelske lagene og vil heller spille i Haugesund?? :P

 

Alle vet at han bryr seg! det ville enhver 16-åring i norge gjort! Men han vil ikke gå noe mer ut i det i media, og legger alt flatt ved å si det han sier. Han vil vise at han er svært opptatt av å utvikle seg som fotballspiller, og konsentrere seg om å ta tre poeng med klubben, enn å spille bra for at andre skal kjøpe han.. Det syns jeg er veldig bra, men som sagt: HAN BRYR SEG!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 426
  • Created
  • Last Reply

Hvis han virkelig klarer å holde ord å ikke la seg påvirke av interesse fra store klubber som Arsenal og den andre der så kan vel det bety at han takler press umåtelig bra til å være 16 år, at han er usansynlig høy på pæra eller at han overhode ikke har ambisjoner som står til talentet.... Ikke vet jeg, men hvis Wenger liker det han ser regner jeg med at han gjør alt i sin makt for å overtalt gutten til å gi opp 1.divisjonsspill på vestlandet for PL og CL i London.

Link to comment
Share on other sites

Nordtveit ble visst skadd i kampen i dag. Ankelskade visstnok... Trist hvis dette betyr at proffdrømmen må vente. Agenten hans, Jim Solbakken, sier Nordtveit har lyst til å dra til Arsenal, og at dette kan bli klart allerede i kveld. Vil tro dette er meget tvilsomt mtp. skaden. Dette hadde vært veldig morsomt, selv om jeg helst skulle sett at Wenger brukte tiden for å se på en litt mer rutinert og erfaren spiller :P

 

Kilde

Link to comment
Share on other sites

Bekreftet? Av hvem? Fortsatt ikke noe særlig håndfast.

 

Forresten:

74331.jpeg

 

Ikke akkurat et vanlig syn å se Wenger på en norsk 1. divisjonskamp med Imsdal-flaske ;)

Link to comment
Share on other sites

Bekreftet? Av hvem? Fortsatt ikke noe særlig håndfast.

Det var alt som sto, men disse liveoppdateringene pleier som regel å oppdateres av noen som har noe med klubben å gjøre, så jeg tror nok det er passe håndfaste greier.

 

Ellers var det et jævli arti bilde.

 

Ja, kan vel tenkes det. Nå har jeg også fått høre fra et øyenvitne at Ken Friar også var tilstede på Haugesund Stadion i dag. Han er nok neppe på ferie ;)

Link to comment
Share on other sites

Da vil jeg bektefte at jeg var å så på fkh slo notodden 2-1 i dag og fikk autografen til wenger på henry trøya mi ;) Se på tv2 sporten i dag så kommer nokk intervjuet av han også ;) Tv2 va til stede og hele pakken.

Synd at håvard ble skadet og er kansje utei 3-4 uker nå. Men wenger sa det at han ikke brudde sei hvordan håvard spilte i dag siden han hadde jo fult nøye med når han var på la manga ! Jim Solbakken er en flott agent, som vet hva han gjør ! var jo tross alt han som fikk solskjær til manu ! Er 99% sikker på at håvard kommer til arsenal, men om fkh vil la han gå før sessongen er slutt er jeg ikke sikker på ;)

Link to comment
Share on other sites

3-4 uker ute pga skade betyr null og niks ifht Wengers eventuelle ønsker om å hente ham til Arsenal. Arsenal har selvsagt gjort en grundig jobb før de henter en spiller. Så da gratulerer jeg alle med Wengers første signering av en nordmann! ;)

 

 

Nei, nei sefølgelig betyr ikke den skaden noe for wenger, men tenker på meg jeg nå som også holder me fkh og trenger sårt håvard spesielt til neste uke mot molde ;) Men ja, må vel gratulere alle nå ! Er jo nesten garantert en kontrakt på gang nå ;)

Link to comment
Share on other sites

Artig hvis han blir Arsenal spiller i løpet av kvelden. Hadde vært spennende å se en norsk spiller i Arsenal igjen,men det spørs vel om han klarer å hevde seg i a-lagstroppen allerede neste sesong... ;)

 

 

Ja, men tror neppe han klarer og komme seg til a-lags troppen i løpe av noen måner ;) Kansje vi får se han i carling cup ;)

Link to comment
Share on other sites

http://webtv.tv2.no/webtv/

 

Kan se intervjuet med Wenger der.

Link to comment
Share on other sites

Artig med Nordmenn i Arsenal da. Får vel heller vente å se hvordan det går, for nåløyet er jo som kjent meget trangt. Men artig er det jo. Kan godt hende vi får en større fanskare bare pga det. Arsenal vil jo bli mer omtalt i media nå bare pga en nordmann, og det er jo alltids fint!

Link to comment
Share on other sites

Håvard er faktisk talt et usdvanlig talent. Han er ganske enkelt rå. Jeg følger som sikkert flere etterhvert ved lokalfotballen i Rogaland nøye, og den karen har faktisk potensiale langt ut over det normale.

Link to comment
Share on other sites

Håvard er faktisk talt et usdvanlig talent. Han er ganske enkelt rå. Jeg følger som sikkert flere etterhvert ved lokalfotballen i Rogaland nøye, og den karen har faktisk potensiale langt ut over det normale.

 

Arsenal hadde nok ikkje lagt ned så mykje energi i spelaren viss ikkje dei ser noko ekstraordinært i han.

Hadde vore kjempespennande med ein nordmann med kanona på brystet igjen.

Link to comment
Share on other sites

Håvard er faktisk talt et usdvanlig talent. Han er ganske enkelt rå. Jeg følger som sikkert flere etterhvert ved lokalfotballen i Rogaland nøye, og den karen har faktisk potensiale langt ut over det normale.

 

hmm...høres jo interessant ut det da :-) Morsomt å få en nordmann i Arsenal, selv om han har uttalt at han er uinteressert. Men 16 år og tilbud fra Arsenal....sier ikke nei til sånt..hehe.

 

Har du sett han spille mange ganger, Chaz?

Link to comment
Share on other sites

Ja, nordtveit er en herlig spiller ! Er ENORMT god i luft dueller noe så arsenal sliter masse med ;) hehe ;)

 

Snart kommer intervjuet med wenger på tv2 også ;) + fkh kampen da ;):D

Link to comment
Share on other sites

Får håpe vi får en ny Pål Lydersen i han her!

 

Det blir som å hoppe etter Wirkola ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...