Jump to content

Skummelt


Torstein

Recommended Posts

liker ikke at fabregas snakker så mye om dette. hvorfor gidder han å si at han nærmest ikke kan vente med

å spille for barca og at henry kommer til å ha vanskelig med å si nei til dem? :blink: hvis han virkelig har sagt det da... trodde fremtiden til henry var ganske klar jeg, håper wenger sin blir det også..

Link to comment
Share on other sites

Ja visst ***n er dette skummelt. Ille at Fabregas 90% sikkert drar hvis Wenger dra men uansett blir nok alle tre 90% sikkert på Emirates til neste sesong starter. Wenger ærer kontraktene sine, Fabregas har nettopp skrevet åtteårskontrakt og prisen Arsenal da skal ha blir vel glatt ny rekord og Henry signerte i fjor og vil snu trenden med Arsenal. Forøvrig ville nok Torres, Ribery/Reyes og en etablert anvendelig forsvarsspiller øke sjansene for at Henry og Fab blir voldsomt. Men det setter vel tredjemann det spekuleres i om skal vekk en stopper for. Uansett er dette rykter jeg ikke liker men ikke tror det er hold i. Kan være Fabregas er feilsitert, det han sa har vært innom to løssalgsaviser med muligheter for språktull. Først den spanske som ville selge sin avis og så VG som ville selge sin avis.

Link to comment
Share on other sites

Tull og vas ! tror ikke på noe sånn før jeg får se det live !!!.....Vg gjør det BARE for å tjene penger !!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke i det hele tatt på det Fabregas skal ha sagt om "90% sikkert at han drar om Wenger drar".

Det kommer jeg heller ikke til å tro før jeg ser han si det i et klipp, eller i virkeligheten. Eller om det står på Arsenal.com

 

Vi har verdens største talent på midtbanen og da er da naturlig at rykter vil oppstå. Spesielt slike som dette da vi kanskje har den dyktigste manageren med talenter i tillegg. Har det ikke vært sånn lenge? Om Wenger drar, drar Henry, Pires og Vieira? De to sistnevnte har dratt, den første drar aldri (99,99% sikker på det).

 

It's silly season. Gjør dere klar for en spennende sommer, ryktene vil svirre, og spillerne vil forbli.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tenker meg dette kommer herfra:

 

Cesc: Barca tempting for Henry

 

Han sier han vil tilbake til Spania en gang og at han vil trolig ikke spille for Arsenal hvis Wenger reiser. Det er selvfølgelig skummelt å se at Cesc og Henry kan forsvinne men rykter om Henry og Wenger går hvert eneste år og hvert år blir de værende i Arsenal. Jeg tror disse tre blir værende i Arsenal i et par sesonger til minst.

Link to comment
Share on other sites

Fryktelige greier.

 

Til høsten har vi ifølge ryktene denne situasjonen:

 

Manager: ???????

 

Lehmann

Eboue - Toure - Djorou - Clichy

Hleb - Denilson - Diaby - Rosicky

Adebayor - Van Persie

 

Sub: Almunia, Hoyte, Song, Walcott, Bendtner

 

Av disse spillerene er 11 A-landslagsspillere, og resten U-landslagsspillere.

Tror ikke dette hadde vært noen krise! ;)

Link to comment
Share on other sites

Fryktelige greier.

 

Til høsten har vi ifølge ryktene denne situasjonen:

 

Manager: ???????

 

Lehmann

Eboue - Toure - Djorou - Clichy

Hleb - Denilson - Diaby - Rosicky

Adebayor - Van Persie

 

Sub: Almunia, Hoyte, Song, Walcott, Bendtner

 

Av disse spillerene er 11 A-landslagsspillere, og resten U-landslagsspillere.

Tror ikke dette hadde vært noen krise! ;)

Tror nok flere hadde ønsket seg vekk fra klubben hvis fremtiden til Henry, Fabregas og Wenger er et annet sted enn i Arsenal... Hvis dette skjer vil det gå en goooooooooood stund før Arsenal kan kjempe om noe igjen... Da er det bare et oppkjøp som hjelper...

Link to comment
Share on other sites

Du gløymde dessutan Fabianski.

Har ikkje vore med på makan til dommedags-malefandenpåveggen-haldning nokon stad nokon gong. Og det før noko som helst har skjedd. Eg er rett og slett sett ut av kor ille folk trur det kjem til å gå med oss.

Link to comment
Share on other sites

Det som jeg ikke helt skjønner er at en del av spillerne vil bort fra klubben om Wenger forsvinner.

Skal alle sammen spille for Wenger sin neste klubb? Kan bli dyrt for klubben det.... Han kan bli landslagssjef osv... Er det med andre ord greit for Fabregas og resten av de som vil bort å spille for en annen manager enn Wenger, bare ikke i Arsenal..... eller er planen hans å følge i Wenger si rompe resten av livet......

Link to comment
Share on other sites

Fryktelige greier.

 

Til høsten har vi ifølge ryktene denne situasjonen:

 

Manager: ???????

 

Lehmann

Eboue - Toure - Djorou - Clichy

Hleb - Denilson - Diaby - Rosicky

Adebayor - Van Persie

 

Sub: Almunia, Hoyte, Song, Walcott, Bendtner

 

Av disse spillerene er 11 A-landslagsspillere, og resten U-landslagsspillere.

Tror ikke dette hadde vært noen krise! :)

 

Hvis alle rykter skulle slå til, så vil vi stå uten både Clichy og Adebayor også, da begge de har uttalt at de vil bort fra klubben hvis Wenger forsvinner

Link to comment
Share on other sites

her er litt mer grining:

 

http://www.squarefootball.net/article/article.asp?aid=4572

 

http://footballcommentator.blogspot.com/20...ve-arsenal.html

 

likte denne komentaren dårlig: "The bosses have been unsettled and a lot of players at the club have been unsettled.” –Henry

 

han er jo ikke første som har sagt dette, blir naivt og tro at dette er oppspin fra ende til annen

Link to comment
Share on other sites

Ingenting skummelt om noen forsvinner uansett hvem.

 

Det som forundrer meg i forumet og i pressen og er at Arsenal fremstår som en klubb hvor enkeltpersoner er viktigere enn klubben.

Kjære venner. Ingen krise om noen slutter; hverken Wenger, Henry eller Fabregas. De må jo slutte en gang allikevel. Slik det virker på meg tror mange at fremtidig suksess for oss er avhengig av enkeltpersoner som Wenger. Dette er i så fall tull. Arsenal er en stor bedrift som må klare en slik omstilling.

Ønsker veldig beholde de alle i mange år ennå, men skulle vi miste de eller noen av de vil vi klare det også. Kanskje vi trenger noen nye og friske pust til klubben. Tror det finnes mange gode trenere som kan føre Arsenal til topps i verden.

Det skumleste hadde vært om vi ikke hadde fått ny stadion. Da hadde jeg vært litt mer engstelig. Vi er en storklubb og har bygget en storklubbstadion, det er betryggende.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...