Jump to content

Hvor lang tid tar det å få svar fra AN ?


Baxrus

Recommended Posts

Sendte en mail i går vedrørende mitt medlemskap, og har enda ikke fått noe svar.

Er det noen som har jobben som "kunde"kontakt? Vil gjerne ha bladet i posten igjen! :huh:

 

overraskende, pleier å få svar fort. prøv å send en mail til en av de andre kontaktene fu finner på gunners.no så hjelper de deg sikkert

Link to comment
Share on other sites

Sendte en mail i går vedrørende mitt medlemskap, og har enda ikke fått noe svar.

Er det noen som har jobben som "kunde"kontakt? Vil gjerne ha bladet i posten igjen! B)

 

Det er ingen ansatte i Arsenal Norway. Alle som bidrar gjør det på egen fritid. Derfor er det ikke mulig å svare alle samme dag som de sender e-post. De aller fleste får svar i løpet av et par dager, men vi må be om litt tålmodighet

 

Vennlig hilsen

Petter Randmæl

Nestleder/medlemskontakt Arsenal Norway

Link to comment
Share on other sites

Sendte en mail i går vedrørende mitt medlemskap, og har enda ikke fått noe svar.

Er det noen som har jobben som "kunde"kontakt? Vil gjerne ha bladet i posten igjen! B)

 

Det er ingen ansatte i Arsenal Norway. Alle som bidrar gjør det på egen fritid. Derfor er det ikke mulig å svare alle samme dag som de sender e-post. De aller fleste får svar i løpet av et par dager, men vi må be om litt tålmodighet

 

Vennlig hilsen

Petter Randmæl

Nestleder/medlemskontakt Arsenal Norway

Mener du at dette faktisk er "dugnad"....

Altså at dere jobber uten lønn?

Link to comment
Share on other sites

Sendte en mail i går vedrørende mitt medlemskap, og har enda ikke fått noe svar.

Er det noen som har jobben som "kunde"kontakt? Vil gjerne ha bladet i posten igjen! :(

 

Det er ingen ansatte i Arsenal Norway. Alle som bidrar gjør det på egen fritid. Derfor er det ikke mulig å svare alle samme dag som de sender e-post. De aller fleste får svar i løpet av et par dager, men vi må be om litt tålmodighet

 

Vennlig hilsen

Petter Randmæl

Nestleder/medlemskontakt Arsenal Norway

Mener du at dette faktisk er "dugnad"....

Altså at dere jobber uten lønn?

Det ser ut til det ja,det visste ikke jeg B)

Ihvertfall stå på videre Jostein og co. B)

Men de får nok litt,siden vi må betale medlemmskontigent,det er fortjent at de får litt :P

Link to comment
Share on other sites

Sendte en mail i går vedrørende mitt medlemskap, og har enda ikke fått noe svar.

Er det noen som har jobben som "kunde"kontakt? Vil gjerne ha bladet i posten igjen! :(

 

Det er ingen ansatte i Arsenal Norway. Alle som bidrar gjør det på egen fritid. Derfor er det ikke mulig å svare alle samme dag som de sender e-post. De aller fleste får svar i løpet av et par dager, men vi må be om litt tålmodighet

 

Vennlig hilsen

Petter Randmæl

Nestleder/medlemskontakt Arsenal Norway

Mener du at dette faktisk er "dugnad"....

Altså at dere jobber uten lønn?

Det ser ut til det ja,det visste ikke jeg B)

Ihvertfall stå på videre Jostein og co. B)

Men de får nok litt,siden vi må betale medlemmskontigent,det er fortjent at de får litt :P

 

Utifra det jeg vet, så får de ikke en eneste krone for den jobben de gjør, så vi bør være både takknemmelige, og som Petter sier, tålmodige. Vi kan ikke forvente at de skal kunne besvare alt med engang. Styret i supporterklubben, gjør en fantastisk jobb.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal Norway, og tidligere Arsenal Supporters Club - Scandinavian Branch, har alltid blitt drevet på frivillig basis av ildsjeler med Arsenal i hjertet. Helt fra supporterklubben så dagens lys i 1979. Det er snakk om hundretusevis med gratis timer fra de ildsjelene som har bidratt opp gjennom disse snart 28 årene. Og alt dette kun for lusne kr. 175.- i året. Dere medlemmer aner knapt hvor heldige dere er som er medlemmer i en slik fantastisk supporterklubb. B)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal Norway, og tidligere Arsenal Supporters Club - Scandinavian Branch, har alltid blitt drevet på frivillig basis av ildsjeler med Arsenal i hjertet. Helt fra supporterklubben så dagens lys i 1979. Det er snakk om hundretusevis med gratis timer fra de ildsjelene som har bidratt opp gjennom disse snart 28 årene. Og alt dette kun for lusne kr. 175.- i året. Dere medlemmer aner knapt hvor heldige dere er som er medlemmer i en slik fantastisk supporterklubb. B)

Det visste jeg ikke :(

Helt fantastisk jobb dere har gjort,ble veldig imponert B)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Har alltid lurt på en ting. Disse turene til England dere drar på tur på, i forbindelse med intervjuer, pokal overrekkelser, Pre-Season tur til Østerrike, det blir vel dekket av supporterklubben? Isåfall får dere ihvertfall noen fine turer for jobben!

 

Akkurat det skulle bare mangle. Vi kan ikke forvente at de skal betale turer selv for å skaffe reportasjer til bladet. De får uansett ikke dekket kampbilletter

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Er en del eg lurer på:

 

1. Hvilken dato er det AN sender ut de nye hvite draktene hvis man bestiller en sånn?

 

2. Kommer tredje drakten i salg på AN?

 

3. Hvis man skal bestille den nye hjemme drakten her via AN, vil da "Fly Emirates" merket være av "tøy" eller fortsatt av plast?

 

4. Vil AN ha de nye merke logoene og drakt numrene hvis man bestiller en drakt?

 

 

på forhånd takk!

Link to comment
Share on other sites

Spørsm 1 : Vet ikke eksakt dato, men har fått bekreftet at trøyene er noe

forsinket, men venter de inn når som helst !

 

Spørsm 2 : 3dje drakta kommer til A.N i første halvdel av august.

 

Spørsm. 3: Tror det er en plastlegering.....

 

Spørsm. 4 : Vi får inn de nye Premier League Patch, og hjemme tall og

bokstaver, men ikke de til bortedraktene.....

Link to comment
Share on other sites

 

Spørsm. 4 : Vi får inn de nye Premier League Patch, og hjemme tall og

bokstaver, men ikke de til bortedraktene.....

 

 

Hvis jeg kjøper en av bortedraktene via AN hvor kan jeg evt.

få orginale talla og bokstavene til den drakta trykt?

 

hvis non forstod spørsmålet mitt :D

På forhånd tusen takk ;P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...