Olé Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Hahaha. Du kan vel ikke mene det du skriver ovenfor? Ditt råd til Arsenal er altså: LA EN RUSSER KJØPE OSS Og du velger å ta med ett av midtstoppertalentene, O'cearuill, selv om du ikke vet noen ting om han... Ja? har du noke bedre forslag kanskje? Chelsea vart kjøpt av en riking samma med Manu og no e Liverpool også kjøpt.. so viss vi vil sjå Arsenal på 1.plass snart, so e det det beste vi kan gjere... Eg valgte og ta med O'cearuill fordi det blir for tynt med bare 4 midtstoppera.. Eg veit ikkje noke om han, men du visste vel ikkje ken Fabregas var før han kom t Arsenal? og berre sjå på han no.. men no e vel kanskje Fabregas en av dei sjeldne.. men uansett so vedda eg på at han kunne gjort en bedre jobb enn senderos.. og O'cearuill er en sikkert en god 3. reserve.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein182 Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Hahaha. Du kan vel ikke mene det du skriver ovenfor? Ditt råd til Arsenal er altså: LA EN RUSSER KJØPE OSS Og du velger å ta med ett av midtstoppertalentene, O'cearuill, selv om du ikke vet noen ting om han... Ja? har du noke bedre forslag kanskje? Chelsea vart kjøpt av en riking samma med Manu og no e Liverpool også kjøpt.. so viss vi vil sjå Arsenal på 1.plass snart, so e det det beste vi kan gjere... Eg valgte og ta med O'cearuill fordi det blir for tynt med bare 4 midtstoppera.. Eg veit ikkje noke om han, men du visste vel ikkje ken Fabregas var før han kom t Arsenal? og berre sjå på han no.. men no e vel kanskje Fabregas en av dei sjeldne.. men uansett so vedda eg på at han kunne gjort en bedre jobb enn senderos.. og O'cearuill er en sikkert en god 3. reserve.. Ja eg har eit bedre forslag. For det første så er det stor forskjell på dei 3 oppkjøpa. Hvis du vil at me skal bli som Chelski så er det skandale. Men etter å ha lest nokre av dine andre innlegg, så hadde nok eit nytt Chelski vore paradis for deg, som helst vil skifte ut halve stallen i sommar. Helst fylle den opp med ein gjeng driblefantar. Det er INGENTING som tilseier at me må bli kjøpt opp av ein rik russar for å vinne PL igjen. O'cearuill er 20 år gammal og har aldri vore på banen for A laget til Arsenal. Så at han hadde gjort ein bedre jobb enn ein 22 år gammal Senderos med VM sluttspel for Sveits og erfaring fra CL har eg null tru på. O' cearuill som 3 reserve? Kor er Djorou? Trur faktisk at Connoly også er foran han. Gilberto har blitt trukke ned som stoppar eit par gonger, så at me i det heile tatt får sjå O'cearuill på banen for Arsenal nokon gong er eg svært usikker på. Det må i så fall bli i ein Ligacup - kamp der me har skadeproblem. Men når du samanlignar han med Cesc, så tolkar eg det som at vist O'cearuill får spele, så kjem han til å blomstre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Posted April 3, 2007 Report Share Posted April 3, 2007 Hahaha. Du kan vel ikke mene det du skriver ovenfor? Ditt råd til Arsenal er altså: LA EN RUSSER KJØPE OSS Og du velger å ta med ett av midtstoppertalentene, O'cearuill, selv om du ikke vet noen ting om han... Ja? har du noke bedre forslag kanskje? Chelsea vart kjøpt av en riking samma med Manu og no e Liverpool også kjøpt.. so viss vi vil sjå Arsenal på 1.plass snart, so e det det beste vi kan gjere... Eg valgte og ta med O'cearuill fordi det blir for tynt med bare 4 midtstoppera.. Eg veit ikkje noke om han, men du visste vel ikkje ken Fabregas var før han kom t Arsenal? og berre sjå på han no.. men no e vel kanskje Fabregas en av dei sjeldne.. men uansett so vedda eg på at han kunne gjort en bedre jobb enn senderos.. og O'cearuill er en sikkert en god 3. reserve.. Vi er verdens 3. rikeste klubb. Ingen grunn til oppkjøp. Alt er opp til Sir Wenger nå. Om vi blir kjøpt opp ødelegger vi bare rykte vårt. Kan også være at evt. oppkjøpsmannen ikke er Gooner. Kanskje en vanlig forretningsmann. De eierne vi har nå er fantastiske, trenger ikke nye. Vårt budsjett kan ikke skjules bedre enn noen andre en Arsene. Jeg synes at han bare skal slå til. Kjøp noen verdensstjerner for en gangs skyld. Og se hva det fører til. Har forhåpninger om klassespillere til sommeren, og selvfølgelig alltids noen talenter. Buffon, Boruc, Akinfeev, Ustari osv. Eksempler på keepere. Nolan, Coker, Yaya, Ribery, Torres, Klose, Bent? Er veldig mange aktuelle. Håper bare det blir noe av det da. Hadde ikke blitt mye overrasket om Ribery kom, men er jo mange Wenger kan hente. Gleder meg til sommeren, og bruk noen penger da Arsene! There's only one Wenger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted April 4, 2007 Report Share Posted April 4, 2007 Keepere: Buffon, Casillas, Cech og han fyren som er så god på FM som fjerdekeeper! Høyrebacker: Eboue filmer og Hoyte er for dårlig, Gilbert blir solgt, så vi kjøper Cicinho, Cafu og finner en til som er dritgod på FM. Midtstoppere: Tja, Puyol, Nesta, Cannavaro og Terry burde være ganske realistiske innkjøp. Venstreback: Hent tilbake Cole, kjøp Evra fra United og hent en eller annen fra FM også. Det spillet er jo så realistisk! Kanter: SWP, Ribery, Ronaldo, Messi, Guily, Ronaldinho. Sentral midtbane: Alonso fra Pool, Gerrard, Lampard, Essien, Makelelelelele. Tja, noen fler? Spisser: Torres, Klose, Rooney, van Nistelrooy, Kaka', Drogba, flere? Kjøper vi alle disse så behøver ikke Wenger å få sparken. Folkens, våkn opp. Fiine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olé Posted April 4, 2007 Report Share Posted April 4, 2007 Hahaha. Du kan vel ikke mene det du skriver ovenfor? Ditt råd til Arsenal er altså: LA EN RUSSER KJØPE OSS Og du velger å ta med ett av midtstoppertalentene, O'cearuill, selv om du ikke vet noen ting om han... Ja? har du noke bedre forslag kanskje? Chelsea vart kjøpt av en riking samma med Manu og no e Liverpool også kjøpt.. so viss vi vil sjå Arsenal på 1.plass snart, so e det det beste vi kan gjere... Eg valgte og ta med O'cearuill fordi det blir for tynt med bare 4 midtstoppera.. Eg veit ikkje noke om han, men du visste vel ikkje ken Fabregas var før han kom t Arsenal? og berre sjå på han no.. men no e vel kanskje Fabregas en av dei sjeldne.. men uansett so vedda eg på at han kunne gjort en bedre jobb enn senderos.. og O'cearuill er en sikkert en god 3. reserve.. Ja eg har eit bedre forslag. For det første så er det stor forskjell på dei 3 oppkjøpa. Hvis du vil at me skal bli som Chelski så er det skandale. Men etter å ha lest nokre av dine andre innlegg, så hadde nok eit nytt Chelski vore paradis for deg, som helst vil skifte ut halve stallen i sommar. Helst fylle den opp med ein gjeng driblefantar. Det er INGENTING som tilseier at me må bli kjøpt opp av ein rik russar for å vinne PL igjen. O'cearuill er 20 år gammal og har aldri vore på banen for A laget til Arsenal. Så at han hadde gjort ein bedre jobb enn ein 22 år gammal Senderos med VM sluttspel for Sveits og erfaring fra CL har eg null tru på. O' cearuill som 3 reserve? Kor er Djorou? Trur faktisk at Connoly også er foran han. Gilberto har blitt trukke ned som stoppar eit par gonger, så at me i det heile tatt får sjå O'cearuill på banen for Arsenal nokon gong er eg svært usikker på. Det må i så fall bli i ein Ligacup - kamp der me har skadeproblem. Men når du samanlignar han med Cesc, så tolkar eg det som at vist O'cearuill får spele, så kjem han til å blomstre? Om eg vil bytte ut halve stallen? Nei, men når sant skal seiast so har vi altfor lite midtstoppera.. du nevnte sjøl at Gilberto har blitt satt som stopper eit par gongar. sjøl om det har fungert fint so ville eg uansett ha kjøpt en midtsoppar.. No er kanskje ikkje en russer det beste for oss, men bare vi for henta inn en skikkelig Keeper, Midtstopper og en Midtbaneterrier, så skal ikkje eg nevne en einaste russer igjen.. PS: Du nevnte ikkje forslaget ditt? og Djourou har eg tatt med som midtstopper.. Til Daniel: Er vi verdens 3. rikaste klubb? det kan vel ikkje vere sant? Helsing en Frustret Olé Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 4, 2007 Report Share Posted April 4, 2007 Lite midtstoppere? Gallas, Toure, DJ, Senderos, Connoly og evt Gilberto. Får lag som har så god dekning på stopperplassen. Bare så så fælt United slet i dag uten Vidic i midtforsvaret. De hadde ingen DJ eller Senderos å sende innpå men Wes Brown!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Får lag som har så god dekning på stopperplassen. Bare så så fælt United slet i dag uten Vidic i midtforsvaret. De hadde ingen DJ eller Senderos å sende innpå men Wes Brown!! De har en O'"shit" og... lol Link to comment Share on other sites More sharing options...
AnabOle Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Jeg vet forresten hva som er galt med Arsenal i år kontra tidligere sesonger. Vi mangler spillere som er løpssterke. Vi har mange gode spillere, men ingen som tar de tunge løpene. Med Reyes, Pires, Ljungberg eller noen andre hadde alt sett mye bedre ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olé Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Lite midtstoppere? Gallas, Toure, DJ, Senderos, Connoly og evt Gilberto. Får lag som har så god dekning på stopperplassen. Bare så så fælt United slet i dag uten Vidic i midtforsvaret. De hadde ingen DJ eller Senderos å sende innpå men Wes Brown!! Connoly blir vel for svak viss du meina at O'ceaurill er for svak, dessuten so var det fordi scholes fekk rødt kort at manu sleit.. Heinze spelte også forferdelig. Morsomt å sjå på når manu tapa. Synd at dei scorte 1 mål Gilberto kan vi bruke som midtstopper ja.. men vi skulle vel kanskje hatt en midtstopper der sann at vi kunne bruke Gilberto sine deffensive egenskaper på midten? vi har og sett At Djourou trekke ut på Høgre back. syns ikkje at det funka like bra som Eboue på høgre.. Hoyte måtte jo ned på venstre back en kamp, det funka greit, men vi får ikkje samma offensive egenskapane.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 HErregud..... Ja vi får bare kjøpe hele verden da vettu så går det sikkert dritbra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
4145 Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Jeg vet forresten hva som er galt med Arsenal i år kontra tidligere sesonger. Vi mangler spillere som er løpssterke. Vi har mange gode spillere, men ingen som tar de tunge løpene. Med Reyes, Pires, Ljungberg eller noen andre hadde alt sett mye bedre ut. Tror ikke det er grunnen gitt. Hva med Rosicky? Tar seg ikke mange pauser i løpet av en kamp og står hvertfall ikke noe tilbake for Pires når det gjelder løpskapasitet. JEg mener grunnen er alle skadene på nøkkelspillerne,enkelt og greit. Sier jo det meste når vi ikke har spilt med vår sterkeste 11'er en eneste gang hele sesongen. Hjelper ikke akkurat at vi ikke har en skadefri spiss som scorer målene samt mangler på målfarlige midtbanespillere! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torstein182 Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Hahaha. Du kan vel ikke mene det du skriver ovenfor? Ditt råd til Arsenal er altså: LA EN RUSSER KJØPE OSS Og du velger å ta med ett av midtstoppertalentene, O'cearuill, selv om du ikke vet noen ting om han... Ja? har du noke bedre forslag kanskje? Chelsea vart kjøpt av en riking samma med Manu og no e Liverpool også kjøpt.. so viss vi vil sjå Arsenal på 1.plass snart, so e det det beste vi kan gjere... Eg valgte og ta med O'cearuill fordi det blir for tynt med bare 4 midtstoppera.. Eg veit ikkje noke om han, men du visste vel ikkje ken Fabregas var før han kom t Arsenal? og berre sjå på han no.. men no e vel kanskje Fabregas en av dei sjeldne.. men uansett so vedda eg på at han kunne gjort en bedre jobb enn senderos.. og O'cearuill er en sikkert en god 3. reserve.. Ja eg har eit bedre forslag. For det første så er det stor forskjell på dei 3 oppkjøpa. Hvis du vil at me skal bli som Chelski så er det skandale. Men etter å ha lest nokre av dine andre innlegg, så hadde nok eit nytt Chelski vore paradis for deg, som helst vil skifte ut halve stallen i sommar. Helst fylle den opp med ein gjeng driblefantar. Det er INGENTING som tilseier at me må bli kjøpt opp av ein rik russar for å vinne PL igjen. O'cearuill er 20 år gammal og har aldri vore på banen for A laget til Arsenal. Så at han hadde gjort ein bedre jobb enn ein 22 år gammal Senderos med VM sluttspel for Sveits og erfaring fra CL har eg null tru på. O' cearuill som 3 reserve? Kor er Djorou? Trur faktisk at Connoly også er foran han. Gilberto har blitt trukke ned som stoppar eit par gonger, så at me i det heile tatt får sjå O'cearuill på banen for Arsenal nokon gong er eg svært usikker på. Det må i så fall bli i ein Ligacup - kamp der me har skadeproblem. Men når du samanlignar han med Cesc, så tolkar eg det som at vist O'cearuill får spele, så kjem han til å blomstre? Om eg vil bytte ut halve stallen? Nei, men når sant skal seiast so har vi altfor lite midtstoppera.. du nevnte sjøl at Gilberto har blitt satt som stopper eit par gongar. sjøl om det har fungert fint so ville eg uansett ha kjøpt en midtsoppar.. No er kanskje ikkje en russer det beste for oss, men bare vi for henta inn en skikkelig Keeper, Midtstopper og en Midtbaneterrier, så skal ikkje eg nevne en einaste russer igjen.. PS: Du nevnte ikkje forslaget ditt? og Djourou har eg tatt med som midtstopper.. Til Daniel: Er vi verdens 3. rikaste klubb? det kan vel ikkje vere sant? Helsing en Frustret Olé Forslaget mitt var å ikkje bli eit nytt Chelski slik som du ville. Og ja, me er verdas 3 rikaste klubb. Dessutan er eg overraska over at du klagar på for lite stopparar. Hvis Kolo og Gallas er ute samtidig, så kan me bruke Djorou og Senderos. Det er slett ikkje eit dårleg "B" stopparpar. Gilberto går også til nød, sjølv om han ikkje er så god som stoppar. Når Chelski fekk eit par skadar på stopparplass før i år, brukte dei Geremi og Essien! Det er heller andre plassar som trengs å forsterkast i sommar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted April 5, 2007 Author Report Share Posted April 5, 2007 Er overrasket over hvor lite vi supportere klarer å enes om en slags forståelse. Vi klarer ikke å se hva laget vårt behøver. Jeg tror likevel jeg holder fast på at vi trenger en mer løpsvillig høyre kant, og en bedre venstreback. Jeg er også usikker på om vi har den målskoreren klubben trenger for de neste årene. Tviler litt på Henry og Adebayor, faktisk. Blir spennende å se. Men som sagt - vi trenger en mer løpsvillig høyrekant. Ribery ville vært glimrende, - men hvordan kan vi forvente noe sånt? Hm.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Clichy er jo mer enn god nok.. I bakhånd har vi Traore. Det er absolutt godt nok. I tillegg kan Gallas steppe inn der og samme med Hoyte ved absolutte kriser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Selv noen av vennene mine som er Man U supportere synes at vi har de beste backene i ligaen. Det vi trenger er en målfarlig ving som er direkte i spillet sitt og som har stor arbeidskapasitet. hvis Lehmann ikke blir, trenger vi en ny keeper. Ellers er det veldig lite å klage på med tanke på at vi på alle andre plasser har unge spillere som bare kommer til å bli bedre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kizzan Posted April 5, 2007 Report Share Posted April 5, 2007 Wenger har jo sagt at han ska hente inn verdensklasse spillere. Vi har mange gode spillere i nesten alle plassene. Vi trenger en ny venstreving som er god på hodet, og en ny keeper. Det er plassene vi må forbedre oss på. som Magnus87 sa, vi trenger en målfarlig ving. Noen ny spiss trenger vi ikke, vi har Henry og van Persie. Og vi vet jo alle hva som bor i Henry, og vi har sett hva som vor i van Persie denne sesongen. Det er utrolig at han fremdeles er toppscorer for arsenal..... En ny målfarlig vensteving som i tillegg er god på hodet, og en keeper. Da har vi et komplett lag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus87 Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 Her er i allefall en målfarlig ving som kunne tenkt seg å spille for oss http://www.sportingo.com/football/why-rona...senal/1001,2971 Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted April 6, 2007 Report Share Posted April 6, 2007 HErregud..... Ja vi får bare kjøpe hele verden da vettu så går det sikkert dritbra! Ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted April 6, 2007 Author Report Share Posted April 6, 2007 De siste innleggene forteller meg at flere savner en mer løpsvillig, direkte spillende og målfarlig kantspiller? Dette er det eneste vi klarer å bli enige om. Ellers er det spredte ønsker om alt fra keeper, back og angrep. Jeg lurer på hvor lenge laget vårt kan fortsette med å være talentfullt og ta fjerdeplasser før noe må skje? Jeg håper også at laget utvikler seg og tar nye steg, men det er jo ikke sikkert de gjør det? Hva må da forbedres? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Afc Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Lehmann Eboue Toure Gallas Clichy Hleb Fabgreas Gilberto Rosicky Van Persie Henry© Med evt. kjøp. Lehmann/Carson Eboue Toure Gallas Clichy Ribery Fabgreas Gilberto Rosicky Klose Henry© Link to comment Share on other sites More sharing options...
kizzan Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Jeg ville satset på dette laget Akinfeef/Gordon Hoyte-Toure-Gallas-Clichy Queresma-Fabregas©-Rosicky-Ribery Van Persie-Henry Det ville vært drømme lager, men kanskje en annen vestreving. Men vet ikke hvem.... but Wenger knows what the team should look like! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Jeg ville satset på dette laget Akinfeef/Gordon Hoyte-Toure-Gallas-Clichy Queresma-Fabregas©-Rosicky-Ribery Van Persie-Henry Det ville vært drømme lager, men kanskje en annen vestreving. Men vet ikke hvem.... but Wenger knows what the team should look like! Her mangler det en defensiv sikring på midtbanen, så dette hadde nok taktisk sett ikke gått bra. Ellers er det en god tanke. Rosicky er jo venstreving, og hvis man hadde skjøvet han ut på kanten, og fått inn en sterk defensiv midtbanespiller [Denilson vil være aktuell ganske snart, eller Diaby, selv om han kanskje er best offensivt] For å ta det litt realistisk her, vil dette være drømmelaget mitt til neste sesong ut fra Arsenallaget jeg ser nå: Carson Eboue - Toure - Gallas - Clichy Ribery - Gilberto - Cesc - Rosicky RvP - Henry Dette bør Wenger ha råd til! Med dette laget tipper jeg vi ville oppnådd mer enn en 4.plass, for å si det sånn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kizzan Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Sant det, men Gilberto synes jeg nesten ikke er god nok. Synes han burde forbedres. I de siste kampene Rosicky har spilt har han gjort mer enn Gilberto defensivt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Sant det, men Gilberto synes jeg nesten ikke er god nok. Synes han burde forbedres. I de siste kampene Rosicky har spilt har han gjort mer enn Gilberto defensivt Det er jeg helt enig i, men Rosicky er og blir en offensiv spiller, og helst ving, og Fabregas er ikke kløpperen på defensivt arbeid heller. Og foruten Gilberto så ser jeg ingen spillere som er over hans kaliber i hans posisjon som vil være aktuelle for Arsenal prismessig. Drømmen måtte vært Xavi fra Barca, men han blir alt for dyr. Ellers ville Mascherano vært et bra kjøp, men han er som kjent Liverpools eiendom. Kevin Nolan fra Bolton kunne vel forresten vært aktuell? ja.. han tenkte jeg ikke på før nå! Link to comment Share on other sites More sharing options...
4145 Posted April 24, 2007 Report Share Posted April 24, 2007 Etter å ha lest intervjuer med Wenger de siste mnd så blir jeg mer og mer sikker på at han ikke handler i sommer. FOr en stund siden så sa han jo at stallen kommer til være 99,9% den samme som i år. Det sier vel det meste! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.