Jump to content

2007.04.21 Tottenham B


hermz

Arsenal-Tottenham  

55 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Tusen takk skal du ha Cesc!

Cesc???

Det er Wenger sin skyld alt sammen!!!! Hvorfor skal han på død og liv gjør det defensive byttet han gjør hver gang Arsenal leder og det er noen få minutter igjen. I 35-40 minutter hadde Arsenal spilt god ballbesittende fotball, så gjør han det idiotiske byttet.

 

Klandres den som klandres skal!!!

Link to comment
Share on other sites

hvor i alle dager er fighting evnen? her skal jo det ofres liv i verste fall for at den ballen ikke skal inn, og det fabregas gjør der er jo sykt. uansett hva han gjorde tidligere i kampen føler jeg i dette øyeblikk at det ikke er nok

Link to comment
Share on other sites

Jaja, vi tapte i alle fall ikke.

Akkuratt når det skjer på denne måten er det nesten like surt som et tap. Annet merkelig valg var å ta ut en livlig Rosicky som lagde litt trøbbel og sette inn på en ubrukelig Baptista

 

enig der, føles som et tap!

Følgte med på vg live jeg å...hva var d cesc gjorde for noe?

Link to comment
Share on other sites

Jaja, vi tapte i alle fall ikke.

Akkuratt når det skjer på denne måten er det nesten like surt som et tap. Annet merkelig valg var å ta ut en livlig Rosicky som lagde litt trøbbel og sette inn på en ubrukelig Baptista

 

enig der, føles som et tap!

Følgte med på vg live jeg å...hva var d cesc gjorde for noe?

Han lot være å følge Jenas som spaserte forbi han og fikk masse rom til å fyre av 2-2 skuddet...

Link to comment
Share on other sites

Det var uflaks!

men Arsenal beviser nok en gang at Spurs har en laaaaang vei å gå for å nærme seg arsenal-nivå.

....og dette på tross av at Adebayor, Gilberto og Hleb er drit dårlige...og Baptista er enda verre.

Vil ikke si Gilberto var dritdårlig. Syns han var en av de beste i dag, med mye bra defensivt arbeid. Og Cesc var suveren selv med lite trening den siste uka..

Link to comment
Share on other sites

Det var uflaks!

men Arsenal beviser nok en gang at Spurs har en laaaaang vei å gå for å nærme seg arsenal-nivå.

....og dette på tross av at Adebayor, Gilberto og Hleb er drit dårlige...og Baptista er enda verre.

 

Er det virkelig uflaks? Det er jo blitt et mønster, spesielt under Wenger, at Arsenal slipper inn mål for lett. Samtidig som vi er ineffektive foran mål. Skulle vært interessant og sett en statsistikk i prosent på uttelling av sjanser, samt mål i mot i forhold til sjansene motstanderne skaper.

 

Hvor mange ganger har vi ikke vunnet sjansestatsistikken (spesielt hjemme) for eksempel 20 (minst)-2 og likevel avgitt poeng? Selv om det kan virke som om vi har marginer imot oss, kan det ikke være tilfeldig når det skjer så ofte?

 

Men jeg er blant dem som mener at vi denne sesongen også har hatt en del marginer i mot oss. man maser om at vi er laget som skårer mest i sluttminuttene. Men jeg føler at vi jammen oftere taper kampene i sluttminuttene. I alle tre cupene gikk vi jo ut på mål imot på slutten av kampene. Når det er sagt, kan det ha sammenheng med de defensive valgene laget tar (les: Wenger) når kampene nærmer seg slutten. Ikke vet jeg... men surt er det!

Link to comment
Share on other sites

Herlig at ballen til slutt gikk inn. Var sikker på at det ikke skulle bli noen mål. Elendig første, men total utspilling av naboen i andre.

 

Lurer på hvordan Baptista nesten headet til kast på slutten. Utrolig.

 

Også utrolig at Cesc skrur helt av og lar være å følge Jenas.

 

Hva gjorde Gilberto feil i dag? Det er ikke hannes oppgave å score. Selv om han bør utnytte sjansene bedre gjorde han som han skulle ellers.

 

Herlig dag! Gidder ikke la meg plage av utligning 5 min på overtid.

 

Up the Arse!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...