Jump to content

2007.03.18 Everton B


Birger

Recommended Posts

Jeg er så jævlig lei av å se Baptista, Aiadiere, og Gilberto ødelegge kamper som vi skal vinne. Ali ser ut som om han er vaksinert fra å score. Baptista kan verken skyte eller legge pasninger. Og Gilberto legger pasning etter pasning slik at den treffer en motstander. Selg alle TRE!!!!!!!!!!!!

Hold kjeft!

Du skal ikke klage på Gilberto, han er i en posisjon han ikke er vandt med og spille der, og det er ikke han som bestemmer hvor han skal spille, det er Wenger!

Aliadere blir bare bedre og bedre og spilte ikke verre enn noen andre.

Baptista var på likt nivå med Ali!

 

At det er de tre som ødelegger for at vi taper er det dummeste jeg har hørt!

Edit: Støttes, Rocky

 

Da regner jeg med at du holder kjeft neste gang Senderos spiller en kamp og ikke skriver selg med store bokstaver og stor skrift?

Det er forskjell på Gilberto og Senderos :(

Jeg har sagt det før også; Senderos har ingenting i Asenal å gjør, men det har Gilberto og muligens de to andre som Christian nevnte.

 

Hvorfor kan man skrike selg selg selg på Senderos, men ikke på Gilberto da? Vennligst forklar....

De er jo begge Arsenalspillere.

Fordi at Senderos har vist gang på gang at han spiller elendig og er mange ganger årsaken til at Arsenal får mål i mot seg. Mens Gilberto har tusen ganger vist at han er en viktig brikke i spillet!

 

Det skal ikke være mulig å sammenligne Senderos med Silva :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

:

Trist kamp rett¨å slett!

Synst det er på tide wenger hviler Fabregas no . Han har jo nesten hvert på banen i hver kamp og virker sliten no . Redd at vist ikkje han får en pause, kommer vi til å slite han fort ut!

Jeg er enig,Fabregas har jo nesten spilt hver eneste kamp i år.. :(

Link to comment
Share on other sites

:

Trist kamp rett¨å slett!

Synst det er på tide wenger hviler Fabregas no . Han har jo nesten hvert på banen i hver kamp og virker sliten no . Redd at vist ikkje han får en pause, kommer vi til å slite han fort ut!

Jeg er enig,Fabregas har jo nesten spilt hver eneste kamp i år.. :huh:

Er det sant? :o

Da er det jammen på tide å hvile han, gitt!

Stakkars 19åring!

 

Edit: 20 da, takk Zaldor :P

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke si det var helt uforventet, men jeg hadde håpet vi skulle greie å få poeng her.. Vi mangler mange spillere, som gjør at vi må rotere veldig på posisjonene, og jeg er ikke i tvil om at det er årsaken til at det ikke gikk. Allikevel et overkommelig tap, og 3.-plassen kan vi fortsatt beholde.

 

PS: Fabregas har blitt 20 nå.

 

EDIT: Ops, bomma litt, 4. Mai ja, ikke Mars.

Link to comment
Share on other sites

:

Trist kamp rett¨å slett!

Synst det er på tide wenger hviler Fabregas no . Han har jo nesten hvert på banen i hver kamp og virker sliten no . Redd at vist ikkje han får en pause, kommer vi til å slite han fort ut!

Jeg er enig,Fabregas har jo nesten spilt hver eneste kamp i år.. :huh:

Er det sant? :o

Da er det jammen på tide å hvile han, gitt!

Stakkars 19åring!

 

Edit: 20 da, takk Zaldor :P

Mente at kommetatoren sa at han har vært på banen i alle kampene i PL. Da man i tillegg legger til antallet cupkamper han har tatt del i, så er ikke det rent lite.

Link to comment
Share on other sites

Fordi at Senderos har vist gang på gang at han spiller elendig og er mange ganger årsaken til at Arsenal får mål i mot seg. Mens Gilberto har tusen ganger vist at han er en viktig brikke i spillet!

 

Det skal ikke være mulig å sammenligne Senderos med Silva :huh:

Da fulgte du tydeligvis ikke med på Arsenal i fjor? Da var jo Gilberto Silva hoggestabbe numero uno.

Link to comment
Share on other sites

Fordi at Senderos har vist gang på gang at han spiller elendig og er mange ganger årsaken til at Arsenal får mål i mot seg. Mens Gilberto har tusen ganger vist at han er en viktig brikke i spillet!

 

Det skal ikke være mulig å sammenligne Senderos med Silva :huh:

Da fulgte du tydeligvis ikke med på Arsenal i fjor? Da var jo Gilberto Silva hoggestabbe numero uno.

Så denne sesongen betyr ingenting....det er fjorårets sesong som teller??

Så da kan vi bare selge Gilberto for at han var dårlig i fjor?

 

Gilberto er og blir en gooner, i motsetning til Senderos!

 

 

PS! Jo, det var søren ikke mange kamper jeg gikk glipp av i fjor!

Link to comment
Share on other sites

Fordi at Senderos har vist gang på gang at han spiller elendig og er mange ganger årsaken til at Arsenal får mål i mot seg. Mens Gilberto har tusen ganger vist at han er en viktig brikke i spillet!

 

Det skal ikke være mulig å sammenligne Senderos med Silva :huh:

Da fulgte du tydeligvis ikke med på Arsenal i fjor? Da var jo Gilberto Silva hoggestabbe numero uno.

Gilberto er og blir en gooner, i motsetning til Senderos!

Senderos er en gooner, i motsetning til deg.

Link to comment
Share on other sites

Vi har tøffe bortekamper mot f.eks Liverpool og Tottenham og vi skal være fornøyde med uavgjort i begge oppgjørene. Det blir flere tap denne sesongen og det er bare å forberede seg på det aller verste. Det eneste som mangler nå er at flere spillere blir skadet etter de internasjonale kampene til helgen og midtuken eller at vi skal gå på vår første smell på hjemmebane mot Chelsea.

 

Krangelen deres går ut på(slik jeg har forstått det) hvorvidt Senderos er Gooner eller ikke og det sier vel seg selv. Mannen spiller for Arsenal i øyeblikket. Min mening er at absolutt alle Arsenal-spillerne må behandles med respekt etter hver eneste kamp, uansett om de spilte fantastisk eller elendig. Vi sitter hjemme og ser kamper hver helg og er utrolig flinke til å "vurdere" hvorvidt den ene spilleren spiller bedre enn den andre og hvem som burde forsvinne fra klubben, men vi har faktisk ingen innflytelse på verken spillerkjøp, salg eller taktikker. Vi er kun små dråper i havet når det gjelder alle Arsenal-supporterne rundt omkring i verden og det virker som om enkelte personer kun er ute etter å provosere andre. For all del rop SELG SELG SELG hjemme i stua, men ikke her på forumet. Kom gjerne med en saklig vurdering over hvorfor dere mener at Senderos, Gilberto eller Aliadiere osv. burde selges så kan vi andre også diskutere hvorfor de burde selges/ikke selges.

 

Ikke gå løs på hverandre etter slike tap.... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Fordi at Senderos har vist gang på gang at han spiller elendig og er mange ganger årsaken til at Arsenal får mål i mot seg. Mens Gilberto har tusen ganger vist at han er en viktig brikke i spillet!

 

Det skal ikke være mulig å sammenligne Senderos med Silva :D

Da fulgte du tydeligvis ikke med på Arsenal i fjor? Da var jo Gilberto Silva hoggestabbe numero uno.

Gilberto er og blir en gooner, i motsetning til Senderos!

Senderos er en gooner, i motsetning til deg.

Sorry, jeg skreiv feil, det jeg skulle si var:

Gilberto er og blir en viktig Arsenalspiler i motsetning til Senderos.

Jeg tar tilbake det jeg skrev i forrige innlegg.

 

Edit: Fint forslag, Zaldor ;)

Link to comment
Share on other sites

For å si det slik Orakelet, hadde Baptista vært Arsenalspiller, så hadde HAN blitt solgt i Januar. Etter at v.Persie ble skadet har han fått nok av sjanser og faktisk har jeg ikke sett en eneste forbedring i spillet hans. Dueller vinner han IKKE. Må vel være det latterligste argumentet for å signe han da Arsenal som regel ikke bruker noe oppspillspunkt.

 

For å si det slik - Så vinner Baptista de oppspillene som er smarte - men i kampen mot Everton så kan en 6åring lese opp-spillene våre. De oppspillene som derimot er smart ( Rosicky og Diaby hadde noen ) så vinner Baptista ballen, og fordeler ballen ut til Ljungberg eller Rosicky på løp.

 

Dessuten er Baptista hodesterk - og for å bruke en hodesterk spiss så må vi faktisk komme til innlegg - noe vi gjør UHYRE sjelden. Jeg står på mitt og sier at Baptista kan og vil bli en hit i engelsk fotball - får bare håpe at det blir i Arsenal og at han ikke sendes bort som så mange andre spillere og slår til en annen plass.

 

Arsenal har vel spilt på en måte som utnytter Baptista sine sterke sider i 2 kanskje 3 kamper - liverpool var en, der scora han 4 mål og hadde virkelig dagen. en annen kamp var i PL mot Reading - da scora han gamlewinner og var ellers meget god på topp med bra samspill med Walcott - som jeg synes spiller bedre med baptista enn Aliadiere.

 

Men folk kan ha forskjellige meninger sant? Jeg sier min, du sier din også er det bare slik.

Link to comment
Share on other sites

Baptista har vært en gedigen skuffelse siden han kom til Arsenal. Håper Wenger ikke beholder han til neste år. Utrolig dårlig til å bruke sine 100 kg muskler, taper det som er av dueller. Svak på hodet, som resten av Arsenals spisser, og heller ikke spesielt rask. Prøver å være en møtende spiss, men klarer dessverre ikke holde på ballen, eller vende av forsvarer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...