Jump to content

2007.03.18 Everton B


Birger

Recommended Posts

Jeg er så jævlig lei av å se Baptista, Aiadiere, og Gilberto ødelegge kamper som vi skal vinne. Ali ser ut som om han er vaksinert fra å score. Baptista kan verken skyte eller legge pasninger. Og Gilberto legger pasning etter pasning slik at den treffer en motstander. Selg alle TRE!!!!!!!!!!!!

Hold kjeft!

Du skal ikke klage på Gilberto, han er i en posisjon han ikke er vandt med og spille der, og det er ikke han som bestemmer hvor han skal spille, det er Wenger!

Aliadere blir bare bedre og bedre og spilte ikke verre enn noen andre.

Baptista var på likt nivå med Ali, og var på samme nivå som andre.

 

At det er de tre som ødelegger for at vi taper er det dummeste jeg har hørt!

 

Sorry, men se på det innlegget jeg har edita.

Ikke noe bedre det :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Spillemessig best igjen, men tannløst foran mål.

Everton har de farligste sjansene tross bare 3-4 skudd på mål og jeg ble ikke akkurat sjokkert når de fikk overtidsmål.

 

Uflaks og inneffektivt av oss.....story of the season! :D

Skal ha temmelig tykke arsenalbriller om du synes vi var best

 

SPILLEMESSIG best...vel må merke...

dvs. har ballen mye mer enn Everton og triller ball utenfor 16 meter'n deres rimelig mye.

Men, foran mål er vi udugelig og det spilles inneffektivt..

 

Everton skapte vel ikke allverden uten de to stangskuddene og målet egentlig.

Link to comment
Share on other sites

11 spelerar, 0 matchvinnerar = 0 poeng

 

fint oppdatert av deg der!!

 

vil legge noen ut for salg også: hoyte, gilberto, ljungberg, ali, og hvis vi kjøper baptista er vi totalt hjerneskadet..

 

må si at jeg er passelig lei av hvordan vi spiller for tiden, er faen meg tragisk og se på..

wenger skal jo komme på andre plass han, når vi var 15 poeng bak moan u skulle vi vinne serien, når vi var i 16dels finalen i CL snakket vi om finalen, og i FA cupen rotet vi det til med dårlige avslutninger og elendig spill på enda værre vis en vi gjore i dag..

vi spiller den fineste fotballen i england liksom, phø!!

klyp deg i nakken wenger og innse at per dags dato spiller vi den dårligste fotballen i england!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så jævlig lei av å se Baptista, Aiadiere, og Gilberto ødelegge kamper som vi skal vinne. Ali ser ut som om han er vaksinert fra å score. Baptista kan verken skyte eller legge pasninger. Og Gilberto legger pasning etter pasning slik at den treffer en motstander. Selg alle TRE!!!!!!!!!!!!

 

 

Hold kjeft din idiot.

 

Flaut at du kaller deg Arsenalfan.

 

FORDI?

Kanskje jeg overdrev med Gilberto, men se på pasningene og skuddene til alle tre. I tilleg er Gilberto alt for treg til å følge johnsen, vaughan eller anichebe!

Eller hva med at DU holder kjeft!

 

Selg alle tre??

 

selg, selg, selg etter et tap??

 

Du er en skam, jeg skal holde kjeft. Bare fortsett med pratingen, la verden se hvor liten supporter du er.

 

Så jeg er den eneste som noen gang har sagt selg etter en kamp?

Jeg har i hvert fall mistet tilliten til ali, ljungberg og baptista.

 

Men jeg sa det kanskje bare i frustrasjon etter et ufortjent tap, der vi triller ball utenfor 16-meteren til Everton lenge uten å produsere noe.

 

BEKLAGER. hvis det går an, kan ikke noen slette innleggene mine?

Link to comment
Share on other sites

Skuffende, likevel ikke overaskende at vi får et mål i mot oss på overtid.

Kan ikke akkurat si at Gilberto, Aliadiere og Baptisia storspilte men selge de? Neppe...

Dessuten var det jo ikke bare de som spilte dårlig.

Ser fram til møte med Liverpool, vi får jo Adebayor tilbake. Men på Anfield må sjanser settes.

Link to comment
Share on other sites

11 spelerar, 0 matchvinnerar = 0 poeng

 

fint oppdatert av deg der!!

 

vil legge noen ut for salg også: hoyte, gilberto, ljungberg, ali, og hvis vi kjøper baptista er vi totalt hjerneskadet..

 

Dette er jo på likt, lavt, idiotisk nivå som Christian!

Selge alle de spillerne? NEI.

Jeg trur mange glemmer hvordan Gilberto har spilt denne sesongen, frem til mars!

 

Skal vi liksom hele Arsenal i November måned? det går ikke!

Link to comment
Share on other sites

Dette var en veldig vanskelig bortkamp og ingen hadde regnet med at vi hadde "sikret" 3 poeng her. Everton spiller veldig bra og forsvarer seg strålende, samtidig kommer de til store sjanser. Ingen har skylden for dette tapet, men enkelte spillere må virkelig prestere for å få mer spilletid neste sesong. Jeg har ikke sett så mange cup-kamper med Aliadiere, men de kampene han har spilt i serien har vært veldig svake. Han beveger seg ikke i 1 omgang og når han først får sjansen blåser han ballen over. Baptista har nok ikke en fremtid i klubben. Han prøver og prøver, men får ikke til noe. Det blir bare nesten i alle situasjonene og tempoet er nok litt for høyt for han. Diaby spiller en svak 1 omgang og mister ballen veldig lett, men i 2 omgang skjerper han seg og spiller veldig bra. Rosicky klarte ikke å komme seg inn i kampen og blir ganske puslete i enkelte dueller, men han har noen fine stikkere.

 

Det jeg ikke skjønte helt var hvorfor Gilberto spilte som midtstopper. Hvorfor lar ikke Wenger Senderos spille sammen med Toure i midten, flytte Hoyte over på høyre og Gallas på venstre? Gilberto slet virkelig idag og gjorde veldig mye rart. Kongen i forsvaret var derimot Gallas. Han er veldig taklingsterk, men stoler litt for mye på Lehmann i enkelte situasjoner med skumle tilbakespill. Hoyte kan ikke spille som venstreback og sliter virkelig idag. Ljungberg er nok inne i sin siste sesong og må nok se etter en ny klubb i sommer. Han kjemper veldig hardt, men det blir alt for lite.

 

Det er ingenting å si på innsatsen til spillerne og vi lider virkelig med tanke på alle de skadene og suspensjonene. Problemet er bare at det kun er disse spillerne Wenger har tilgjengelig. Hleb er fortsatt småskadet og Walcott skadet skulderen igjen og skal opereres denne uken. Heldigvis er Adebayor tilbake mot Liverpool og vi får endelig en stor og sterk spiss på topp.

Link to comment
Share on other sites

Skuffende, likevel ikke overaskende at vi får et mål i mot oss på overtid.

Kan ikke akkurat si at Gilberto, Aliadiere og Baptisia storspilte men selge de? Neppe...

Dessuten var det jo ikke bare de som spilte dårlig.

Ser fram til møte med Liverpool, vi får jo Adebayor tilbake. Men på Anfield må sjanser settes.

 

ali kommer jo aldri til og bli god nok, baptista er ikke verd en krone etter det han har bevist,( så hvorfor bruke peng på han då)

gilberto er moden for utskiftning spørr du meg, men folk har jo ikke lov og dele meninger her inne

Link to comment
Share on other sites

11 spelerar, 0 matchvinnerar = 0 poeng

 

fint oppdatert av deg der!!

 

vil legge noen ut for salg også: hoyte, gilberto, ljungberg, ali, og hvis vi kjøper baptista er vi totalt hjerneskadet..

 

må si at jeg er passelig lei av hvordan vi spiller for tiden, er faen meg tragisk og se på..

wenger skal jo komme på andre plass han, når vi var 15 poeng bak moan u skulle vi vinne serien, når vi var i 16dels finalen i CL snakket vi om finalen, og i FA cupen rotet vi det til med dårlige avslutninger og elendig spill på enda værre vis en vi gjore i dag..

vi spiller den fineste fotballen i england liksom, phø!!

klyp deg i nakken wenger og innse at per dags dato spiller vi den dårligste fotballen i england!!!

Dette er jo på likt, lavt, idiotisk nivå som Christian!

IDIOTISKT INNLEGG!

 

Beklager igjen, men jeg vil gjerne ha alle innleggene min slettet!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så jævlig lei av å se Baptista, Aiadiere, og Gilberto ødelegge kamper som vi skal vinne. Ali ser ut som om han er vaksinert fra å score. Baptista kan verken skyte eller legge pasninger. Og Gilberto legger pasning etter pasning slik at den treffer en motstander. Selg alle TRE!!!!!!!!!!!!

 

 

Hold kjeft din idiot.

 

Flaut at du kaller deg Arsenalfan.

 

FORDI?

Kanskje jeg overdrev med Gilberto, men se på pasningene og skuddene til alle tre. I tilleg er Gilberto alt for treg til å følge johnsen, vaughan eller anichebe!

Eller hva med at DU holder kjeft!

 

Selg alle tre??

 

selg, selg, selg etter et tap??

 

Du er en skam, jeg skal holde kjeft. Bare fortsett med pratingen, la verden se hvor liten supporter du er.

 

 

 

Unnskyld at jeg blander meg inn men her er det tydelig at det koker... Det er for alle opplagt å se at de tre nevnte herrer ikke hadde noen stor dag på jobben... men de var ikke alene. Om de skal slaktes og nærmest alene stilles til ansvar for tapet, det er jeg uenig i.

 

OG selvfølgelig er Chrstian Arsenal-supporter som alle oss andre... og han er ingen skam men en debatant som har sine meninger. Ikke gjør han til noen mindreverdig supporter av den grunn...

 

Pr dags dato har ikke Arsenal ett mannskap som er godt nok. End of story...

Link to comment
Share on other sites

Eg forstår ikkje at enkelte kritiserer Hoyte. Han spelte då absolutt ein god kamp i dag. Når ein tar med i betraktninga at han eigentleg er høgreback, så får han godkjent av meg ihvertfall.

 

Baptista derimot kan eg fortå kritikken mot. Ein kan telje på ei hand alle dei gode kampane hans, og eg ser liten forbetring.

 

Gilberto skal ikkje spele midtstoppar. Håper Wenger er ferdig med det eksperimentet. Han har ein slurvete spelestil, og det kjem ekstra godt fram når han speler stoppar.

 

Alt i alt ganske skuffa, men hadde ikkje for store forventningar mot eit sterkt Everton lag heller.

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo på likt, lavt, idiotisk nivå som Christian!

IDIOTISKT INNLEGG!

Seriøst, hold kjeft om du ikke gidder å skrive mer enn det der. Edit: Ser du har endret på innlegget ditt nå, og det gjorde saken noe bedre.

 

Arsenal spiller ikke lenger like pen fotball som før, det er bare å innse det. Og en del av skylde må nok legges på at det er for mange spillere som er litt for mye uvenner med ballen eller litt for glad i å beholde den selv, det går for sakte fremover, og forsvaret til motstanderen får organisert seg.

 

Resultatet av kampen var igrunnen som forventet, hadde en dårlig følelse før kampen. Ligger forsatt på en relativt trygg tredjeplass, men andreplassen er langt unna.

Link to comment
Share on other sites

klyp deg i nakken wenger og innse at per dags dato spiller vi den dårligste fotballen i england!!!

Dårligste? Vi prøver iallefall. Vi spiller rakst, offansiv fotball. Andre lag vi spiller mot, legger hele laget rundt 16 metern. Det er dårligste og mest feigeste fotballen jeg ser. Slik som Blackburn i FA cupen, de prøver ikke enn gang. De legger seg bak på og venter på kontringene. Greit de lykkes med de mot Arsenal, men det gjelder ikke bare å vinne, fin fotball er det jeg er ute etter. Med to lag som spiller offansivt. Jeg ville heller ofret ett baklengsmål, enn å lagt meg bakpå å spilt enn drit kjedlig kamp. De er slik fotballen skulle vert.! :P

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo på likt, lavt, idiotisk nivå som Christian!

IDIOTISKT INNLEGG!

Seriøst, hold kjeft om du ikke gidder å skrive mer enn det der.

 

Jeg har faktisk skreve litt mer enn det du har quota, jeg endra litt på posten etter hvert som jeg tenkte at jeg kanskje skulle skreve litt mer :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så jævlig lei av å se Baptista, Aiadiere, og Gilberto ødelegge kamper som vi skal vinne. Ali ser ut som om han er vaksinert fra å score. Baptista kan verken skyte eller legge pasninger. Og Gilberto legger pasning etter pasning slik at den treffer en motstander. Selg alle TRE!!!!!!!!!!!!

 

 

Hold kjeft din idiot.

 

Flaut at du kaller deg Arsenalfan.

 

FORDI?

Kanskje jeg overdrev med Gilberto, men se på pasningene og skuddene til alle tre. I tilleg er Gilberto alt for treg til å følge johnsen, vaughan eller anichebe!

Eller hva med at DU holder kjeft!

 

Selg alle tre??

 

selg, selg, selg etter et tap??

 

Du er en skam, jeg skal holde kjeft. Bare fortsett med pratingen, la verden se hvor liten supporter du er.

 

 

 

Unnskyld at jeg blander meg inn men her er det tydelig at det koker... Det er for alle opplagt å se at de tre nevnte herrer ikke hadde noen stor dag på jobben... men de var ikke alene. Om de skal slaktes og nærmest alene stilles til ansvar for tapet, det er jeg uenig i.

 

OG selvfølgelig er Chrstian Arsenal-supporter som alle oss andre... og han er ingen skam men en debatant som har sine meninger. Ikke gjør han til noen mindreverdig supporter av den grunn...

 

Pr dags dato har ikke Arsenal ett mannskap som er godt nok. End of story...

 

Takk skal du ha, det var nok litt furstrasjon som kom ut her, men den skulle kommet ut en annen plass :P

Link to comment
Share on other sites

Kampen i dag skal kombineres med bursdagsselskapet mitt! Håper så inderlig at vi vinner, men jeg våger ikke å spå noe, for da blir det bare omvendt osv.. [nei, det blir ikke omvendt hvis jeg sier at Arsenal taper. DA har jeg jo rett seff!:P

 

Men jeg har trua på laget til Olè jeg... tror det kunne blitt bra!

 

Det gleder meg STORT at Rosicky er tilbake.. han viser seg viktigere og viktigere...

 

Det ble vel ikke en bra bursdag?

:angry:

 

11 spelerar, 0 matchvinnerar = 0 poeng

 

fint oppdatert av deg der!!

 

vil legge noen ut for salg også: hoyte, gilberto, ljungberg, ali, og hvis vi kjøper baptista er vi totalt hjerneskadet..

 

Dette er jo på likt, lavt, idiotisk nivå som Christian!

Selge alle de spillerne? NEI.

Jeg trur mange glemmer hvordan Gilberto har spilt denne sesongen, frem til mars!

 

Skal vi liksom hele Arsenal i November måned? det går ikke!

 

Jeg beklager at dette kom ut feil, og håper at dere forstår det :(

Link to comment
Share on other sites

Eg forstår ikkje at enkelte kritiserer Hoyte. Han spelte då absolutt ein god kamp i dag. Når ein tar med i betraktninga at han eigentleg er høgreback, så får han godkjent av meg ihvertfall.

 

Baptista derimot kan eg fortå kritikken mot. Ein kan telje på ei hand alle dei gode kampane hans, og eg ser liten forbetring.

 

Gilberto skal ikkje spele midtstoppar. Håper Wenger er ferdig med det eksperimentet. Han har ein slurvete spelestil, og det kjem ekstra godt fram når han speler stoppar.

 

Alt i alt ganske skuffa, men hadde ikkje for store forventningar mot eit sterkt Everton lag heller.

 

ser på gilbert som et bedre alternativ som 2-3 valg på høyre backen enn hoyte, og jeg tror aldri hoyte kommer til og bli noen stor spiller, gilbert har større potensial og er en mye mer typisk arsenal back med gode offensive egenskaper!!

 

gilberto synes jeg slurver like mye om han er på midtbanen eller hvor han er, en pasning er en pasning og når du gir den rett til motstander gang på gang så er du ikke noen balsikker spiller..

det jeg synes gilberto gjør bra for arsenal på midtbanen er og ballansere den på en måte som ingen av de andre kan helt enda..

men likevel har jeg et ønske om at vi skal få en bedre spiller enn han til og gjøre den jobben..

 

baptista er kansje en sovende gigant, men jeg tviler sterkt på at han våkner i arsenal!!

 

ljungberg: over the hill. selg mens vi enda får noe for han..

 

er bare det jeg mener, kunne sagt det før kampen og, håper denne kritikken var grei nok til og kunne kalles konstruktiv..

 

jakten på en ny pires må starte, vi må få inn en spiss som faktisk vet hvor målet står!!

 

det må jo være en grunn til at vi ikke er gode nok, vi blir ikke bedre bare for at vi har fått en sesong til på ræven, det må skje noe mer en det!!

Link to comment
Share on other sites

Svak kamp. Håpte vi skulle klare å holde ut og sikre i alle fall ett poeng, men dødballer er vi fryktelig tamme på. Skjønner ikke hvorfor vi ikke klarer å både forsvare oss bedre og skape mer på offensive dødballer, fordi vi har nok av spillere som er gode i lufta.

 

Nå har vi i alle fall Adebayor klar igjen til neste kamp. Håper også at Clichy og Eboue er tilbake. Vi trenger våre aller beste spillere tilbake skal vi klare å forsvare tredje plassen. Mange tøffe kamper igjen og jeg frykter at tredjeplassen kan ryke hvis ting ikke bedrer seg snart.

Link to comment
Share on other sites

klyp deg i nakken wenger og innse at per dags dato spiller vi den dårligste fotballen i england!!!

Dårligste? Vi prøver iallefall. Vi spiller rakst, offansiv fotball. Andre lag vi spiller mot, legger hele laget rundt 16 metern. Det er dårligste og mest feigeste fotballen jeg ser. Slik som Blackburn i FA cupen, de prøver ikke enn gang. De legger seg bak på og venter på kontringene. Greit de lykkes med de mot Arsenal, men det gjelder ikke bare å vinne, fin fotball er det jeg er ute etter. Med to lag som spiller offansivt. Jeg ville heller ofret ett baklengsmål, enn å lagt meg bakpå å spilt enn drit kjedlig kamp. De er slik fotballen skulle vert.! :P

 

synes du vi spilte fin fotball i dag??? bare lurer liksom, veldig spent på svaret

Link to comment
Share on other sites

Kampen i dag skal kombineres med bursdagsselskapet mitt! Håper så inderlig at vi vinner, men jeg våger ikke å spå noe, for da blir det bare omvendt osv.. [nei, det blir ikke omvendt hvis jeg sier at Arsenal taper. DA har jeg jo rett seff!:P

 

Men jeg har trua på laget til Olè jeg... tror det kunne blitt bra!

 

Det gleder meg STORT at Rosicky er tilbake.. han viser seg viktigere og viktigere...

 

Det ble vel ikke en bra bursdag?

:angry:

 

11 spelerar, 0 matchvinnerar = 0 poeng

 

fint oppdatert av deg der!!

 

vil legge noen ut for salg også: hoyte, gilberto, ljungberg, ali, og hvis vi kjøper baptista er vi totalt hjerneskadet..

 

Dette er jo på likt, lavt, idiotisk nivå som Christian!

Selge alle de spillerne? NEI.

Jeg trur mange glemmer hvordan Gilberto har spilt denne sesongen, frem til mars!

 

Skal vi liksom hele Arsenal i November måned? det går ikke!

 

Jeg beklager at dette kom ut feil, og håper at dere forstår det :(

Jada!

Jeg tilgir deg ;)

Jeg ble bare så irritert, av det innlegget ditt, og jeg tror du forstår hvorfor.

Vi er goonerer og da må vi ikke være fiender med hverandre ;)

Link to comment
Share on other sites

11 spelerar, 0 matchvinnerar = 0 poeng

 

Enkelt og greit. Spillerne hadde allerede tapt kampen da de var på vei ut på matta. Ingen hadde troa, få hadde viljen. Melankolsk fotball. I tillegg viser Wenger og støtteapparatet fryktelig lite vinneregenskaper de også, når de kamp etter kamp ikke får mer ut av spillerne. Vi kan skylde på skader, men vi stiller faktisk med 11 fotballspillere uansett. Da blir jeg forbanna når nesten samtlige ikke viser den innsatsen som kreves. Tafatt!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...