Jump to content

2007.04.21 Tottenham B


hermz

Arsenal-Tottenham  

55 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Noen andre som fikk flashbacks fra Chelsea-kampen da en viss Essien scorte på (nesten) samme måte?

Føles som om jeg har sett Lehmann strekke seg etter ballen en million ganger, uten å nå den. Surt.

 

Utrolig stolt av å være Arsenal-supporter! Tottenham hadde jo ABSOLUTT ikke noenting å stille opp med i andre omgang!

 

Jo... Er helt enig!

Bare Essien's mål var finere. Dagens mål ble jo nesten prikklikt da "en-eller-annen-Liverpoolspiller-som-nå-er-solgt-som-jeg-ikke-husker-navnet-på" scoret på ca samme tid [altså overtid av overtid] med et nøyaktig likt skudd, for noen år siden. Liverpool vant 2-1 den kampen.. :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Noen andre som fikk flashbacks fra Chelsea-kampen da en viss Essien scorte på (nesten) samme måte?

Føles som om jeg har sett Lehmann strekke seg etter ballen en million ganger, uten å nå den. Surt.

 

Utrolig stolt av å være Arsenal-supporter! Tottenham hadde jo ABSOLUTT ikke noenting å stille opp med i andre omgang!

 

Jo... Er helt enig!

Bare Essien's mål var finere. Dagens mål ble jo nesten prikklikt da "en-eller-annen-Liverpoolspiller-som-nå-er-solgt-som-jeg-ikke-husker-navnet-på" scoret på ca samme tid [altså overtid av overtid] med et nøyaktig likt skudd, for noen år siden. Liverpool vant 2-1 den kampen.. :angry:

 

Neil Mellor :P

Link to comment
Share on other sites

Noen andre som fikk flashbacks fra Chelsea-kampen da en viss Essien scorte på (nesten) samme måte?

Føles som om jeg har sett Lehmann strekke seg etter ballen en million ganger, uten å nå den. Surt.

 

Utrolig stolt av å være Arsenal-supporter! Tottenham hadde jo ABSOLUTT ikke noenting å stille opp med i andre omgang!

 

Jo... Er helt enig!

Bare Essien's mål var finere. Dagens mål ble jo nesten prikklikt da "en-eller-annen-Liverpoolspiller-som-nå-er-solgt-som-jeg-ikke-husker-navnet-på" scoret på ca samme tid [altså overtid av overtid] med et nøyaktig likt skudd, for noen år siden. Liverpool vant 2-1 den kampen.. :angry:

 

Neil Mellor :(

 

Åja... kom ikke på det navnet i farta! Kanskje like greit! :P

Link to comment
Share on other sites

Utrolig surt å tape poengene på overtid, men slik er da fotballen. Hleb har fått svært mye kjeft i det siste og jeg er helt enig i mesteparten av kritikken. Mannen var rolig og behersket i fjor og spilte strålende, men etter PSV-kampen har han kollapset. I dag hadde han en bra kamp, men han slurver utrolig mye og gir bort ballen veldig lett. En annen person jeg faktisk begynner å mislike er Jens Lehman. Han var en suveren keeper i CL i fjor, men i år har han vært svak. Måten han kommer ut på og opptrer i feltet er horribelt å se på. Ikke nok med at han planter en albue i hodet på Berbatov, men han tror at han er en slags hellig ku innenfor 16-meteren og at ingen får komme i nærheten av han. Noen kaller det for en slags "autoritet" men jeg kaller det ren idioti. Håper inderlig at vi får inn en ny keeper eller at Almunia tar steget opp og viser at han duger som førstekeeper.

 

Julio Baptista må sendes tilbake til Madrid. Ikke nok med at han klager og syter over været og resten av lagene i PL, men han gjør så mye rart ute på banen. Han skulle ha avgjort kampen, men presterer å heade en perfekt ball ca 10-15 meter utenfor på åpent mål. Dette tyder på at han allerede planlegger reisen sin tilbake til Real Madrid. Spørsmålet er bare om Reyes vil spille for Arsenal igjen?

Link to comment
Share on other sites

En god kamp var det av gutta. Et fantastisk minne ville det vært om JJ ikke hadde skåret fire minutter på overtid. Det handler om marginer.

Men det jeg syntes er det viktigste er at vi ikke fikk en reaksjon på bakgrunn av uro og spekulasjoner rundt det som skjer i styrerom og det som omhandler eierskap. Vi spiller en god kamp, vi spiller Arsenalfotball og vi skårer mindre på sjanser enn tidligere, slik vi har gjort i hele år. Vi ser gleden til gutta ved målene og vi ser gleden på benken. Dette er hendelser og bilder som gjør meg optimistisk på det meste. Vi har en fantstisk klubb med enorme muligheter og jeg tror det skal mye til at et styre kan skusle bort disse potensialene.

Hadde vi tapt og gjort en dårlig kamp hadde pressoppslagene hatt slagside mot uro i Arsenal. Men gutta gjør jobben og sikrer champ lig og sikrer fotballmessig fokus.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke akkurat at Lehmann plantet den albuen i hodet på Berbatov med vilje....

 

Håhå...joda!

Berbatov bugger ham litt, så venter han i to sekunder [mens han tenker.. man kan faktisk SE at han tenker] løfter armene, og tar en kjapp sving mot venstre med albuen i tinningen på Berbatov.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke akkurat at Lehmann plantet den albuen i hodet på Berbatov med vilje....

 

Håhå...joda!

Berbatov bugger ham litt, så venter han i to sekunder [mens han tenker.. man kan faktisk SE at han tenker] løfter armene, og tar en kjapp sving mot venstre med albuen i tinningen på Berbatov.

Saklig... De står å knuffer og dytter på hverandre.. Det var et uhell.. Herregud så mange teorier man kommer opp med på dette forumet...

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke akkurat at Lehmann plantet den albuen i hodet på Berbatov med vilje....

 

Håhå...joda!

Berbatov bugger ham litt, så venter han i to sekunder [mens han tenker.. man kan faktisk SE at han tenker] løfter armene, og tar en kjapp sving mot venstre med albuen i tinningen på Berbatov.

Saklig... De står å knuffer og dytter på hverandre.. Det var et uhell.. Herregud så mange teorier man kommer opp med på dette forumet...

 

Hehe.. hva får deg til å være så skråsikker på at det alltid er du som har rett?

Akkurat dette fulgte jeg ekstra godt med på, for jeg syntes det var litt Lehmannsk å gjøre slikt, spesiellt mot en erkerival osv. Jeg mener å se at han kaster et blikk i øyekroken på Berbatov før han tar et sving.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke akkurat at Lehmann plantet den albuen i hodet på Berbatov med vilje....

 

Håhå...joda!

Berbatov bugger ham litt, så venter han i to sekunder [mens han tenker.. man kan faktisk SE at han tenker] løfter armene, og tar en kjapp sving mot venstre med albuen i tinningen på Berbatov.

Saklig... De står å knuffer og dytter på hverandre.. Det var et uhell.. Herregud så mange teorier man kommer opp med på dette forumet...

 

Hehe.. hva får deg til å være så skråsikker på at det alltid er du som har rett?

Akkurat dette fulgte jeg ekstra godt med på, for jeg syntes det var litt Lehmannsk å gjøre slikt, spesiellt mot en erkerival osv. Jeg mener å se at han kaster et blikk i øyekroken på Berbatov før han tar et sving.

Er nok ikke helt uskyldig nei. Sjekk minutt 1.15 på denne filmen: http://youtube.com/watch?v=VrEAKnIyELo

Link to comment
Share on other sites

Dårlig førsteomgang, meget, meget god andreomgang. Vi er uheldige som ikkje vinner denne kampen, og vi viser kor mykje bedre vi er enn Tottenham - egentlig. Fornøgd eg!

Link to comment
Share on other sites

Sant, Paddy. Det jeg er lei av, er at vi konstant slipper inn det første målet, og at vi scorer få mål tidlig i kampen. Det er selvfølgelig greit å score seint så lenge målene kommer, men det er jo i utgangpunktet ikke noen garanti for det.

Link to comment
Share on other sites

Trodde han hadde 8, jeg?

8 er rett, ja. Må vel vera ein slags rekord for ein keeper eller?

Hehe, forferdelig for en keeper. Lag som Bolton, West Ham, City, Boro og Villa, topper de fleste listene for kort her. Heller ikke så rart vi sliter mot dem alle sammen.

 

1. Campo, 1 rødt og 11 gule

2. Barton, 1 rødt og 10 gule

20. Senderos, 2 røde og 3 gule, bra gjort med 8 ligakamper fra start

 

Keepere

1. Lehmann, 8 gule (There's only one Lehmann)

2. Filan, 3 gule på 9 kamper (Wigan, reservekeeper. Klar 2.plass)

3. Kenny (Sheffield), 3 gule, 31 kamper

4. Jaaskelainen, 3 gule, 35 kamper

 

Vet fanken meg ikke om jeg skal le eller grine :)

 

Edit: På de tre forrige sesongene har han 3 gule i ligaen, nå 8!

Link to comment
Share on other sites

Dårlig førsteomgang, meget, meget god andreomgang. Vi er uheldige som ikkje vinner denne kampen, og vi viser kor mykje bedre vi er enn Tottenham - egentlig. Fornøgd eg!

 

Andreomgangen viste hvor stor kvalitetsforskjell det EGENTLIG er på klubbene, og går man bak resultatet bør vi føle oss trygge på fremtiden. For Arsenal spilte utrolig bra i andre omgang, selv om de som sedvanlig er sin egen verste fiende. Dette er same old story; ustoppelig og fantastisk kombinasjonsfotball, ineffektivt angrepsspill, småguttefeil i forsvaret, taktiske blundere fra benken. Å luke bort tullefeilene bør være relativt enkelt; mye enklere enn å skape et lag som spiller så bra som Arsenal gjør når de er i støtet. DERFOR skal vi ikke henge for mye med hodet etter denne kampen. Det er kanskje grunn til å håpe at vi for en gangs skyld har marginene MED oss den dagen vi virkelig trenger det, ihvert fall hvis slike ting jevner seg ut over tid som enkelte påstår? Nå endte vi likevel opp som en slags vinnere på lørdag; St.Tottringsday, og nesten sikker 4.plass. Og det etter å hatt så mye marginer mot oss som vel nesten mulig. Og uansett hvor irriterende det er å miste en seier på overtid, særlig mot spurs, vi trengte ikke mer. Og det er helt greit å la Tottenham få dette "beinet" å suge på. SÅ kan de dulle seg inn i den villfarelsen at de ikke ligger så langt bak Arsenal...! :D :)

Link to comment
Share on other sites

I følge Robbie Keane er Spurs og Arsenal omtrent jevnbyrdige "fordi Spurs kom lenger i UEFA-cupen enn Arsenal i CL". Gi mannen en ledende stilling i Spurs!! Glenda beware.

 

Fantastisk!!

Blir nesten som slik vi hadde det på laget vårt: Vi har to lag, et 7-er lag og et 11-er lag. 11-laget spiller i 1.divisjon, mens 7-er laget spiller i et eller annet lavt greier. Og når sesongen var ferdig i fjor, kom alle på 7-er laget og sa: "Vi er bedre enn dere fordi vi kom høyere på tabellen enn dere"..

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre jeg når jeg hører slikt.. skal jeg le eller grine?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...