Jump to content

Hva i all verden er det Hleb har på Wenger???


RuneC

Recommended Posts

Jeg hadde store forhåpninger til Hleb da han kom til Arsenal. Jeg var sikker på at han kom til å bli en stor hit, og at han skulle passe perfekt inn i Arsenals spillestil.

 

Nå er jeg imidlertid av en helt annen oppfatning. Hleb er en eneste stor feilpasning. For ikke å snakke om alle farlige tversoverpasninger han legger i løpet av en kamp. Hadde Drillo vært Arsenalmanager, hadde Hleb vært vingeklippet (bokstavelig talt) for lenge siden. Hleb skaper så mange overgangsmuligheter for motstanderne at jeg river meg i håret hver gang jeg ser en Arsenalkamp.

 

Jeg forstår derfor ikke hvorfor han får all den tilliten han gjør. Har Hleb noe på Wenger? Skulle nesten tro det. Dersom Wenger synes Hleb er så fantastisk at han har gitt ham klippekort på laget, stiller jeg store spørsmålstegn til Wengers disponeringsevner. Hleb er rett og slett ikke god nok for Arsenal.

 

Jeg har hele tiden vært tålmodig når det gjelder Hleb. Jeg har ventet på at han skal slå gjennom for fullt. Men nå er begeret nådd for min del. Jeg ser bare en løsning: SELG!!!! Fort som mulig. Da er det bedre å få inn Ribeiry (kan han spille på høyrekant forresten?).

 

Jeg orker ikke lenger å til stadighet sitte å irritere meg over enkeltspillere. Jeg vet det er dumt å gjøre det, men i mine øyne er Hleb såpass håpløs at jeg ikke lenger rår over mine egne følelser. Bli kvitt denne spilleren!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvis du i det hele tatt skulle uttale deg så kunne du kanskje gjort det etter å ha sett kampen, for der spilte hleb en av sine beste kamper i år din idiot!!!

 

Han heter forresten Ribèry. Du må kanskje også se på de overgangsmulighetene han har skapt for Arsenal. Men du er vel en av de som bare ser på det negative? Kan du ikke se på det gode han gjør eller kanskje du må se på lagets prestasjoner, for de har vært dårlige over tid. se på ade, han har ikke scoret på lenge før denne kampen, se på baptista, han er råtten, se på hva f.eks: henry har prestert denne sesongen. Så det er ikke bare Hleb som er dårlig. Det eneste jeg irriterer meg over er de elendige prestasjonene til laget!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med trådstarter. Hleb har rett og slett bare blitt dårligere og dårligere. Så en stund ut som han hadde funnet seg til rette, men prestasjonene den siste tiden har vært katastrofe. Han dribler han seg opp i trøbbel, slår elendige pasninger, jobber dårlig bakover, lite løpsvillig og ser nesten ut som han mangler spilleforståelse.

 

Ja, Ribery kan spille høyrekant og han burde være 1. prioritet på overgangsfronten i sommer!

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor kunne du ikke ta dette i Hleb tråden??

 

btw, Hleb har vist en glimrende formkruve nå og blir bare bedre og bedre og gjør sine skaer mot Spudz meget bra..

Hleb er fortsatt ung og han er god nok for morendagens Arsenal ja!!

Link to comment
Share on other sites

hleb er for ustabil synes jeg, og ta ut rosicky før hleb synes jeg var feil.

 

hleb er mer en god nok for arsenal på sitt beste, men tar for lang tid med han ofte og det er irreterende og se på, skal snurre rundt med ball når han burde satt fart fremover..

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Hleb hadde en fantastisk start på sesongen.. Han var utrolig god, men litt før juletider dabbet det av og han ble veldig ustabil i prestasjonene.. Liker Hleb veldig godt, så jeg mener at det hadde blitt feil og solgt han!

Link to comment
Share on other sites

Hleb er en meget god spiller, men mangler selvtillit.

Dette er meget lett å se når han gang på gang spiller til andre spillere i avsluttingsposisjon, selv om han er bedre plassert selv. Så hvis han får litt bedre selvtillit, blir han god!!

Men jeg er enig i at han ikke har levd opp til forventningene...

Link to comment
Share on other sites

Jeg synest Helb tiltider viser klasse spill, men av og til er det veldig dårlig. Og han er ekstra dårlig når laget rundt han er dårlig. Han er ikke spilleren som kan løfte og redde en dårlig dag. Det er også en hel masse med feilpassninger. Men jeg trur dette kommer.

En av grunne til at han har vert så mye opp og ned er det at han har spilt veldig masse denne sesongen, og ikke fått tid til å hvile og slappe av. Med Ljungberg så mye skadet er det tynnt med høyreflanker. Hvis/når Ljungber er tilbake i sitt gamle jeg, kan han og Helb bytte på og spille kanten og det vil være til stor fordel for alle, og da trur jeg at vi får sett mer av det posetive Helb har og bidra med i Arsenal trøya.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skal vi på død og liv absulott selge spillere som er inne på a-laget?

No veit eg ikkje om du siktar til meg eller andre, men eg meiner at Freddie bør selgast fordi han har vore dårlig og ute form + plaga av skadar i 3-4 sesongar. Han har fint lite å bidra med, og Freddie har vell høg løn, i tillegg til at me kan få nokre pengar for han. Så eg meiner at me kan be han finne seg ein ny klubb til sommaren.

Link to comment
Share on other sites

Hleb er til tider en genial spiller , men han er en spiller som gjør veldig mangen feilpasninger og stopper opp spillet og . Å selge han blir for dumt , men kanskje burde bli lettare satt på benken . Det samme med Freddie . Han jobber av og til hardt og får med seg laget , andre kamper er han berre grinete og ødlegger moralen . Trur han og er viktig å ta vare på , men må belage seg på som innbytter i mangen kamper.

Link to comment
Share on other sites

Unødvendig tråd syns jeg, men jeg kan si min mening likevel.

 

Skal innrømme at Hleb har vært ustabil i år, men han er vel ikke den eneste i år.

Mange glemmer at Hleb egentlig ikke er ving, men ble nesten alltid brukt som offensiv sentral midtbanespiller i Stuttgart og på landslaget. Det er nok sentralt han er best. Akkurat som Rosicky.

Vi må også huske at Hleb antagelig er veldig avhengig av stor bevegelse foran han når han fører ball, noe som ikke alltid er tilfelle. Når medspillere står i ro blir det fort støttepasninger eller den vanskelige gjennombruddspasningen for upresis.

 

Er han litt ustabil og kanskje burde taklet kantrollen bedre? ja, kanskje, men han er ingen dårlig spiller for det.

 

Han var en av våre beste mot Spudz så gi han litt kreditt også da.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...