Jump to content

2007.04.21 Tottenham B


hermz

Arsenal-Tottenham  

55 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Spurs-Arsenal

 

 

 

Kanal:Canal+SPORT1%20ny.gif

 

 

Tid: kl.13.45

 

 

Bane: White Hart Line

 

 

Siste kamp Arsenal: City H 3-1

 

 

Siste kamp Spurs Wigan B 3-3

 

 

Skade info:Injury News

 

 

Streams:Stream tråd!

 

Om kampen:

Sist kommende møte mellom disse to,var Liga-cup semifinalene.Da ble det 2-2(WHL) og 3-1 (Emirates Stadium). Nå ønsker vi en ny seier over Spu*z.Men vi mangler fortsatt våre to super spisser Thierry Henry og Robin Van Persie.Siste Premier League oppgjør var på Emirates Stadium,da vant Arsenal 3-0 etter scoringer av Emmanuel Adebayor og 2x Gilberto Silva.Så ønsker jeg alle Arsenal spillere,trenere og supportere lykke til på Lørdag.Dette skal vi vinne..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Nå ser det ut som om Fabregas har blitt syk. Virkelig synd. Denne kampen må vi vinne, og det tror jeg vi kan klare.

 

Laget mitt med hensyn til hvordan skadesituasjonen ser ut nå:

 

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Gilberto - Diaby - Rosicky

Adebayor - Baptista

 

I tillegg til et mål, så viste Baptista en fremgang sist. Denne gangen får han bevise at han kan holde seg på et visst nivå. Han kan godt ta noen mål til mot "wannabe kings-of-London".

Link to comment
Share on other sites

Det er vell 50/50 på om han starter i morgen har fått et lite virus :/ .. Men uansett vi må bevise at vi klarer å score mål uten cesc også, selv om han er i en utrolig god periode ! :) .. Ljungberg da ? Er han klar til i morgen ? :( ..

 

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Gilberto - Diaby (Fabregas viss han er klar) - Rosicky

Baptista (Ljungberg viss han er klar?) - Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Det er vell 50/50 på om han starter i morgen har fått et lite virus :/ .. Men uansett vi må bevise at vi klarer å score mål uten cesc også, selv om han er i en utrolig god periode ! ;) .. Ljungberg da ? Er han klar til i morgen ? :D ..

 

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Gilberto - Diaby (Fabregas viss han er klar) - Rosicky

Baptista (Ljungberg viss han er klar?) - Adebayor

 

Vet ikke helt om Ljungberg er klar,syns han stod på skadelista... :)

Men mitt tips blir 1-1.. :(

 

Mitt lag:

Jens

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Gilberto - Diaby* - Rosicky

Ljungberg**

Adebayor

 

*Hvis Fabregas er klar tar jeg han.

**Hvis Ljungberg er skadet tar jeg Baptista.

 

Benk:Almunia,Dj,Senderos,Ali,Baptista

Tribune:Henry,Van Perise og Walcott..

Link to comment
Share on other sites

Søren, jeg trykka bare på H for jeg kom på at Arsenal var hjemme, men de bli B!

 

Hallo folkens det er Tottenhamps, dette skal jo være enn lett match.

 

Mitt real tips; 3-1 3x Rosicky, -1 Berbatov!

 

CoMe On YoUr GoOnEr!

Link to comment
Share on other sites

“It depends how well we do next season and how the situation will go because I have high targets for next season. I knew that with a young team going to a new stadium, we could struggle a little bit this year. But we have to be back on track fighting for the Premiership next season.”

 

Wenger sa dette etter spm om hvilke tanker han gjør om sin kontrakt som går ut sommeren 2008. Tror nok vi kommer til å se et mye sterkere Arsenal lag neste sesong og da tror jeg nok Wenger kommer til å hente noen spillere i sommer også ettersom han har store krav foran neste sesong.

 

Håper vi klarer å vinne i morgen, men det blir en tøff kamp. Tottenham har vokst veldig den siste tiden og utviklet seg mye pga spill i Europa også. Gledelig å se at Freddie, Cesc og Diaby er klare hvertfall, fordi vi trenger en sterk tropp i morgen.

 

Regner med at det blir det samme laget som spilte mot Man City. Evt kommer kanskje Freddie inn for Baptista, men tror egentlig at Baptista får tillit igjen etter at han scoret sist. Bare føler det på meg.

Link to comment
Share on other sites

Da var det klart for lokalderby. Arsenal mot Spudz på Shite Fart Lane. I troppen er Cesc og Freddie med, men om de starter kampen er en annen sak med tanke på at Cesc sliter med et virus, og Freddie sliter med en skade. Uansett bør vi kunne klare 3 poeng i denne kampen. Som resten av kampene våre kommer dette til å bli tøft. Vi må ikke la Scums få la styre denne kampen. Positivt for vår del er at det virker som om Toure og Gallas begynner å skjønne hverandre bedre i forsvarsspillet, og at de posisjonerer seg mer riktig i forhold til hverandre enn tidligere. Baptista begynner å få til mer med ballen i beina, selv om han til tider mister den litt for lett. Ellers er Rosicky på gang og Gilberto er i form. Håper for all del Hleb blir hvilt fra start i denne kampen med tanke på at han ikke har vært helt på topp i de siste kampene.

 

Håper på dette laget:

Jens

Hoyte-Toure-Gallas-Clichy

Eboue-Gilberto-Denilson/Diaby-Rosicky

Ali-Ade

 

Men tror det blir slik:

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Gilberto-Cesc-Rosicky

Baptista-Ade

Link to comment
Share on other sites

Paddy Powers bettingreklame på Arsenals hjemmeside viser at de har lavest odds på Freddie som Arsenals første målscorer i kampen til 9 i odds. Noe spesielt da han såvidt jeg husker ennå ikke har scoret i serien i år. Aliadiere følger etter med 10 i odds. Berbatov er deres favoritt til å score første målet, til 7 i odds.

 

En annen ting er at de har satt Adebayor først på Arsenals del "First to score for their team" til 5 i odds.

Link to comment
Share on other sites

Paddy Powers bettingreklame på Arsenals hjemmeside viser at de har lavest odds på Freddie som Arsenals første målscorer i kampen til 9 i odds. Noe spesielt da han såvidt jeg husker ennå ikke har scoret i serien i år. Aliadiere følger etter med 10 i odds. Berbatov er deres favoritt til å score første målet, til 7 i odds.

 

En annen ting er at de har satt Adebayor først på Arsenals del "First to score for their team" til 5 i odds.

Tror nokk ikke freddie blir Arsenals første målscorer er ikke sikkert han skal starte en gang :) .. Men denne kampen skal være være våres ! :(

Link to comment
Share on other sites

Fabregas syk?? krise...

Er ikke helt sikker,men tror faktisk at med den formen han er i i dag hadde jeg sett hvem som helst andre syk, bare ikke han...Hleb og Rosicky er veldig avhengig av han..får bare håpe han blir frisk!

 

Er uenig i at Rosicky er avhengig av Cesc!

Rosicky etablerer seg bare mer og mer i Arsenal og kan fort bli nesten like viktig som Fabregas for klubben! Tomas har en utrolig kreativitet, bra skuddfot, bra teknikk, bra hurtighet, bra agressivitet, god taklingsevne, og har veldig god ballkontroll og pasningsfot. Fabregas har mange av disse punktene, men han er verken så hurtig som Rosicky eller like god skuddfot. Derfor er det bare at han er ny i en stor klubb som hindrer Rosicky fra å bli en av de beste spillerne i PL etter min mening.

Neste sesong vil han briljere stort.. [ikke det at Cesc ikke vil det heller da.. selvfølgelig vil han det!]

Men allerede nå så er Rosicky uavhengig av mange av lagspillerne sine! Det er klart at han ikke kan være alene på midtbanen elns, men han trenger ikke en så god spiller som Cesc ved sin side for å spille godt, det er det som er poenget mitt. Hleb på sin side, har vist at han er livsnødvendig av Cesc for å spille en god kamp. Men vi har også sett at Hleb og Rosicky har et godt samspill, så det kan hende det fungerer uansett.

Link to comment
Share on other sites

Bekreftet lagoppstilling: Lehmann, Eboue, Toure, Gallas, Clichy, Hleb, Gilberto, Diaby, Rosicky, Ljungberg og Adebayor

 

Cesc sitter på benken fra start i dag. Dette kan bli vanskelig folkens!

 

Come on Arsenal!!

 

Jeg har trua.Syns ikke lag oppstillingen var så ille.

Bare synd at Fabregas sitter på benken.. :P

 

Dette vinner vi..!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...