Jump to content

Er vi Goonere scizofrene?


Chaz

Recommended Posts

Trodde ikke du så på det som noe problem at Wenger som du omtaler som naiv skulle dra, Kim?

 

Selvfølgelig ser jeg på det som ett problem hvis Wenger skulle forlate skuta Bård. Selv om han fremstår som naiv i sine uttalelser om kapasiteten til laget, så har han også kvaliteter man ikke skal kimse av.

 

Og problemet ligger vel ikke bare i om Wenger skulle forlate oss, men også de ringvirkningene dette får for klubben i form av spilleravganger

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Jeg blir som de fleste påvirket av silly season men det er heller ikke uten grunn. Mens de andre topplagene i PL forsterker lagene sine så er alt vi hører om er salg av våre egne spillere, spillere som skal på lån og når laget tydelig trenger forsterkninger så hører vi om at arsenal prøver å signe nok en ung-gutt som er flere år unna toppfotball skulle han lykkes. Jeg hadde faktisk lurt meg selv til å tro at vi skulle hente Ribery og evt en annen erfaren spiller, det kan fortsatt skje selvfølgelig(med unntak av Ribery) Men så langt kommer ikke Reyes tilbake, Baptista signerer ikke, Aliadiere har dratt, Djourou kanskje ut på lån, Flameni stikker så fort en mulighet tilbyr seg, Henry ryktes bort, Wenger blir 1 år til isåfall(og da stikker kanskje Fabregas hvis Wenger gjør det), Dein har som sagt forlatt klubben, også vet vi at arsenal har prøvd å kjøpe en ny 16 åring. Så det er ikke mye å rope hurra for når laget har manglet noe på flere fronter i de 2 siste årene for å nå toppen igjen. En god ting er vi har kjøpt en spenende keeper som jeg håper får sjansen i kommende sesong. Så man får vel prøve å smøre seg med tålmodighet men synes Wenger bør gjøre noe konkret snart for gunners fans over hele verden er ganske forvirret og fortvilet i disse dager hvis man sjekker forumer og diskusjoner på nett eller media for saks skyld! Håper på en form for glad nyhet snart og en knakende god sesong i vente men trua er ikke helt den samme nei.

Spenende å se den nye borte drakten i morgen da..

Link to comment
Share on other sites

Det ser ut som det er noe støy internt i klubben Arsenal.

Og mye av det startet med Dein sin rolle i klubben og hans avgang.

Dein var dyktig på å overtale spillere til å komme til Arsenal. Ingen

har pr. idag overtatt hans rolle i klubben. Hva er skjedd med han som skulle ta over etter Dein? Dette kan være en medvirkende årsak til at Ribery ikke kom.

Foreløpig innehar Wenger rollen men han kan vanskelig gjøre 2 jobber.

 

Spillere som til nå har vist sin misnøye begynner å bli stor: Gallas,Henry,Fabregas og Gilberto.

 

Wenger bør nå vise handlingskraft og ihvertfall hente inn en ving som et minstekrav.

 

Neste sesong tror jeg blir meget avgjørende for Wengers framtid i klubben og en del spillere. Om en del fans er tålmodige er definitivt ikke sultne klassespillere det. De vil vinne titler...ikke 4 plasser.

 

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=43150

 

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=43151

Link to comment
Share on other sites

Tribalfootball er nok ikke den sikreste kilden, men det er tydelig at alt ikke er som det skal være i klubben om dagen.

 

Ifølge den siste linken Morten la ut, er Wenger fremdeles irritert over at Dein ble sparket ut av klubben. Men slik jeg ser det, har Wenger mye av skylden for at det er uro i klubben om dagen. Hans manglende vilje/evne til å hente inn etbalerte spillere slik at Arsenal kan være med å kjempe om trofeer nå, samt at det er såpass stor usikkerhet rundt hans egen fremtid, er nok mye av det som skaper uroen blant spillere.

 

Hvordan kan Wenger forvente å kunne få tak i etablerte spillere, eller få spillerne som er i klubben i dag til å forplikte seg til klubben på langtidsbasis når han selv ikke er villig til å gjøre det?

Link to comment
Share on other sites

Denne tråden handler om mange parallelle ting. Litt rotete egentlig.

 

Det er noen her som misliker navnet "Emirates". Jeg tror korrekt beløp er £100 mill og tiden er 15 år. En vesentlig del av finansieringen altså. Lite fornuftig å prøve å dekke inne dette på andre måter synes jeg.

 

Ashburton Grove var egentlig navnet på en av tre ynkelige gatestubber som lå der før. Det ble opprinnelig lansert som en "arbeidstittel". Dette navnet klinger ikke noe særlig i mine ører.

 

Det er ingenting i veien for at stadion senere kan hete Highbury. På folkemunne altså - etter området. Den gamle het formelt sett Arsenal Stadium, og det kan godt den nye gjøre også. Hvis ingen hoster opp £100 mill til da.

 

Ellers er jo Holloway (evt. Road) et nærliggende alternativ. Det klinger ikke like godt som Highbury, men det er det jo ikke mye som gjør...

Link to comment
Share on other sites

Det er noen her som misliker navnet "Emirates". Jeg tror korrekt beløp er £100 mill og tiden er 15 år. En vesentlig del av finansieringen altså. Lite fornuftig å prøve å dekke inne dette på andre måter synes jeg.

 

Var det ikke Stadionnavnet i 15 år og trøyene i 8 år for £100 mill som var "hele avtalen"?

Link to comment
Share on other sites

Det er noen her som misliker navnet "Emirates". Jeg tror korrekt beløp er £100 mill og tiden er 15 år. En vesentlig del av finansieringen altså. Lite fornuftig å prøve å dekke inne dette på andre måter synes jeg.

 

Var det ikke Stadionnavnet i 15 år og trøyene i 8 år for £100 mill som var "hele avtalen"?

 

Stemmer på en prikk. Du følger godt med :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...