Jump to content

David Bentley


Guest Rufsen

Recommended Posts

Hehe, eg trur at Wenger har fått med seg hvor god han er Marius! :D

 

Men Wenger skulle ikkje ha vært så rask med å få ham bort, han skulle ha gitt ham tid å vise seg fram denne sesongen og eventuellt solgt ham neste år...Bentley har jo ikkje fått tid på seg til å vise seg fram...! Og hvis han ville bort så er han merkelig, for hvis han hadde fått spilt i et par kamper denne sesongen så hadde nok han også blitt en "hit", sånn som Fabregas...

Wenger handlet nok litt for raskt der...

 

Men Wenger knows; så det kan jo være at han på en måte tester ham ut dette året, fordi at han ikke enda er god nok for A-laget til Arsenal...og at han ser på ham nå og hvordan han utvikler seg, og neste år så er han kanskje blitt god nok til at han henter han heim igjen og lar ham spille...!

Det er den nye håpet mitt!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 124
  • Created
  • Last Reply

Helmik'n:

Bentley ba om transfer frå Arsenal. Han ville bort. Han ville fått nokre få sjansar i år. Anten trur han ikkje at han vil klare å ta dei, eller så er han rett og slett ikkje god nok.

 

Wenger skal sjølvsagt ikkje halde på Bentley når han sjølv vil bort. Han har trass alt ikkje vist noko som helst enda.

Link to comment
Share on other sites

I følge Arseblog er ikke Bentley spesielt interessert i å komme tilbake:

 

Another young English player is making headlines as well with David Bentley ensuring he's got little or no future at Arsenal by blasting the club after his move to Blackburn. He says "I’ve lived my time at Arsenal. I like honesty and loyalty. And if that isn’t shown in me, then I don’t want to play for the club. People haven’t been honest with me on both the business and football side of the club. The only way I see myself progressing as a footballer is by moving away from Arsenal permanently. But I’ve got three years left on my contract at Highbury and they are making it difficult for me to leave because of that."

 

:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Må si jeh har større tro på Bently enn Aliadiere. Bently har ihvertfall spilt mer ellermindre fast på Norwich ifjor og Blackburn iår. Åpenbart at han gjør noe riktig som Ali ikke klarer.

 

Men er vel fremdeles lite som tyder på at Bently kommer til å bli noe fast innslag i Arsenal. Hadde han hatt det lille ekstra så hadde han ikke godt på utlån iår også. Desverre

Link to comment
Share on other sites

Må si jeh har større tro på Bently enn Aliadiere. Bently har ihvertfall spilt mer ellermindre fast på Norwich ifjor og Blackburn iår. Åpenbart at han gjør noe riktig som Ali ikke klarer.

 

Men er vel fremdeles lite som tyder på at Bently kommer til å bli noe fast innslag i Arsenal. Hadde han hatt  det lille ekstra så hadde han ikke godt på utlån iår også. Desverre

33173[/snapback]

 

Bentley har ikke spilt fast på Rovers i år. Og når det gjelder gutter som Bentley og Aliadiere, så skjer det noe veldig viktig rundt 21-22 års alderen. De får muskler og blir til menn. Enkelte inne på forumet vil også erfare det en gang :ph34r: . At Bentley og Aliadiere har fått lengre kontrakter med Arsenal, er fordi Wenger vet at disse spillerene utvikler seg, selv om de ikke er noen umiddelbar suksess i de klubbene de nå er på utlån i.

 

Jeg registrerer at Bentley gjorde en god kamp i helgen.

 

Bentley har spilt over 800 minutt for Rovers denne sesongen. Sånt hjelper på beltefestet! Jeg gir ham ikke opp, før han har skiftet klubb permanent!

Link to comment
Share on other sites

Men er du ikke enig i at når du er 21-22 år da er man ikke lenger ung og lovende.

I den alderen bør man allerede være på ett høyt nivå. Kun unntakene som plutselig blir gode i en alder av 26.

33222[/snapback]

 

Å spille i Premier league viser vel at man er mer enn ung og lovende. At de ikke spiller for oss betyr ikke at de ikke kan komme til å gjøre det i fremtiden. Og ali har jo vært litt for mye skada til at han kunne fått spille så mye.

Link to comment
Share on other sites

Men er du ikke enig i at når du er 21-22 år da er man ikke lenger ung og lovende.

I den alderen bør man allerede være på ett høyt nivå. Kun unntakene som plutselig blir gode i en alder av 26.

33222[/snapback]

 

 

Som f.eks Ian Wright....

 

Men har forsåvidt liten tro på Bentley.

Hoyte er den jeg har mest tro på av de unge og lovende.

Er du god nok er du innom laget av og til: eks Cesc,Flamini og Senderos.

Link to comment
Share on other sites

Har en kompis som er Blackburn-supporter og Bentley har visst ikke spilt all verden i Rovers-trøya. Har vel glimtet til av og til, men er ikke fast på laget.

Kan også være pga. at Hughes har brukt han mest som spiss og ikke på høyrekant.

Bentley har ofte vært best på kanten både i Arsenal og Norwich.

 

Jeg tror ikke han blir solgt til Blackburn heller. Tipper han havner i et av de lagene som rykker opp til sommer'n.

Link to comment
Share on other sites

Misforstå meg rett. Det er ikke noe jeg heller vil enn å se unge engelske spillere komme igjennom ungdoms avd vår å slå til på A laget. Men man må være realistisk. Unge spillere har en tendens til å bli overhypet. De aller største talentene slår jo igjennom før de er 20, ihvertfall de fleste. Er man 21 og man ikke har en eller annen ekstrem ferdighet, feks hodespill eller hurtighet, så blir det vanskelig. I Norge er man jo ung å lovende til man er 28, feks Ødegaard i Viking nå som er 26 ung og lovende, men i resten av Europa så er man ung og lovende til man er 20-22, da må man bevise noe.

 

Bently skiller seg ikke ut i noen spesiell retning. Han har ett brukbart skudd, og en grei spilleforståelse, men mangler feks hurtighet og fysikk. Hva er det man tror gjør at Bently kommer til å bli en stor stjerne??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Men er du ikke enig i at når du er 21-22 år da er man ikke lenger ung og lovende.

I den alderen bør man allerede være på ett høyt nivå. Kun unntakene som plutselig blir gode i en alder av 26.

33222[/snapback]

 

 

Som f.eks Ian Wright....

 

Men har forsåvidt liten tro på Bentley.

Hoyte er den jeg har mest tro på av de unge og lovende.

Er du god nok er du innom laget av og til: eks Cesc,Flamini og Senderos.

33314[/snapback]

 

Jeg registrerer at det nettopp er det som skjer med Bentley om dagen. Han spiller ofte, nå! Og mot Man U var han jo ikke så værst?!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Veldig hyggelig at Bentley får spilletid. Hadde vært fantastisk morro om han faktisk blomstret og slo til.

 

Mitt inntrykk er dog fremdeles at han er en god spiller, men han har sannsynligvis funnet ett nivå som passer han bedre enn Arsenal. Vi så vel mye av det samme i Norwich ifjor. Bentley mangler fremdeles ekstrem ferdighetene.

Link to comment
Share on other sites

Så Bentley igår. Han var ok. Tror litt av problemet er at han spiller ving. Som midtbanespiller eller spiss vil han få gunstigere posisjoner til å strø pasningene sine....

34930[/snapback]

 

Bentley er ingen ving. Så enkelt er det. Han hører hjemme sentralt bak spissen(e). Den mye omtalte "Bergkamp-rollen".:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
....og i går var Bentley en av banens beste spillere!

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...6040217,00.html

 

 

Var det noen som såg kampen?

37596[/snapback]

 

:)

 

Jeg så det aller meste av kampen. Kan virkelig ikke si at jeg la spesielt godt merke til Bentley. Han hadde et par gode crosser, men synes ikke han var noe særlig mer enn gjennomsnittlig... Riktignok så jeg deler av kampen med kun et halvt øye da.

Link to comment
Share on other sites

....og i går var Bentley en av banens beste spillere!

 

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390...6040217,00.html

 

 

Var det noen som såg kampen?

37596[/snapback]

 

:)

 

Jeg så det aller meste av kampen. Kan virkelig ikke si at jeg la spesielt godt merke til Bentley. Han hadde et par gode crosser, men synes ikke han var noe særlig mer enn gjennomsnittlig... Riktignok så jeg deler av kampen med kun et halvt øye da.

37638[/snapback]

 

At han var banens beste er vel å overdrive med tanke på at Brad Friedel var fantastisk i Blackburn målet!! Men Bentley var en av de bedre på BLackburn. Han viser endel fine ting, og det mot god motstand. Har noen fine finter, den beste var en vending hvor Fletcher ikke hang med og gikk rett i bakken. Bentley var på ingen måte dominerende, men viser litt kvaliteter. Og å spille på topp med Shefki Kuqi er jo strengt tatt ingen enkel jobb.... :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg aner ingenting om hvor god han var, men registrerer at han var en av dem som fikk høye karakterer. Så han spilte angrep i går? Vel, det var jo spennende.

37684[/snapback]

 

Blackburn sliter veldig med spisser for tida, så han var i det minste oppført som spiss. Han trakk veldig mye både dypt i banen og ut på kantene, omtrent som våre spisser. Han er nok mer en playmaker enn spiss, uansett hvor du plasserer han på banen.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenal.com/article.asp?article...urn+permanently

 

Denne svei!  :rolleyes:

Jeg var nok forberedt på at det kunne skje, men jeg var nok ikke villig til å innse at dette kunne skje allerede nå! Filler!

38565[/snapback]

Typisk, typisk og atter typisk...!

2 unggutter har stukket av på EN dag! Dette liker jeg dårlig!

 

Kanskje Pennant har rett? Ash Cole er den eneste som har kommet opp

fra reservelaget og holdt seg i førstelaget?

 

Lykke til skal du uansett ha David..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...