Jump to content

2007.04.21 Tottenham B


hermz

Arsenal-Tottenham  

55 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Huff huff...

Dette var surt må jeg si..

Vi spiller en meget bra 2.omgang hvor vi virkelig rundspiller tottenham til tider. Adebayor får sitt etterlengtete mål og allt ser ut som det skal gå veien.

Men så bommer Julio på åpent mål, wenger bytter inn phil slik at det blir 30 sekunder mer i tilegg og at Cesc ikkje gikk i kroppen til jenas før han skjøt. Men man kunne se at Cesc var preget av viruset og jeg skal ikkje legge skylden på han, ha la tross allt to målgivende.

 

Det var surt og 3 plass røyk nok der og vi kunne sikret oss 4 plass nesten allerede i dag. Men må si jeg er fornøyd med guttas innsats i dag, kommer tilbake og det er bare mangel på rutine som fører til målet. Man må vær fullt konsentret selv om det bare er 20 sekunder igjen...var et prakteksemplar på dette i dag..

 

Satse på at vi slår Chelsea te helga da..

Link to comment
Share on other sites

Er jeg eneste som er fornøyd? Selvfølgelig er det plagosomt med avslutningen, men måten laget reiste seg på i andre var flott. Desuten er begge målene resultat av ytterst tvilsomme frispark. Annen dommer og vips hadde vi suttet her med 0 mål og 149 i stolpen.

 

Up the Arse!

Link to comment
Share on other sites

Støtter Up the Arse!

Selvsagt skuffende å få utligning mot seg 4 minutt på overtid, men syns vi viser flott spill i 2.omgang og er uheldige som ikke får flere mål. Ville i utgangspunktet også vært fornøyd med uavgjort, noe som betyr St. Totteringham's day! Noe som er det viktigste, samme hvor vi ender på tabellen. Screw 3. plass, betyr lite, vi vet vi er bedre enn Liverpool uansett.

Link to comment
Share on other sites

Ble det St. Totterings day i dag likevel?

 

I blame Senderos :xxx: :) ;)

Hehe neida, men ærlig talt var det litt sløvt av Cesc å ikke følgeløpet til Jenas, men samtidig så burde jo denne klumsete Real Madrid spilleren Julio "I like to run around and take bicycle cicks" Baptista satt oss opp i 3-1 men at han skulle score på åpent mål blir vel litt for mye å forvente av den spilleren. Det har blit sgt før og jeg sier det igjen;

 

"Return to sender"

Link to comment
Share on other sites

Er det bare meg, eller slipper vi alltid inn mål hver gang Senderos spiller? FY FAEN, så surt, men allikevel synes jeg vi skal si oss fornøyde som ikke slapp inn hundrevis av mål den første halvtimen av kampen, for da ble vi overkjørt!

 

Senderos = SELG!

 

Klipp er forresten lagt ut.

 

(...)klumsete Real Madrid spilleren Julio "I like to run around and take bicycle cicks" Baptista satt oss opp i 3-1 men at han skulle score på åpent mål blir vel litt for mye å forvente av den spilleren. Det har blit sgt før og jeg sier det igjen;

 

"Return to sender"

Støttes 110%!!

Link to comment
Share on other sites

Ok at vi slapp inn mål når senderos kom inn, men da var da vel for f**n meg ikke han sin skyld! Det var f**n meg Fabregas som ikke gadd og løpe etter. Blir bare forbanna når dere legger skylden på feil folk, og det er bestandig det skal gå utover Senderos.

 

Kamoen i det store og hele var grei. Vi harre fortjent og vinne. Bare sålpen hadde vært 2cm lenger ut til siden, og hvis målet hadde vært cm høyere. men vi fikk da 1 poeng.......

Link to comment
Share on other sites

Da vil jeg helst se Fabregas på benken og evt. komme inn hvis vi trenger han! Dette går mot St. Totteringhams day imorgen! :xxx:

 

Tips: 1-2 (A: Toure, Adebayor)

 

Var rett til 94 minutter...

Og til de som sier Senderos var grunnen til det siste målet til spu*s; Kiss my ass

Bapista må tilbake til Real.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man ser bortifra bommen, hva gjør Baptista som er så ufattelig dårlig idag? Slår sjelden feilpasninger og er flink til å gjøre seg spillbar. Enig i at han ikke er outstanding men å skjelle han ut etter denne kampen er ikke helt rettferdig. Og hva hadde Senderos med målet å gjøre?! Skylder man på han ved målet så blir det bare så dumt at jeg ikke har ord. Er i såfall Fabregas som skal få pepper som ikke fulgte Jenas.

 

Men alt i alt er jeg fornøyd. I andreomgangen spiller vi ut Spurs så til de grader og det var rett og slett moro å se på. Også moro at vi scorer på to dødballer. VIl gi pluss til backfireren, Diaby og Rosicky idag. Alle var rett og slett dritbra. Skjønte ikke hvorfor Rosicky ble byttet ut istedenfor Hleb men det får være. Synes forøvrig at Hleb svinger altfor mye i prestasjonene. Blir ofte stillestående og slår ufattelig mange feilpasninger men så plutselig skrur han på bryteren og fosser frem og lager farligheter hver gang. Får vi han til å bli mer stabil så blir han veldig bra! Happy St. Totteringsday :xxx:

Link to comment
Share on other sites

Vi burde nok vunnet i dag, men vi får trøste oss med St. Totteringhamsday og en 4.-plass som nå virker ganske sikker. Det er enkelte ting som ikke forundrer meg mer, men om vi skulle havne under 4. nå, så er det et unntak.

 

Er det bare meg, eller slipper vi alltid inn mål hver gang Senderos spiller? FY FAEN, så surt, men allikevel synes jeg vi skal si oss fornøyde som ikke slapp inn hundrevis av mål den første halvtimen av kampen, for da ble vi overkjørt!

 

Senderos = SELG!

 

Ærlig talt.. Deprimerende å lese slik idioti. Senderos hadde like mye med det målet der å gjøre som du og jeg hadde. Det tror jeg også du vet.

Link to comment
Share on other sites

Sjølv om det var forferdelig å sleppe inn mål 5 minutt på overtid er det nok av lyspunkt: Bolton taper slik at 4 plassen er HEILT sikker. Det er St. Totteringhamsday. Kolo er tilbake som konge og Ade scora mål. Sjå lyst på det :xxx:

Enig. Masse positivt i dag, men håper på bedre plassering neste år :)

Link to comment
Share on other sites

Så kampen i opptak.. ble ferdig for 1 minutt siden elns..!

Jeg er bare så utrolig forbanna akkurat nå!!! Hva i pokker er vitsen med å skape uro i de bakre rekker ved å sette inn Senderos i slutten, og ta av en, i dag, defensiv god Hleb?! Wenger skal ta din del av skylden for resultatet!

 

Forøvrig så er det en fantastisk innsats av laget i dag, og de fleste spiller med hjertet langt utpå drakta! [les: Adè, Clichy, Ebouè, Toure, Cesc osvosv] Å gå ut i andre omgang med å ligge under 1-0 på bortebane i et så stort derby som dette, og snu kampen til 2-1 [en stund :angry: ]... det ryker det prestasjon av!

Etter vi scora 2-1 gikk jeg helt amok, og jeg satt med hjertet i halsen helt ut. Jeg måtte til og med ta slike pusteøvelser for å kunne følge meg.. jeg var skikkelig spent! På overtid av overtiden smeller Jenas inn 2-2, og jeg kjenner tårene preller i kantene av øynene, og jeg smeller hånda i bordet så det faller sammen! Utrolig surt! UTROLIG surt!!

 

Må legge til hva jeg mener å ha lest på munnen til Adebayor etter 2-1 scoringa hans:

"I LOVE THIS CLUB!" mens han kysser Arsenalcrestet! FANTASTISK!

Link to comment
Share on other sites

Slapp 1.omgang, men en veldig bra 2.omgang.

Som vanlig sliter vi på defensiv dødball, men syns forsvaret var bra i dag i forhold til tidligere.

Fortsatt er ineffektiveten der, men også mye mer uflaks i dag.

Virker som ingen lag som treffer stolpen flere ganger og får baklengs på overtid oftere enn oss denne sesongen. "Story of our season" som Wenger sa..

 

Syns Adebayor, Hleb og Gilberto var våre beste i dag.

Vi ser jo fortsatt at vi er flere steg foran Spudz og 4. plassen er vel nå bortimot i boks. :angry:

 

Happy St. Totteringhams day!

Link to comment
Share on other sites

Idag er lyspunktet 2 omgangen, vi kjøre over spudz til tider, på deres eget gress. Og spiller noe av den velkjente Arsenal fotballen. Vi har enda ikke tapt mot spurvene i dette årtusne.vi sikret 4 plassen. Og vi har en fin sesong og se fram mot. Man u tapte poeng, og jeg håper at chelski vinner premier leauge, selv om jeg prinsipielt mener utd bør vinne, så har jeg for mange united kompiser til og greie den tanken.

I dag er jeg stolt av guttene, måten de reiser seg på i andre omgang er glimrende, og Julio burde virkelig avgjort på slutten, men han er nok ikke god nok for dette laget, det beviste han nok en gang idag, skaper og tilfører laget absolutt ingenting når han kommer inn. Også deilig og se at Cesc selv etter en sykdomsuke kommer inn og snur kampen. Ronaldo har ettter min mening vært premier leauges beste i år, men Cesc er ikke langt unnea. Sentral midtbane er en av de vanskeligste posisjoner og utheve seg i, og at han styrer så og si alle kamper i en alder av 19 er ikke annet en utrolig. Fab4!!!

Link to comment
Share on other sites

Noen andre som fikk flashbacks fra Chelsea-kampen da en viss Essien scorte på (nesten) samme måte?

Føles som om jeg har sett Lehmann strekke seg etter ballen en million ganger, uten å nå den. Surt.

 

Utrolig stolt av å være Arsenal-supporter! Tottenham hadde jo ABSOLUTT ikke noenting å stille opp med i andre omgang!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...