Jump to content

2007.03.31 Liverpool B


Imerslundinho

Recommended Posts

LIVERPOOL - ARSENAL

31. Mars kl. 13:45

 

TV-Kanaler:

channel_2_h10_06.gif

Canal+Sport HD

 

Streams:

www.Myp2p.eu

www.Freesoccer.us

Forumets stream-tråd

 

Dommer:

Kommer

 

Før avspark:

Gutta vender tilbake til Merseyside igjen, etter en ukes avbrekk fra PL grunnet landskamper. Det gikk ikke så bra i forrige kamp i dette området da vi tapte 1-0 for Everton etter en scoring på overtid av Andy Johnson. Vi får da inderlig håpe at gutta er tente på å slå Liverpool for fjerde gang denne sesongen.

 

Skade-info:

Injury news

 

Annet:

Ute etter klipp fra kampen? Sjekk Arsenalclips.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Eg trur desverre at vi kjem til å tape dinna kampen..

sjølv om vi slo dei heime to gongar i cup-sammanheng tvila eg sterkt på at vi slår dei igjen... :ph34r:

Men uansett så håpar eg på seier og at vi stille med ditta laget:

 

Lehmann

Touré/hoyte Gallas Djourou/Touré Clichy*

Hleb Gilberto Fabregas Rosicky

Adebayor* Baptista

 

*Clichy er vel tilbake frå skade, men viss ikkje so bruka vi hoyte der håpa eg..

*Adebayor er vel tilbake? viss ikkje so blir det Aliadiere..

 

skulle gjerne ha sett diaby igjen, men blir vanskelig når vi har heile midtbane 4 skadefri..

 

Lykke til Med Kampen :P

Link to comment
Share on other sites

Slutter Wenger å spele folk ute av posisjon, kan dette bli bra. Anfield har vore ein bra bane i år, og Benitez har vel ein viss CL-kamp i tankane når dette oppgjeret blir spelt òg. Sett at me ikkje får fleire skadar i landslagspausen (yeah right, det skjer) så vil eg se dette laget:

 

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Gilberto - Fabregas - Rosicky

Aliadiere - Adebayor

Link to comment
Share on other sites

her avgøres kampen om 3 og 4 plasse tror eg, stillingen blir 1-0 til oss etter en fin rosicky replay fra

FA cupen :D

Nja, vi er jo fortsatt to poeng over og hvis vi taper, har vi likevel en kamp til gode og hvis vi vinner den er vi jo fortsatt på to poeng over.... så jeg tror at dette oppgjøret av gjør ingenting....for vi kan tutle det bort med fullt av drittap, selv om vi vinner.

Link to comment
Share on other sites

De som trur at vi vinner kun pga at vi har slått Liverpool borte 2 ganger tidligere; våkne opp.

Greit, vi har vært gode mot Pool så langt denne sesongen, men med disse skadeproblemene (spesielt på topp) så har jeg vanskeligheter med å se hvordan målene skal komme. Skal vi håpe på at Rosicky har enda en herlig dag på Anfield? Som mange andre her er jeg iallefall bombesikker på at vi må spille med 4-5-1 med samme oppstilling som AnabOle, om Eboue og Clichy er tilbake.

 

Baptista burde sendes tilbake til Spania sporenstreks.

Link to comment
Share on other sites

Tap.

Seier.

 

Uavgjort.

 

Tap.

 

Uavgjort :/

Link to comment
Share on other sites

Tap.

 

Er ikke dette sesongen der vi taper når vi skal vinne og vinner når vi skal tape..

 

Tror faktisk vi vinner 2-0..

 

Det første på et omdiskutert frispark (did he touch it...)

 

Det andre helt, helt på tampen der en eller annen charger trough the midfield...

 

 

We support you even more.

Link to comment
Share on other sites

Tipper på en 0-0 kamp.

 

Med 2 av 3 spisser totalt vaksinert mot å score mål heller jeg mot en 4-5-1 og dette laget:

 

Lehmann

 

Hoyte Toure Gallas Clichy

 

Hleb Fabregas Gilberto Diaby Mozart

 

Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...