Jump to content

Antall moderatorer?


Dr. Phil

Recommended Posts

Hvor mange moderatorer/administratorer er det som styrer dette forumet nå?

 

Jeg spør fordi jeg sitter her og ser på denne nye idioten av en bruker Arsenal er for tapere opprette, forsøple og ødelegge tråd etter tråd på hovedforumet uten at noe blir gjort.

 

Hadde det ikke vært en idé å få flere aktive brukere, som man vet er til å stole på, inn i moderatorroller slik at man kunne holdt slike forstyrrende momenter i sjakk? Jeg tror ingen av de mer oppegående brukerne her inne ville blitt grepet av stormannsgalskap selv om de ble tildelt moderatorstatus. Jeg ser ikke helt hvilke bakdeler det å få flere moderatorer skulle ha - bare fordeler. De aller fleste her inne er jo opptatt av å få et bedre forum.

 

Jeg blir faktisk ganske irritert når det kan komme en enslig sjel inn og forsøple forumet uten at noe som helst gjøres.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply
Guest AlexanderS
Jeg har nok en track record her inne som gjør at jeg ikke hadde vært et spesielt godt valg i enkelte øyne.

4516[/snapback]

 

Nå er det selvfølgelig ikke jeg som skal avgjøre noe som helst, men jeg tviler på om det vil skape det største koret av misfornøyde sjeler. Den eneste baksiden for enkelte er kanskje det faktum at du ikke er medlem av supporterklubben (om du ikke har registrert deg nå, da). Jeg ser ikke på det som et problem, men jeg vet fra tidligere at andre har et annet synspunkt angående dette.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nok en track record her inne som gjør at jeg ikke hadde vært et spesielt godt valg i enkelte øyne.

4516[/snapback]

 

Nå er det selvfølgelig ikke jeg som skal avgjøre noe som helst, men jeg tviler på om det vil skape det største koret av misfornøyde sjeler. Den eneste baksiden for enkelte er kanskje det faktum at du ikke er medlem av supporterklubben (om du ikke har registrert deg nå, da). Jeg ser ikke på det som et problem, men jeg vet fra tidligere at andre har et annet synspunkt angående dette.

4528[/snapback]

 

Første regel må jo være at man er medlem da!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nok en track record her inne som gjør at jeg ikke hadde vært et spesielt godt valg i enkelte øyne.

4516[/snapback]

 

Det er vel dette som er problemet med at vi er for få moderatorer. Det er mye kjekkere å kunne skrive ting her uten å stå til ansvar som moderator. At en selv bedømmer seg uønsket som moderator og samtidig klager på antallet moderatorer faller på en måte for sin egen urimelighet.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel dette som er problemet med at vi er for få moderatorer. Det er mye kjekkere å kunne skrive ting her uten å stå til ansvar som moderator. At en selv bedømmer seg uønsket som moderator og samtidig klager på antallet moderatorer faller på en måte for sin egen urimelighet.

4531[/snapback]

 

Jeg tror du misforstår meg. Det er ikke noe forsøk på å fraskrive meg ansvar eller fremstå som urimelig, snarere en nøktern vurdering basert på tidligere hendelser på gunners.no-forumet.

 

Er det slik at det ansees som greit at jeg tar på meg moderatorjobben, så kan jeg gjerne gjøre det. Ikke noe problem for meg.

 

Med det spiller jeg ballen tilbake til deg/dere.

Link to comment
Share on other sites

Det er vel dette som er problemet med at vi er for få moderatorer. Det er mye kjekkere å kunne skrive ting her uten å stå til ansvar som moderator. At en selv bedømmer seg uønsket som moderator og samtidig klager på antallet moderatorer faller på en måte for sin egen urimelighet.

4531[/snapback]

 

Jeg tror du misforstår meg. Det er ikke noe forsøk på å fraskrive meg ansvar eller fremstå som urimelig, snarere en nøktern vurdering basert på tidligere hendelser på gunners.no-forumet.

 

Er det slik at det ansees som greit at jeg tar på meg moderatorjobben, så kan jeg gjerne gjøre det. Ikke noe problem for meg.

 

Med det spiller jeg ballen tilbake til deg/dere.

4534[/snapback]

 

 

jeg stemmer på dr.phil som moderator!vis noen har noe imot det så kan de vel skrive det i denne tråden NÅ! Vi trenger absolutt en eller flere moderatorer så fort som overhodet mulig!

Link to comment
Share on other sites

Jeg stoler på ingen måte på Dr Phil etter hans oppførsel på det gamle forumet. Der skiftet han fra å være "herr saklig" til å være "herr hets" annenhver dag.

 

Men når det er sagt så tror jeg ikke han kan bidra til å forverre kvaliteten på dette forumet. Vi klaget litt over kvalitet og tone på det "gamle" forumet, men det var fantastik målt opp i mot dette.

Link to comment
Share on other sites

Greit nok, dette forumet trenger flere moderatorer, men jeg mener at vi ikke kan ha hvem som helst som moderatorer. Dr. Phil har vært ok han på dette forumet, men ser man på fortiden hans på det gamle forumet så er han en av dem som ikke bør få moderere dette forumet.

 

Etter min mening var forumet på sin høyde da Kjellus var moderator, så hvis han melder seg som kandidat så er han iallefall sikret en stemme.

Link to comment
Share on other sites

Guest AlexanderS
Jeg stoler på ingen måte på Dr Phil etter hans oppførsel på det gamle forumet. Der skiftet han fra å være "herr saklig" til å være "herr hets" annenhver dag.

 

Men når det er sagt så tror jeg ikke han kan bidra til å forverre kvaliteten på dette forumet. Vi klaget litt over kvalitet og tone på det "gamle" forumet, men det var fantastik målt opp i mot dette.

4576[/snapback]

 

Nå var det dette med å kaste kilovis med stein i glasshus, da...

 

Alexander, som konstanterer at man ikke kan få stilling som moderator før man er en del av Bohemen-gjengen (satt på spissen).

Link to comment
Share on other sites

Nå var det dette med å kaste kilovis med stein i glasshus, da...

 

Alexander, som konstanterer at man ikke kan få stilling som moderator før man er en del av Bohemen-gjengen (satt på spissen).

4589[/snapback]

 

Hehe. Vi snakker ikke bare kilovis her Alexander. Jeg egner meg trolig enda mindre til å være moderator enn Dr Phil. Men det er ikke poenget her. Poenget er at Dr Phils historie tilsier at han ikke bør være moderator, og det var jo han vi ble bedt om å diskutere her.

Link to comment
Share on other sites

Det var vel nettopp på grunn av en slik debatt som dette jeg skrev det jeg opprinnelig skrev, men da Internettansvarlig tolket det som om det var et forsøk på ansvarsfraskrivelse fra min side, så syntes jeg det var rett og rimelig at jeg presiserte det.

 

Dette endte jo i grunn akkurat som jeg hadde antatt og trodd. Jeg liker ikke å si "I told you so", men...

Link to comment
Share on other sites

Poenget var vel at du selv indikerte at du var uegnet/uønsket som moderator. Det kan vel i så måte tolkes dit at du faktisk ut fra det kan fremstå som et problem for en moderator. Dermed faller det litt for sin egen urimelighet å klage på at vi gjør for lite, evt er for få.

 

For min egen del synes jeg vi kan klare å handtere en og annen Unitedtulling i uken. Det er stort sett bare å overse det de skriver, så fjerner vi dem etterhvert.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke enig i at jeg er urimelig, men jeg skal la det være med det.

 

Jeg mener selvsagt jeg ville kunne gjort en god jobb, men at enkelte vil ha problemer med det på bakgrunn av min person - ikke fordi jeg ville gjort noe galt som moderator.

 

Tross alt anser jeg meg selv for å være en nokså vettug og oppegående person.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser ikke noe problem med at Dr. Phil eventuelt blir moderator på dette forumet.

 

Hva han gjorde på det gamle forumet, er for meg revnende likegyldig, og han har enn så lenge ikke gjort noe galt her inne.

 

Synes også det er ekstremt unødvendig av både AnaBole og Tusmo å henge ut Dr. Phil på denne måten, og å rippe opp i hva som skjedde på det gamle forumet. Det er slike innlegg som fører til utrivelige debatter.

 

Så for min del, så er du hjertelig velkommen som moderator Dr. Phil, så da er det opp til Jostein om du blir det eller ikke, og ikke AnaBole eller Tusmo.

 

mvh

 

Kim

Moderator

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser ikke noe problem med at Dr. Phil eventuelt blir moderator på dette forumet.

 

Hva han gjorde på det gamle forumet, er for meg revnende likegyldig, og han har enn så lenge ikke gjort noe galt her inne.

 

Synes også det er ekstremt unødvendig av både AnaBole og Tusmo å henge ut Dr. Phil på denne måten, og å rippe opp i hva som skjedde på det gamle forumet. Det er slike innlegg som fører til utrivelige debatter.

 

Så for min del, så er du hjertelig velkommen som moderator Dr. Phil, så da er det opp til Jostein om du blir det eller ikke, og ikke AnaBole eller Tusmo.

 

mvh

 

Kim

Moderator

4643[/snapback]

 

Hmm. Vi blir bedt om å si vår mening om Dr Phil som moderator. Dr Phil selv nevner også det som skjedde på det gamle forumet. Er det da virkelig så vanskelig å forstå at vi sier vår mening om saken? Hvis en var red for at dette skulle bli tatt opp så burde moderatorene stengt denne tråden for lenge siden.

 

Og helt ærlig Kim, skal vi ha en som ble utestengt/trakk seg under press (husker ikke hvilket alternativ som er riktig) fra gamle-forumet som moderator på ny-forumet? Det er tross alt ikke lengre enn 1/2 år siden dette skjedde.

Link to comment
Share on other sites

Guest Marius

Ser ikke problematikken ved at Doktoren eller Chaz for den slags skyld skal kunne være moderatorer. Man får da ikke mer makt enn at man kan slette unødvendige innlegg. Får ikke noe å si for vedkommende som debattant at han er moderator vel? Det viktigste er at vedkommende frekventerer forumet mye.

 

Moderators oppgave er vel bare å stenge tråder eller innlegg, som er totalt irrelevant for forumet. Om vedkommende heter AnabOle eller Dr.Phil skal da ikke ha noe å si, uavhengig av fortid på forumet.

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke problematikken ved at Doktoren eller Chaz for den slags skyld skal kunne være moderatorer.

 

Er ikke Chaz moderator? :D

Spøk til side. Jeg vet at Kjellus sitter hjemme og sturer og venter på tilbud om moderator-jobb.

Link to comment
Share on other sites

Guest Marius
mvh

 

Kim

Moderator

4643[/snapback]

 

Visste jeg ikke, gratulerer.

 

Da har vi en moderator som tidligere har trekt seg fra forumet, og som jeg den gang ikke var så veldig begeistret for(hvilket nok var gjensidig)

Kunne ikke brydd meg mindre om at Kim nå er moderator. At han i tillegg misliker meg sterkt får også fint lite å si. Det viktigste er at tingene blir tatt fatt i når de oppstår. Problemet her inne er jo at moderatorene blir plaget av kreti og pleti. Moderatorene får en opphøyet stilling. MAKT!

 

Moderators oppgave må være sletting av unødvendige tråder. Skal ikke være mod sin oppgave å mekle i strider som oppstår. En heftig og het debatt er ikke et problem i seg selv, og ødelegger ikke forumet.

 

Dersom mod klarer å holde seg til det han skal gjøre, vil det fungere.

Få flere som ønsker dette som mod! Da kunne tråden til Ahmad vært borte nå!

 

AnabOle, hvorfor er det et problem med Phil som mod? Får det noen konsekvenser for noen at han er mod?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...