Jump to content

Militæret?


Revelur

Recommended Posts

Hei alle sammen! Mekker denne tråden så vi fort kan skille klinten fra hveten når vi skal inn i militæret. Hadde vært artig med noen fellow gooners å kunne se kampene med. Jeg skal inn den 16. August og skal til Artilleribataljonen på Setermoen i indre Troms.

Jeg er i Artilleribataljonen på Setermoen og skal være her i et halvt år til. Bra det kommer flere arsenal-supportere. Jeg har mange ganger blitt tvunget til å gå alene på den lokale "sportsbaren" for å se på Arsenal-kamper :). Et tips er å nyte den tiden du har med vennene dine mens du enda kan! Det går 5/6 uker mellom hver gang du får en ukes perm. Hvis du har noen spørsmål er det bare å spørre.

 

Hallo. Glemte litt min egen tråd. Er nå hjemme på min første perm etter en fin fin rekrutt. Er i Stabsbatteriet og endte opp som feltmåler. Skal bli spennende. Hvilket batt. er du i? Artig å komme hjem til 3-1 seier mot spurvene, og deilig å endelig kunne få sett kampene. Synd at selve Setermoen er så lite at sportsbaren må skjenke det som skjenkes kan for å gå rundt, noe som medfører mistet skjenkebevilgning, noe som medfører midlertidig nedleggelse, noe som igjen medfører at jeg ikke får sett kampene. Nå som folk får opp lap-topene sine blir det dog enklere.

Er i OP-troppen i batteri Olga (kasserne kobbryggen). Feltmåler, er det de som sender opp sånne svære ballonger :P ? Jeg ser på hver eneste arsenal-kamp på laptopen i gangen på kasserna - selv om de ikke er så populært blant wow spillerne siden streamen stjeler nesten hele linja :P

 

Hehe. Wow er forresten noe dritt. Hadde nesten streamet Hottentottene, Bolton eller Blackburn utelukkende for å sabotere for wow-spillerne.

 

Er ikke helt sikker på mine fremtidige arbeidsoppgaver, men tror det er vær-gutta som sender opp ballongene. Tror vi måler opp diverse ting og tang, så dere skal treffe fi og ikke oss. Skal seriøst prøve å finne kartreferansen til Shite Hart Lane...

 

Bruker du google earth greier du heilt sikkert å finne heilt nøyaktige koordinater til Shithouse

Link to comment
Share on other sites

Hei alle sammen! Mekker denne tråden så vi fort kan skille klinten fra hveten når vi skal inn i militæret. Hadde vært artig med noen fellow gooners å kunne se kampene med. Jeg skal inn den 16. August og skal til Artilleribataljonen på Setermoen i indre Troms.

Jeg er i Artilleribataljonen på Setermoen og skal være her i et halvt år til. Bra det kommer flere arsenal-supportere. Jeg har mange ganger blitt tvunget til å gå alene på den lokale "sportsbaren" for å se på Arsenal-kamper :(. Et tips er å nyte den tiden du har med vennene dine mens du enda kan! Det går 5/6 uker mellom hver gang du får en ukes perm. Hvis du har noen spørsmål er det bare å spørre.

 

Hallo. Glemte litt min egen tråd. Er nå hjemme på min første perm etter en fin fin rekrutt. Er i Stabsbatteriet og endte opp som feltmåler. Skal bli spennende. Hvilket batt. er du i? Artig å komme hjem til 3-1 seier mot spurvene, og deilig å endelig kunne få sett kampene. Synd at selve Setermoen er så lite at sportsbaren må skjenke det som skjenkes kan for å gå rundt, noe som medfører mistet skjenkebevilgning, noe som medfører midlertidig nedleggelse, noe som igjen medfører at jeg ikke får sett kampene. Nå som folk får opp lap-topene sine blir det dog enklere.

Er i OP-troppen i batteri Olga (kasserne kobbryggen). Feltmåler, er det de som sender opp sånne svære ballonger :) ? Jeg ser på hver eneste arsenal-kamp på laptopen i gangen på kasserna - selv om de ikke er så populært blant wow spillerne siden streamen stjeler nesten hele linja :P

 

Hehe. Wow er forresten noe dritt. Hadde nesten streamet Hottentottene, Bolton eller Blackburn utelukkende for å sabotere for wow-spillerne.

 

Er ikke helt sikker på mine fremtidige arbeidsoppgaver, men tror det er vær-gutta som sender opp ballongene. Tror vi måler opp diverse ting og tang, så dere skal treffe fi og ikke oss. Skal seriøst prøve å finne kartreferansen til Shite Hart Lane...

 

Bruker du google earth greier du heilt sikkert å finne heilt nøyaktige koordinater til Shithouse

Hvilken type granater vil du bruke? Hvitt fosfor vil få dem til å brenne opp i en smertefull død, mens HE granater vil vel kanskje bli mer show :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hei alle sammen! Mekker denne tråden så vi fort kan skille klinten fra hveten når vi skal inn i militæret. Hadde vært artig med noen fellow gooners å kunne se kampene med. Jeg skal inn den 16. August og skal til Artilleribataljonen på Setermoen i indre Troms.

Jeg er i Artilleribataljonen på Setermoen og skal være her i et halvt år til. Bra det kommer flere arsenal-supportere. Jeg har mange ganger blitt tvunget til å gå alene på den lokale "sportsbaren" for å se på Arsenal-kamper :P. Et tips er å nyte den tiden du har med vennene dine mens du enda kan! Det går 5/6 uker mellom hver gang du får en ukes perm. Hvis du har noen spørsmål er det bare å spørre.

 

Hallo. Glemte litt min egen tråd. Er nå hjemme på min første perm etter en fin fin rekrutt. Er i Stabsbatteriet og endte opp som feltmåler. Skal bli spennende. Hvilket batt. er du i? Artig å komme hjem til 3-1 seier mot spurvene, og deilig å endelig kunne få sett kampene. Synd at selve Setermoen er så lite at sportsbaren må skjenke det som skjenkes kan for å gå rundt, noe som medfører mistet skjenkebevilgning, noe som medfører midlertidig nedleggelse, noe som igjen medfører at jeg ikke får sett kampene. Nå som folk får opp lap-topene sine blir det dog enklere.

Er i OP-troppen i batteri Olga (kasserne kobbryggen). Feltmåler, er det de som sender opp sånne svære ballonger :blink: ? Jeg ser på hver eneste arsenal-kamp på laptopen i gangen på kasserna - selv om de ikke er så populært blant wow spillerne siden streamen stjeler nesten hele linja :P

 

Er det noen mulighet for at du ser morgendagens kamp (stream) på kassernen deres?? Nettet på Livelt er så ustabilt at du er heldig om du i det hele tatt kommer på nett...

Link to comment
Share on other sites

Hei alle sammen! Mekker denne tråden så vi fort kan skille klinten fra hveten når vi skal inn i militæret. Hadde vært artig med noen fellow gooners å kunne se kampene med. Jeg skal inn den 16. August og skal til Artilleribataljonen på Setermoen i indre Troms.

Jeg er i Artilleribataljonen på Setermoen og skal være her i et halvt år til. Bra det kommer flere arsenal-supportere. Jeg har mange ganger blitt tvunget til å gå alene på den lokale "sportsbaren" for å se på Arsenal-kamper :). Et tips er å nyte den tiden du har med vennene dine mens du enda kan! Det går 5/6 uker mellom hver gang du får en ukes perm. Hvis du har noen spørsmål er det bare å spørre.

 

Hallo. Glemte litt min egen tråd. Er nå hjemme på min første perm etter en fin fin rekrutt. Er i Stabsbatteriet og endte opp som feltmåler. Skal bli spennende. Hvilket batt. er du i? Artig å komme hjem til 3-1 seier mot spurvene, og deilig å endelig kunne få sett kampene. Synd at selve Setermoen er så lite at sportsbaren må skjenke det som skjenkes kan for å gå rundt, noe som medfører mistet skjenkebevilgning, noe som medfører midlertidig nedleggelse, noe som igjen medfører at jeg ikke får sett kampene. Nå som folk får opp lap-topene sine blir det dog enklere.

Er i OP-troppen i batteri Olga (kasserne kobbryggen). Feltmåler, er det de som sender opp sånne svære ballonger ;) ? Jeg ser på hver eneste arsenal-kamp på laptopen i gangen på kasserna - selv om de ikke er så populært blant wow spillerne siden streamen stjeler nesten hele linja :P

 

Er det noen mulighet for at du ser morgendagens kamp (stream) på kassernen deres?? Nettet på Livelt er så ustabilt at du er heldig om du i det hele tatt kommer på nett...

Sorry, så ikke innlegget før nå. Jeg fikk se deler av kampen pga det lagget så mye. Fryktelig dårlig nett. Men jeg fikk i alle fall sett kampen, så jeg skal ikke klage ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...