Jump to content

2007.04.21 Tottenham B


hermz

Arsenal-Tottenham  

55 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Det finnes ingen unnskyldning iverden for bommen til Adebayor, noen vil sikkert si han er presset; men hvorfor skal han legge seg godt bakpå og bruke innsiden på den avslutningen. Synd at vi ikke har noen mindre evneveike avsluttere foran mål når Eboue skaper en sånn kjempesjanse med en god involvering.

 

Så du situasjonen? Den ballen kommer i 800 ut fra stanga. Når Ade ser at Eboue skyter og den går i retning UTENFOR forventer han ikke akkurat å få ballen. Men ballen spretter ut den og han er pressa. Rekker ikke akkurat å tenke: "Skal jeg bruke innside, utside eller vrist?".

 

NEI! FÅR SI SOM JEG SIER TIL PAPPA NÅR RBK SPILLER OG HAN ALLTID HAR RETT: "DET ER JÆVLIG LETT Å SITTE I GODSTOLEN OG KOMMENTERE, JAAAA!"

Link to comment
Share on other sites

Herregud, Adebayor! Kor mange slike bom skal ein spelar få lov til å ha. Til og med Baptista hadde scort der. Baptista er faktisk litt god på tapp-ins.

 

Ellers er det ein jevn omgang, men eg reknar med at Scum blir slitne etter kvart. Dei jobbar jo umenneskelig hardt tilbake. Det blir vel ein del nervøse Tottenham-sjeler både på banen og tribunen etter kvart så dette er langt fra over.

Link to comment
Share on other sites

Julio hadde heller ikke scoret der. Er veldig få spillere som hadde klart å presse den ballen ned. Er ikke noe å klage på Ade for at han ikke scorer der. Men synd at ballen treffer der den gjør på stolpen og ikke lenger inn... Jeg føler vi mangler viljen i 1. omgangen til å vinne det her. Vi må heve oss betraktelig til 2. omgangen skal vi klare poeng i denne kampen. Håper Baptista kommer innpå i løpet av omgangen. Nå er det på tide at vi tar kontroll over kampen og gruser disse tullingene fra nabolaget!!

Link to comment
Share on other sites

Det finnes ingen unnskyldning iverden for bommen til Adebayor, noen vil sikkert si han er presset; men hvorfor skal han legge seg godt bakpå og bruke innsiden på den avslutningen. Synd at vi ikke har noen mindre evneveike avsluttere foran mål når Eboue skaper en sånn kjempesjanse med en god involvering.

 

Så du situasjonen? Den ballen kommer i 800 ut fra stanga. Når Ade ser at Eboue skyter og den går i retning UTENFOR forventer han ikke akkurat å få ballen. Men ballen spretter ut den og han er pressa. Rekker ikke akkurat å tenke: "Skal jeg bruke innside, utside eller vrist?".

 

NEI! FÅR SI SOM JEG SIER TIL PAPPA NÅR RBK SPILLER OG HAN ALLTID HAR RETT: "DET ER JÆVLIG LETT Å SITTE I GODSTOLEN OG KOMMENTERE, JAAAA!"

 

Uansett om han avslutter med utsiden, innsiden, vristen eller hælen så skal den ballen i mål. Spisser på dette nivået bør ha nese for at ballen kan komme ut igjen der den kom. Tror både meg og deg hadde klart å sette den ballen i mål, det er strengt tatt bare å ta en 3-4 meters tuoch på ballen der du treffer innenfor et område rett foran deg på 15-16kvadratmeter. det skal vrl være en overkommelig oppgave for en spiller som faktisk spiller spiss og dermed har i oppgave å score mål.

Link to comment
Share on other sites

Det finnes ingen unnskyldning iverden for bommen til Adebayor, noen vil sikkert si han er presset; men hvorfor skal han legge seg godt bakpå og bruke innsiden på den avslutningen. Synd at vi ikke har noen mindre evneveike avsluttere foran mål når Eboue skaper en sånn kjempesjanse med en god involvering.

 

Så du situasjonen? Den ballen kommer i 800 ut fra stanga. Når Ade ser at Eboue skyter og den går i retning UTENFOR forventer han ikke akkurat å få ballen. Men ballen spretter ut den og han er pressa. Rekker ikke akkurat å tenke: "Skal jeg bruke innside, utside eller vrist?".

 

NEI! FÅR SI SOM JEG SIER TIL PAPPA NÅR RBK SPILLER OG HAN ALLTID HAR RETT: "DET ER JÆVLIG LETT Å SITTE I GODSTOLEN OG KOMMENTERE, JAAAA!"

 

Uansett om han avslutter med utsiden, innsiden, vristen eller hælen så skal den ballen i mål. Spisser på dette nivået bør ha nese for at ballen kan komme ut igjen der den kom. Tror både meg og deg hadde klart å sette den ballen i mål, det er strengt tatt bare å ta en 3-4 meters tuoch på ballen der du treffer innenfor et område rett foran deg på 15-16kvadratmeter. det skal vrl være en overkommelig oppgave for en spiller som faktisk spiller spiss og dermed har i oppgave å score mål.

 

Da står vi på hvert vårt synspunkt :D :P

 

Uansett. Stolpen-ut-dag. Flotte greier!!

Link to comment
Share on other sites

Det finnes ingen unnskyldning iverden for bommen til Adebayor, noen vil sikkert si han er presset; men hvorfor skal han legge seg godt bakpå og bruke innsiden på den avslutningen. Synd at vi ikke har noen mindre evneveike avsluttere foran mål når Eboue skaper en sånn kjempesjanse med en god involvering.

 

Så du situasjonen? Den ballen kommer i 800 ut fra stanga. Når Ade ser at Eboue skyter og den går i retning UTENFOR forventer han ikke akkurat å få ballen. Men ballen spretter ut den og han er pressa. Rekker ikke akkurat å tenke: "Skal jeg bruke innside, utside eller vrist?".

 

NEI! FÅR SI SOM JEG SIER TIL PAPPA NÅR RBK SPILLER OG HAN ALLTID HAR RETT: "DET ER JÆVLIG LETT Å SITTE I GODSTOLEN OG KOMMENTERE, JAAAA!"

 

 

Helt enig med deg der :P mye lettere for oss som ser på kampen å komentere!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...