Jump to content

Har Wengers Arsenal peaket?


Daddy Cool

Recommended Posts

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Arsenal boss Wenger: We don't need any new signings

tribalfooball.com - April 12, 2007

 

Arsenal boss Arsene Wenger has warned fans he doesn't intend to splash out this summer.

The campaign will end without silverware and Champions League qualification is not guaranteed, but the Gunners boss said: "I'd be happy to go into next season with the same squad because we're in a growing process.

 

"The temptation is always there to spend but I'm more concerned with developing the young players. I don't think we need a big investment."

 

står litt mer her:

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...39;t+break+bank

 

jeg mener vi sårt trenger forsterkninger, men wenger hadde kunne sagt dette uansett om han skulle handle eller ikke..

så er vel bare vente og se ;)

 

 

Merkelig hvordan Wengers uttalelser om dette temaet variere. Hvor lenge er det siden det stod å lese på arsenal.com at Wenger var ute etter en super super spiller? Ett par måndeder kanskje.

 

Siden den gang har det gått rett i dass sportslig for Arsenal... og da finner han det for godt å fleske til med uttalelser som denne siste..."We dont need any new players"...

 

Gud bedre så betryggende. Får bare håpe han har en plan som er litt mer stabil enn utalelsene han har kommet med siste tiden. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ny brannfakkel. Få tilbake Anelka. Han glir rett inn i gjengen. Han har hurtigheten og skuddkraften som Adebayor ikke har, og han ville være høymotivert for oppgaven. Han har sonet lenge nok nå for å være ung og umoden, eller menneskelig som det heter.

 

Støtter den. I tillegg slepp vi at han scorar MOT oss kvar einaste kamp han spelar! :-|

Link to comment
Share on other sites

Ny brannfakkel. Få tilbake Anelka. Han glir rett inn i gjengen. Han har hurtigheten og skuddkraften som Adebayor ikke har, og han ville være høymotivert for oppgaven. Han har sonet lenge nok nå for å være ung og umoden, eller menneskelig som det heter.

 

Støtter den. I tillegg slepp vi at han scorar MOT oss kvar einaste kamp han spelar! :D

 

 

Vi kan jo gi Gilberto og Adebayor og litt cash i bytte med Kevin Nolan og Nicolas Anelka

Link to comment
Share on other sites

Eg forstår ikkje kva enkelte har imot Gilberto. Faktum er at han har vore ein av dei beste og mest stabile spelerane for oss denne sesongen, og ein glimrande kaptein. Å selge han vil vera eit steg tilbake etter mi meining.

 

Når det gjeld Adebayor, så tviler eg på at han nokon gong blir ein stor målscorar, men han funker bra på topp med både van Persie og Henry, og gir oss eit anna alternativ. Men dersom me skulle få tak i Anelka, er det jo umogleg å seie nei til det. Trioen van Persie, Henry og Anelka ville vore ligaens beste.

Link to comment
Share on other sites

Eg forstår ikkje kva enkelte har imot Gilberto. Faktum er at han har vore ein av dei beste og mest stabile spelerane for oss denne sesongen, og ein glimrande kaptein. Å selge han vil vera eit steg tilbake etter mi meining.

 

For min del så har jeg ikke noe spesielt i mot Gilberto, men føler at Kevin Nolan er en bedre midtbanespiller, han har litt flere strenger å spille med enn Gilberto, men det er bare min mening. Og tror nok Nolan vil være til en overkommelig pris, heller Nolan til £10mill enn Hargraves til £18mill for å si det slik. Tror Kevin Nolan's løpskapasitet vil være midt i blinken, han kan overta løpinga fra en aldrende Ljungberg som kanskje har gjort sitt for oss.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...