Jump to content

Leeds United


Trønderbart

Recommended Posts

Noen som har en stream til playoff kampen i morgen? Holder litt med Leeds(Ikke hvis de kommer opp i PL!!) Pga at fatern er leeds supprter.

kampen går på sky-sports men det har vi ikke...

Er for tidlig å si nå, men ganske sikker på at den kommer på:

 

www.myp2p.eu

 

og

 

www.livefooty.doctor-serv.com

Link to comment
Share on other sites

Noen som har en stream til playoff kampen i morgen? Holder litt med Leeds(Ikke hvis de kommer opp i PL!!) Pga at fatern er leeds supprter.

kampen går på sky-sports men det har vi ikke...

Er for tidlig å si nå, men ganske sikker på at den kommer på:

 

www.myp2p.eu

 

og

 

www.livefooty.doctor-serv.com

Ok, får sjekke i morgen

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Gratulerer så mye :blink:

 

I lille Sandefjord har det nå dukket opp en Leedspub, av alle ting. Imponerende mange 40-50-åringer som dukket opp med Leedsdrakter og -skjerf. Stemningen sto i taket med pølsefest og 2 timer opplading før kampen med synging og gamle videoklipp.

 

Det hender jeg ser en og annen Arsenalkamp på denne puben (Dirty Nelly), men da er vi sjelden mer enn 5-10 som følger med på kampen. I går var det småfullt med hvite, gule og blide :)

Link to comment
Share on other sites

Ja det er nok en del Leeds fans i Norge. Jeg kjenner iallefall 2 som ble glade for opprykk. Må si jeg ikke har sansen for Leeds etter at de frarøvet Arsenal Ligagullet. Husker ikke hvilken sesong det var, men Arsenal trengte iallefall 3poeng for å vinne ligaen, men Leeds vant 3-2 om jeg ikke husker feil.

 

Uansett, Gratulerer til Leeds med etterlengtet opprykk!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...