Jump to content

Arsenal Legends til Oslo


Ansvarlig redaktør

Recommended Posts

Påmeldingen har gått noe tregere enn vi hadde trodd på forhånd, men det har tatt seg opp etterhvert. Pr idag er vi oppe i ca 130 personer på festen. Det kommer til å bli en kjempekveld!

 

Vi får stadig henvendelser om folk som vil komme på formiddagsarrangementet, så dette kommer til å bli topp!

 

Magnus

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Påmeldingen har gått noe tregere enn vi hadde trodd på forhånd, men det har tatt seg opp etterhvert. Pr idag er vi oppe i ca 130 personer på festen. Det kommer til å bli en kjempekveld!

 

Vi får stadig henvendelser om folk som vil komme på formiddagsarrangementet, så dette kommer til å bli topp!

 

Magnus

 

Vi tar turen frå Sunnhordland, og kjem over fjellet fredag. Regner med at det er andre også som inntar hovedstaden allerede fredag.

Er det ein plass å møtes fredag kveld for nokre pils med andre Gooners?? :D

Link to comment
Share on other sites

Piscator og alle dere andre som lurer på om dere skal melde dere på kveldsarrangementet: Fredag formiddag må vi si fra til Edderkoppen eksakt antall som kommer på festen. Dette har med bestilling av mat å gjøre og personell etc. Vi får dessverre problemer med å ta inn folk som evt skulle melde seg på etter fredag formiddag.

Link to comment
Share on other sites

En dag igjen, dette blir knall!

 

Forhåpentligvis fint vær også: http://www.storm.no/vgnett/Default.aspx?ut...er=19&sted=Oslo

 

Ankommer Tørteberg med limmo og champagneflasker ca. kl. 13.00. Gidder noen ha den røde løperen klar? :rolleyes:

Kamp 1 (kl 12.00) Arsenal Norway – Maidstone Supporters’ Club

 

Maidstone Supporters’ Club med Frank Stubbs i spissen har utfordret Arsenal Norway (dette laget er allerede tatt ut). Det spilles returkamp i England på høsten.

 

13 er alt for sent

Link to comment
Share on other sites

Kamp 1 (kl 12.00) Arsenal Norway – Maidstone Supporters’ Club

 

Maidstone Supporters’ Club med Frank Stubbs i spissen har utfordret Arsenal Norway (dette laget er allerede tatt ut). Det spilles returkamp i England på høsten.

 

13 er alt for sent

 

Beklager så meget. Har nå snakket med konsernledelsen i SAS og, tro det eller ei, de var IKKE villige til å fremskynde avgangen SK 4016 fra klokken 11.00 til 10.00. Jeg forlangte prompte at det ble innkalt til styremøte, men vet du hva? De nektet! Har jeg rett og slett mistet touchen?!?!? :P ;)

Link to comment
Share on other sites

Kamp 1 (kl 12.00) Arsenal Norway – Maidstone Supporters’ Club

 

Maidstone Supporters’ Club med Frank Stubbs i spissen har utfordret Arsenal Norway (dette laget er allerede tatt ut). Det spilles returkamp i England på høsten.

 

13 er alt for sent

 

Beklager så meget. Har nå snakket med konsernledelsen i SAS og, tro det eller ei, de var IKKE villige til å fremskynde avgangen SK 4016 fra klokken 11.00 til 10.00. Jeg forlangte prompte at det ble innkalt til styremøte, men vet du hva? De nektet! Har jeg rett og slett mistet touchen?!?!? :P ;)

 

Hah... Og SAS påstår de relanserer servicen...?? Ikke mye service der i gården, nei... ;)

Link to comment
Share on other sites

Et fantastisk arrangement i dag! Tok noen bilder som dere kan se på linken under. Bare å trykke "back" som er til høyre (Grunnen til "back" er fordi dere vil da få bildene i "riktig" rekkefølge.). Merk at dere får se bildet i full størrelse dersom dere trykker på "Full size" knappen som er under bildets tittel. Trykk på selve bildet for å få det lite igjen.

 

http://s153.photobucket.com/albums/s215/Ar...nt=S4020235.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke vært på arrangementet i dag, men synes initiativet er meget bra. Det som er litt dumt, er at det ikke er så mange fra min tid som Arsenalsupporter som er der. Bare Groves og McGoldrick, og da er det ikke det samme. Hadde det vært like stjernespekket som Liverpool i Florø, hadde det vært umulig å si nei til. Men for all del - godt initiativ!

Link to comment
Share on other sites

Takk til arrangørene i supporterklubben for en strålende dag i sola på Tørteberg.

Vi var 4 blad tønsbergensere som måtte vende den solbrendte nesa hjem før kveldsarrangementet.

Regner med deltagerne der hadde en særs hyggelig aften på Edderkoppen..

Link to comment
Share on other sites

Fantastic, more fantastic, incredibly fantastic. Selv om Kjellus hikket noe fælt etter midnatt. :P Dette var dagen og aftenenor "gamle" Gooners. Mye sølvstenk, og høye viker, gitt! Men hekkan så trivelig det var, både på Tørteberg og ikke minst på Edderkoppn. Gamle tryner man knapt hadde sett siden 1987. Og Sir John fikk både autografen og fire timer prat med Peter Marinello. De smiler ennå, begge to, tror jeg! ;)

 

En stor honnør til arrangmentskommiteen, jeg håper inderlig at dette blir en årlig tradisjon. Og for de som lurte; Baso er fremdeles i live. Han møtte jeg blid og fornøyd på Gardemoen klokken 12.00 i formiddag. Da reiste nemlig 3/5 av Staines gjengen hjem.

 

Hell, what a crackin` saturday!!! :-| ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Hjemme igjen. Litt sliten, men fornøyd!!

 

Og Sir John fikk både autografen og fire timer prat med Peter Marinello. De smiler ennå, begge to, tror jeg! :-|

 

Jepp. Pluss at det gikk med en times tid til å forsøke å sette opp et "all star" Arsenal lag sammen med Eddie Kelly og Peter Marinello. Artig!!

 

Meget hyggelig!! Takk til alle.

Link to comment
Share on other sites

Joda.

 

Keeper:

Jennings, ingen diskusjon.

 

Forsvar:

Det første navnet som datt på plass var David O'Leary. Vi var enig om at han var den beste midtstopperen vi hadde hatt. Spørsmålet var hvem som skulle spille sammen med han. Det var to kandidater, McLintock og Adams. Adams er jo captain fantastic, men i følge Kelly/Marinello var McLintock "more than fantastic". Han ble valgt. Så var det venstrebacken som stod for tur. Sansom ble en flertallsbesluttning til Kelly's store fortvilelse. Han ville ha McNab. Siden han ikke fikk McNab som venstre back ville Kelly da ha han som høyreback. Jeg protesterte heftig på det, det var ikke hans posisjon. "It could have been" mente Kelly. Alternativt ville han ha Viv Anderson. Marinello ville ha Dixon, mens jeg gikk for Pat Rice. Kelly insisterte å få viljen sin nå, og fikk den i form av Viv Anderson.

 

Midtbane:

Vieira/Brady falt på plass uten diskusjon. Rocastle ble valgt på høyre kant til tross for mine iherdige forsøk på å velge Marinello. Venstrekanten stod mellom Overmars og Pires. Jeg valgte Pires, men gamlegutta var svært så samstemte om at Overmars var rett mann.

 

Angrep:

Henry krevde ingen diskusjon, men hans partner tok noe tid å få på plass. Kelly ville ha Ian Wright og jeg ville ha Dennis Bergkamp. Etter lang tautrekking om Marinello's stemme vant jeg. Hadde jo litt taket på gode gamle Peter må vite.

 

Vi skålte på det og laget var i boks!!

 

Jennings

Anderson-McLintock-O'Leary-Sansom

Rocastle-Vieira-Brady-Overmars

Bergkamp-Henry

 

Riktig gøy var det, og laget er neggu ikke å skubbe seg på!!

Link to comment
Share on other sites

 

Jennings

Anderson-McLintock-O'Leary-Sansom

Rocastle-Vieira-Brady-Overmars

Bergkamp-Henry

 

Riktig gøy var det, og laget er neggu ikke å skubbe seg på!!

 

Seaman - Fab four - Rocky - Vieira - Brady - Pires - Henry - Bergkamp. Enda bedre, ikke bare vanskelig å skubbe seg på, men USLÅELIG!!! :D

 

btw, takk for en hyggelig dag. Synd jeg misset kveldsarrangementet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...