Jump to content

Adriano


pacman

Recommended Posts

Som nevnt så er det vel neppe noen store sjanser for at vi ser Adriano i Arsenal drakt. Wenger takket høflig nei og sa vel med det at han ikke var interessert i det hele tatt. Hadde det være en spiller Wenger hadde tro på så hadde nok vedkommende kommet. Wenger har jo selv uttalt at dukker den rette spilleren opp så kjøpes han. Adriano var så definitivt ikke rette mann.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor ??? Brasilianske Adriano er avskiltet i Inter.

 

Han har innrømmet å ha trøstet seg med alkohol etter et samlivsbrudd og farens død.

 

Det gikk utover spillet hans og nå er han langt bak i rekken blant spissene i klubben.

 

Inter ønsker å kvitte seg med ham og ga Arsenal førsterett.

 

- I ble tilbudt Adriano, men han er ikke den jeg trenger. Jeg er ikke ute etter å hente inn noen i øyeblikket. Inter ønsket at vi skulle ta Adriano på lån, men da skulle de ha en mann fra oss også. Jeg vil ikke si hvem de var ute etter, men det ville bety at jeg mistet en spiller jeg ønsker å beholde og fikk en i retur som jeg egentlig ikke ønsker, sier manager Arsene Wenger til The Sun.

 

- Det har ikke noe med kvaliteten på Adriano, men jeg har allerede Robin van Persie, Emmanuel Adebayor, Eduardo og Nicklas Bendtner som kan spille på topp. Theo Walcott kan også spille der. Til og med Abou Diaby. Så hvorfor skal jeg hente inn flere? Jeg har stor tro på stallen jeg har og de har bevist at jeg har rett til nå, sier Wenger.

 

Manchester City var interessert i Adriano, men ønsket en permanent overgang og syntes Inters prisforlangende på 10 millioner pund var i meste laget. Nå havner trolig brasilianeren i West Ham på lån ut sesongen.

 

dette skriver hvertfall nettavisen.

Link to comment
Share on other sites

Wenger vil ikke ha flere spillere...enkelt og greit.

 

Jeg tror heller ikke ikke Adriano hadde vært en suksess for oss. Har tapt seg veldig siste 2-3 årene.

Men han kan jo bli god igjen hvis en klubb får han på rett kjør igjen.

Link to comment
Share on other sites

..og kvifor i alle dager skulle Arsenal henta Adriano på lån?? Han er ikkje i form for augeblikket, og hadde nok sikkert brukt 3/4 av ei evt. låneperiode på å spele seg i form..

 

Dette ville vore ein tap-tap situasjon for Gunners, og heldigvis sa Wenger nei..

Link to comment
Share on other sites

Intresant dette her :P

Hadde dette hvert tilfelle for to år siden eller noe sånt,hadde jeg takket nei,men i dag,nei! :P

Bra jobbet av Wenger nok en gang :)

 

 

For to år siden hadde jeg takket ja,mener jeg,regner med at de fleste skjønte d,sry. ;)

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt hva jeg synes.

Den formen han har vært i di 2 siste årene gjør han ikke veldig atraktiv,MEN!

Han føler sikkert at han har mye å bevise,og en ny klubb er kanskje det som skal til for at han får ting på plass.

En ting er sikkert,en adriano i fysisk toppslag og med selvtillitten på topp er god nok for uansett lag på denne kloden.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

http://wrighty7.blogspot.com/2009/12/hes-f...him-before.html

 

Skulle gjerne sett denne falmende stjernen komme i januar, hvertfall ovenfor et annet talent eller ingen i det hele tatt. Han koster så og si ingenting, samtidig som han har bevist før at han (iallfall før alle problemene) var en verdensklasse spiller.

 

Burde Wenger gamble på Adriano? Jeg mener definitvt ja. Stor og sterk, med fantastisk teknikk og avslutter egenskaper, samt i et lag som Arsenal tror jeg fort han ville blomstret igjen. Adriano og Sol Campbell inn i januar, samt kanskje en DM, da ville jeg vært så utrolig fornøyd!

Link to comment
Share on other sites

Adriano har scoret 19 mål på 30 kamper for Flamengo, det er VM neste år, bare det gjør han nok bra motivert..

tror ikke adriano hadde hvert det dummeste

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/w...ransfer-records

 

"Let's not dream. You must be a magician to go out there today and buy a player who can play in the Champions League, who is free and who has top world-class quality."

 

Adriano er vel så og si gratis, han er ikke cup-tied, og kvalitenene hans på fotballbanen er vel bevist gang på gang. Dog er det jo ikke sikkert han passer inn i England grunnet livsstil og holdning, for å ikke glemme at det er stor forskjell på Italiensk og Brasiliansk liga, men Adriano kunne fort blitt en stor stor hit i Arsenal trøya.

Link to comment
Share on other sites

 

Får vi denne mannen på rett kjøl så har vi gjort et kjempekupp. Wenger må jo være mannen til å hanskes med denne urokråka, men er det noe som skal være sikkert, så er det at han vil bøtte inn mål hvis han finner seg til rette. På pasning fra Fabregas/Arshavin kan han bryte seg igjennom. På innlegg fra Traore vil han stange den inn med hodet. Og på egenhånd kan han drible av en flokk med United-spillere.

 

Har ikke sett så mye til han etter den vanskelige slutten på hans Inter-karriere, men at han er oppnåelig for Arsenal er det ingen tvil om.

 

http://www.youtube.com/watch?v=HhdSixanglQ

 

Kanskje ikke topptrent, men han vet så absolutt å banke ballen inn til enhver mulighet. Det er ikke noen tåtupp her(Eduardo), men rå skuddstyrke.

 

Ja, jeg ønsker meg denne urokråken.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...